tramvaj Lesce-Bled
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
tramvaj Lesce-Bled
Zadnjič me je nekdo vprašal, kako se pride iz Ljubljane na Bled...ja,z vlakom
Da bi malo otroke popeljal z vlakom...
Sem razložil, da na Jesenice, potem pa na vlak proti Gorici...da pa bo treba počakat ene 20 minut na Jesenicah, pa da mora najprej pogledat, kolikokrat sploh pelje proti Novi Gorici...
Nazadnje se je odločil, da jih je popeljal z avtom
Potem pa sem se spomnil na en projekt za tramvaj iz Lesc do Bleda...
Danes sem ga našel pri iskanju nekih drugih stvari in je najbolje, da to spravim na forum, bom vsaj drugič lažje našel po številki fotke
Napetost U=550 V
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... p9O1l1pRs=
Se nadaljuje ko zaključim druge nadaljevanke
Da bi malo otroke popeljal z vlakom...
Sem razložil, da na Jesenice, potem pa na vlak proti Gorici...da pa bo treba počakat ene 20 minut na Jesenicah, pa da mora najprej pogledat, kolikokrat sploh pelje proti Novi Gorici...
Nazadnje se je odločil, da jih je popeljal z avtom
Potem pa sem se spomnil na en projekt za tramvaj iz Lesc do Bleda...
Danes sem ga našel pri iskanju nekih drugih stvari in je najbolje, da to spravim na forum, bom vsaj drugič lažje našel po številki fotke
Napetost U=550 V
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... p9O1l1pRs=
Se nadaljuje ko zaključim druge nadaljevanke
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: tramvaj Lesce-Bled
...zanimivo, res.... ....kar po cesti skozi "Betin" do "Toplic"....
Re: tramvaj Lesce-Bled
Nestrpno čakam na nadaljevanje.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: tramvaj Lesce-Bled
Na nadaljevanje bo potrebno še malo počakati
Da pa zadeva ni takoj "padla v vodo", dokazuje "komisionalni" pregled železniške proge...
(nemško: Trassenrevision)
Da pa zadeva ni takoj "padla v vodo", dokazuje "komisionalni" pregled železniške proge...
(nemško: Trassenrevision)
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: tramvaj Lesce-Bled
Uu, uu, nadaljevanka se je začela
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: tramvaj Lesce-Bled
Sedaj imam tukaj že tri domorodce, ki jih bo pobralo od čakanja
Izgleda, da se druge nadaljavanke ne bodo tako hitro končale
Morda je res najbolje, da zaključim tole, saj nimam veliko gradiva
Izgleda, da se druge nadaljavanke ne bodo tako hitro končale
Morda je res najbolje, da zaključim tole, saj nimam veliko gradiva
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: tramvaj Lesce-Bled
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: tramvaj Lesce-Bled
Pa si poglejmo Tehnično poročilo.
Povečava za tiste, ki bodo kontrolirali prevod...
TEHNIČNO POROČILO
k zasnovi električne male železnice od Lesc do Bleda
A) Železniški del
1.) Značilnosti proge in potek proge
Načrtovana mala železnica bi bila izvedena kot cestna železnica z delno uorabo svoje proge in bi bila izvedena s tirno širino 1.00 m.
Proga ima namen povezati postajo Lesce-Bled na liniji Trbiž-Ljubljana c. kr. državne železnice z zdraviliščem, svetovno znanim kopališčem ter zdraviliščem Bled na Blejskem jezeru. Uporabili bi cesto kronovine Kranjske od postaje Lesce do trga Bled.
Do sedaj je bil Bled dosegljiv iz Lesc le po 4 km dolgi prašni deželni cesti z ostrimi ovinki in vzponi, kar je povzročilo predvsem pri potujočih zelo neprijetne občutke, kar je n.pr. tisočim nedeljskih obiskovalcev iz Ljubljane in okolice omogočalo le kratkotrajni ogled lepega Bleda.
Tudi zdraviliškim gostom, ki se dalj časa zadržujejo na Bledu in tudi poletnim gostom in ne nazadnje tudi prebivalcem trga Bled in njegove okolice, bi hitra in poceni povezava Bleda z Lescami omogočila hitrejšo povezavo do deželnega glavnega mesta Ljubljane.
Z drugo železniško povezavo s Trstom (Bohinjska železnica...) bo Bled tudi postal postaja, vendar se zato potreba po povezavi Lesc z Bledom ne bo nič zmanjšala. Celo nasprotno, zaradi povečanega prometa na Bledu bi linija Lesce-Bled pridobila na pomembnosti.
Postaja Bled karavanške železnice bo okoli 3 km oddaljena od Bleda. S odaljšavo načrtovane električne železnice bi lahko pozneje povezali obe blejski postaji s krajem Bled.
2.) Opis poteka proge
Načrtovano je, da bi mala železnica uporabljala deželmo cesto Lesce-Bled.
Glede na to, da je cesta v večjem delu za cestno železnico preozka in tudi nekateri deli ceste so prestrmi, bi bilo potrebno cesto v večji meri razširiti in železnico delno speljati po svoji progi.
Mala železnica se bi pričela na predprostoru pred postajo Lesce in bi imela tam 60 m dolgo izogibališče in 20 m dolg odstavni tir.
Povečava za tiste, ki bodo kontrolirali prevod...
TEHNIČNO POROČILO
k zasnovi električne male železnice od Lesc do Bleda
A) Železniški del
1.) Značilnosti proge in potek proge
Načrtovana mala železnica bi bila izvedena kot cestna železnica z delno uorabo svoje proge in bi bila izvedena s tirno širino 1.00 m.
Proga ima namen povezati postajo Lesce-Bled na liniji Trbiž-Ljubljana c. kr. državne železnice z zdraviliščem, svetovno znanim kopališčem ter zdraviliščem Bled na Blejskem jezeru. Uporabili bi cesto kronovine Kranjske od postaje Lesce do trga Bled.
Do sedaj je bil Bled dosegljiv iz Lesc le po 4 km dolgi prašni deželni cesti z ostrimi ovinki in vzponi, kar je povzročilo predvsem pri potujočih zelo neprijetne občutke, kar je n.pr. tisočim nedeljskih obiskovalcev iz Ljubljane in okolice omogočalo le kratkotrajni ogled lepega Bleda.
Tudi zdraviliškim gostom, ki se dalj časa zadržujejo na Bledu in tudi poletnim gostom in ne nazadnje tudi prebivalcem trga Bled in njegove okolice, bi hitra in poceni povezava Bleda z Lescami omogočila hitrejšo povezavo do deželnega glavnega mesta Ljubljane.
Z drugo železniško povezavo s Trstom (Bohinjska železnica...) bo Bled tudi postal postaja, vendar se zato potreba po povezavi Lesc z Bledom ne bo nič zmanjšala. Celo nasprotno, zaradi povečanega prometa na Bledu bi linija Lesce-Bled pridobila na pomembnosti.
Postaja Bled karavanške železnice bo okoli 3 km oddaljena od Bleda. S odaljšavo načrtovane električne železnice bi lahko pozneje povezali obe blejski postaji s krajem Bled.
2.) Opis poteka proge
Načrtovano je, da bi mala železnica uporabljala deželmo cesto Lesce-Bled.
Glede na to, da je cesta v večjem delu za cestno železnico preozka in tudi nekateri deli ceste so prestrmi, bi bilo potrebno cesto v večji meri razširiti in železnico delno speljati po svoji progi.
Mala železnica se bi pričela na predprostoru pred postajo Lesce in bi imela tam 60 m dolgo izogibališče in 20 m dolg odstavni tir.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: tramvaj Lesce-Bled
Zanimivo!
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: tramvaj Lesce-Bled
Glede na to, da ta proga ni bila nikoli narejena, bomo objavili dokumente in samo povzeli potek proge...
Najprej en načrt postaje Lesce...iz leta ne vem katerega...
Povečava za Mojstra
Nadaljevanje tehničnega poročila...
Povečava za "samoprevod"
Mi navajamo le povzetek:
Odstavni tir poteka preko dovozne ceste k postaji Lesce-Bled. Proga križa v km 0,233/: km 51,045 državno železnico Trbiž-Ljubljana v nivoju.
Že pri km 0,200 se prične na desni strani 1,8 m široka razširitev ceste in poteka do km 0,430.
Od km 0,430 do km 0,570 proga poteka v obstoječi cesti.
Od km 0,570 do km 0,780 proga poteka po razširitvi ceste na desni strani.
Razširitev se lahko uporablja izključno samo za železnico, saj se na razširjenem delu cestišča uporabljajo v glavnem Vignoli tirnice in tolčenec je samo do spodnjega roba tirnice.
Od km 0,780 poteka proga po svojem terenu z radiusom loka 40 m, da se prepreči oster zavoj in strmino, ki jo ima cesta...
Od km 0,956 do km 2,00 proga zopet poteka po razširjeni cesti...
Od km 1,720 do 1,780 se nahaja izogibališče.
Pri km 2,00 preide proga zopet na svoj teren in prekorači v km 2,072 do 2,112 Savo na svojem mostu.
Od km 2,120 do 2,150 poteka proga po manjšem nasipu in se zopet priključi razširjeni cesti pri km 2,305.
Pri mlinu pri km 2,4 je potrebno cesto razširiti na levi strani, da pridobimo prostor za progo na desni strani.
Da se izognemo velikemu vzponu ceste, je potrebno od km 2,480 do 2,770 progo zopet peljati po svojem terenu, kar pa je možno speljati zaradi potoka Rečice le s pomočjo podpornih zidov.
Manjkajo tri strani (5,6,7)
Ja, tako pa se že da delati
...in smo na 8 strani tehničnega poročila:
Visoke zgradbe so predvidene: Obratovalna zgradba z remizo za 6 vozov, vzdrževalne delavnice, pisarne in skladišče.
5. Zgornji ustroj
Uporabile bi se naj tri vrste zgornjega ustroja:
1. tirnice z utorom, položene na tolčenec (km 0,400- 0,500; km 3,280-3,460; km 3,680-4,306 in tudi 120 m vzporednega tira)
2. Tirnice z utorom na prečnih pragovih (km 0,00 - 0,400; km 3,460- 3,600 in tudi 60 m vzporednega tira
3. vignoli tirnice na prečnih pragovih (km 0,550-3,280 in tudi 60 m vzporednega tira
Zgornji ustroj pod točko 1 se bi uporabil, če bi bila cesta cesta dobro makadamizirana.
Zgornji ustroj pod točko 2 se bi uporabil na nasutih delih ceste.
Zgornji ustroj pod točko 3 bi prišel v poštev v vseh drugih primerih.
Najprej en načrt postaje Lesce...iz leta ne vem katerega...
Povečava za Mojstra
Nadaljevanje tehničnega poročila...
Povečava za "samoprevod"
Mi navajamo le povzetek:
Odstavni tir poteka preko dovozne ceste k postaji Lesce-Bled. Proga križa v km 0,233/: km 51,045 državno železnico Trbiž-Ljubljana v nivoju.
Že pri km 0,200 se prične na desni strani 1,8 m široka razširitev ceste in poteka do km 0,430.
Od km 0,430 do km 0,570 proga poteka v obstoječi cesti.
Od km 0,570 do km 0,780 proga poteka po razširitvi ceste na desni strani.
Razširitev se lahko uporablja izključno samo za železnico, saj se na razširjenem delu cestišča uporabljajo v glavnem Vignoli tirnice in tolčenec je samo do spodnjega roba tirnice.
Od km 0,780 poteka proga po svojem terenu z radiusom loka 40 m, da se prepreči oster zavoj in strmino, ki jo ima cesta...
Od km 0,956 do km 2,00 proga zopet poteka po razširjeni cesti...
Od km 1,720 do 1,780 se nahaja izogibališče.
Pri km 2,00 preide proga zopet na svoj teren in prekorači v km 2,072 do 2,112 Savo na svojem mostu.
Od km 2,120 do 2,150 poteka proga po manjšem nasipu in se zopet priključi razširjeni cesti pri km 2,305.
Pri mlinu pri km 2,4 je potrebno cesto razširiti na levi strani, da pridobimo prostor za progo na desni strani.
Da se izognemo velikemu vzponu ceste, je potrebno od km 2,480 do 2,770 progo zopet peljati po svojem terenu, kar pa je možno speljati zaradi potoka Rečice le s pomočjo podpornih zidov.
Manjkajo tri strani (5,6,7)
Ja, tako pa se že da delati
...in smo na 8 strani tehničnega poročila:
Visoke zgradbe so predvidene: Obratovalna zgradba z remizo za 6 vozov, vzdrževalne delavnice, pisarne in skladišče.
5. Zgornji ustroj
Uporabile bi se naj tri vrste zgornjega ustroja:
1. tirnice z utorom, položene na tolčenec (km 0,400- 0,500; km 3,280-3,460; km 3,680-4,306 in tudi 120 m vzporednega tira)
2. Tirnice z utorom na prečnih pragovih (km 0,00 - 0,400; km 3,460- 3,600 in tudi 60 m vzporednega tira
3. vignoli tirnice na prečnih pragovih (km 0,550-3,280 in tudi 60 m vzporednega tira
Zgornji ustroj pod točko 1 se bi uporabil, če bi bila cesta cesta dobro makadamizirana.
Zgornji ustroj pod točko 2 se bi uporabil na nasutih delih ceste.
Zgornji ustroj pod točko 3 bi prišel v poštev v vseh drugih primerih.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: tramvaj Lesce-Bled
Ahhh.... da bi pa se sedaj veljaki teh turističnih krajev odločili za dokončanje tega projekta pa seveda ni šans. Je...i Gavrilo Princip in Mlada Bosna
Goran