Težka lokomotiva

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Dobil boš en kratek odgovor...

Če pa bi vprašal, katera je bila najlepša....

...bi jih dobil 100...različnih :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Tono »

Najtežja je nedvomno bila 643-011 (bog ji daj dobro), tehtala je okroglih 200 ton. Vir: slovenski mediji.

Vse druge mašine pa so bile nedvomno bistveno lažje.

Lp,

Tono

PS: po mojem mnenju je utegnila biti najtežja mašina kakšna damfarca, recimo nemške serije 01. Ampak naj povejo poznavalci.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tono napisal/-a:Najtežja je nedvomno bila 643-011 (bog ji daj dobro), tehtala je okroglih 200 ton. Vir: slovenski mediji.

Vse druge mašine pa so bile nedvomno bistveno lažje.

Lp,

Tono
Jaooo, Tono. Spet si zadel v nulo.Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

Kot jaz razumem je to đura? :?
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
Stanley
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 19.09.2010, 10:04
Kraj: Zagreb

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Stanley »

Meh 362 napisal/-a:Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Vidim da je pitanje/vprašanje ostalo bez pravog odgovora, pa... :wink:
Sasvim sigurno parna lokomotiva. Prema knjizi Zvonimira Horvata ''Parna vuča u Hrvatskoj 1860.-1988.'', na prugama u Sloveniji:
1. serija 30 (prazna 97,7 t, u službi 106,1 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
2. serija 06 (prazna 92,7 t, u službi 101,4 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
3. serija 10 (prazna 78,4 t, u službi 85,2 + tender prazan 22 t + 10 t ugljena/premoga i 29,5 m3 vode)
Najteža lokomotiva na prugama JŽ bila je serija 32 (prazna 96,4 t, u službi 109,9 t, plus tender), ali ona nije vozila na slovenskim prugama već na relacijama Rijeka - Moravice i Ogulin - Split. Moguće je da je za vrijeme Austro-Ugarske vozila i od Rijeke do Pivke.
Borsig je zakon!
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

Ali nima Brižita 115 ton?
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:m2 seštevanje!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Kaj pomenita izraza "prazna" in "v službi"?
sbb
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 128
Pridružen: 04.06.2009, 11:48
Kraj: Bw Ložionica

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a sbb »

Kaj pomenita izraza "prazna" in "v službi"?


Z 2/3 opreme voda + premog
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a 363 »

Stanley napisal/-a:
Meh 362 napisal/-a:Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Vidim da je pitanje/vprašanje ostalo bez pravog odgovora, pa... :wink:
Sasvim sigurno parna lokomotiva. Prema knjizi Zvonimira Horvata ''Parna vuča u Hrvatskoj 1860.-1988.'', na prugama u Sloveniji:
1. serija 30 (prazna 97,7 t, u službi 106,1 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
2. serija 06 (prazna 92,7 t, u službi 101,4 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
3. serija 10 (prazna 78,4 t, u službi 85,2 + tender prazan 22 t + 10 t ugljena/premoga i 29,5 m3 vode)
Najteža lokomotiva na prugama JŽ bila je serija 32 (prazna 96,4 t, u službi 109,9 t, plus tender), ali ona nije vozila na slovenskim prugama već na relacijama Rijeka - Moravice i Ogulin - Split. Moguće je da je za vrijeme Austro-Ugarske vozila i od Rijeke do Pivke.
Koliko pa je imela JŽ 147(Württembergische K)?
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

363 napisal/-a:
Stanley napisal/-a:
Meh 362 napisal/-a:Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Vidim da je pitanje/vprašanje ostalo bez pravog odgovora, pa... :wink:
Sasvim sigurno parna lokomotiva. Prema knjizi Zvonimira Horvata ''Parna vuča u Hrvatskoj 1860.-1988.'', na prugama u Sloveniji:
1. serija 30 (prazna 97,7 t, u službi 106,1 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
2. serija 06 (prazna 92,7 t, u službi 101,4 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
3. serija 10 (prazna 78,4 t, u službi 85,2 + tender prazan 22 t + 10 t ugljena/premoga i 29,5 m3 vode)
Najteža lokomotiva na prugama JŽ bila je serija 32 (prazna 96,4 t, u službi 109,9 t, plus tender), ali ona nije vozila na slovenskim prugama već na relacijama Rijeka - Moravice i Ogulin - Split. Moguće je da je za vrijeme Austro-Ugarske vozila i od Rijeke do Pivke.
Koliko pa je imela JŽ 147(Württembergische K)?
#-o Ufff redka lokomotiva.ŽC ali pa Barbarpapa mogoče :-k
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a 363 »

Nurmi napisal/-a:
363 napisal/-a: Koliko pa je imela JŽ 147(Württembergische K)?
#-o Ufff redka lokomotiva.ŽC ali pa Barbarpapa mogoče :-k
Wiki pravi:
Dienstmasse:108,0t.
Tenderji pa so bili trije različni:
wü 2'2' T 20
pr 2'2' T 21,5
pr 2'2' T 31,5
http://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%BCrttembergische_K

lp
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Tono »

Parna lokomotiva nemške serije 01 je še ne tako dolgo nazaj zašla na slovenske tire. Skupaj z lahkim priklopnikom za premog in vodo utegne biti najtežja kripa, vsaj v zadnjem času.

Več: http://de.wikipedia.org/wiki/DRG-Baureihe_01
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Težka lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Za Würtenberško K je že @364 podal podatke. Če gledamo na splošno, vrag si ga vedi, mogoče pa je med okupacijo k nam zašla kakšna BR44 (110,2 T) ali pa BR12 oz. bivšo BBÖ 214 (116,9 ali 123,5 T). Drugače bo pa z veliko verjetnostjo to kar JŽ32. Sicer ne v rednem prometu (pa spet obstaja možnost, kot omenja @Stanley na hrvaškem forumu, da je pod Italijo vozila tudi na slovensko stran. Jih je kar nekaj bilo v sestavu FS takrat...), občasno pa dokaj gotovo. Halliwell ima v svoji knjigi objavljen posnetek, ki kaže JŽ32 pred ljubljansko kurilnico...

LP

Jože
Odgovori