Težka lokomotiva
Težka lokomotiva
Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Lep pozdrav
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Težka lokomotiva
Dobil boš en kratek odgovor...
Če pa bi vprašal, katera je bila najlepša....
...bi jih dobil 100...različnih
Če pa bi vprašal, katera je bila najlepša....
...bi jih dobil 100...različnih
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Težka lokomotiva
Najtežja je nedvomno bila 643-011 (bog ji daj dobro), tehtala je okroglih 200 ton. Vir: slovenski mediji.
Vse druge mašine pa so bile nedvomno bistveno lažje.
Lp,
Tono
PS: po mojem mnenju je utegnila biti najtežja mašina kakšna damfarca, recimo nemške serije 01. Ampak naj povejo poznavalci.
Vse druge mašine pa so bile nedvomno bistveno lažje.
Lp,
Tono
PS: po mojem mnenju je utegnila biti najtežja mašina kakšna damfarca, recimo nemške serije 01. Ampak naj povejo poznavalci.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Težka lokomotiva
Jaooo, Tono. Spet si zadel v nulo.Tono napisal/-a:Najtežja je nedvomno bila 643-011 (bog ji daj dobro), tehtala je okroglih 200 ton. Vir: slovenski mediji.
Vse druge mašine pa so bile nedvomno bistveno lažje.
Lp,
Tono
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Težka lokomotiva
Vidim da je pitanje/vprašanje ostalo bez pravog odgovora, pa...Meh 362 napisal/-a:Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Sasvim sigurno parna lokomotiva. Prema knjizi Zvonimira Horvata ''Parna vuča u Hrvatskoj 1860.-1988.'', na prugama u Sloveniji:
1. serija 30 (prazna 97,7 t, u službi 106,1 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
2. serija 06 (prazna 92,7 t, u službi 101,4 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
3. serija 10 (prazna 78,4 t, u službi 85,2 + tender prazan 22 t + 10 t ugljena/premoga i 29,5 m3 vode)
Najteža lokomotiva na prugama JŽ bila je serija 32 (prazna 96,4 t, u službi 109,9 t, plus tender), ali ona nije vozila na slovenskim prugama već na relacijama Rijeka - Moravice i Ogulin - Split. Moguće je da je za vrijeme Austro-Ugarske vozila i od Rijeke do Pivke.
Borsig je zakon!
Re: Težka lokomotiva
seštevanje!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Težka lokomotiva
Kaj pomenita izraza "prazna" in "v službi"?
Re: Težka lokomotiva
Kaj pomenita izraza "prazna" in "v službi"?
Z 2/3 opreme voda + premog
Z 2/3 opreme voda + premog
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
Re: Težka lokomotiva
Koliko pa je imela JŽ 147(Württembergische K)?Stanley napisal/-a:Vidim da je pitanje/vprašanje ostalo bez pravog odgovora, pa...Meh 362 napisal/-a:Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Sasvim sigurno parna lokomotiva. Prema knjizi Zvonimira Horvata ''Parna vuča u Hrvatskoj 1860.-1988.'', na prugama u Sloveniji:
1. serija 30 (prazna 97,7 t, u službi 106,1 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
2. serija 06 (prazna 92,7 t, u službi 101,4 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
3. serija 10 (prazna 78,4 t, u službi 85,2 + tender prazan 22 t + 10 t ugljena/premoga i 29,5 m3 vode)
Najteža lokomotiva na prugama JŽ bila je serija 32 (prazna 96,4 t, u službi 109,9 t, plus tender), ali ona nije vozila na slovenskim prugama već na relacijama Rijeka - Moravice i Ogulin - Split. Moguće je da je za vrijeme Austro-Ugarske vozila i od Rijeke do Pivke.
Re: Težka lokomotiva
Ufff redka lokomotiva.ŽC ali pa Barbarpapa mogoče363 napisal/-a:Koliko pa je imela JŽ 147(Württembergische K)?Stanley napisal/-a:Vidim da je pitanje/vprašanje ostalo bez pravog odgovora, pa...Meh 362 napisal/-a:Pozdravljeni!
Katera je bila najtežja lokomotiva,ki je vozila po naših tirih?
Sasvim sigurno parna lokomotiva. Prema knjizi Zvonimira Horvata ''Parna vuča u Hrvatskoj 1860.-1988.'', na prugama u Sloveniji:
1. serija 30 (prazna 97,7 t, u službi 106,1 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
2. serija 06 (prazna 92,7 t, u službi 101,4 t + tender prazan 24,6 t + 10 t ugljena/premoga i 25 m3 vode)
3. serija 10 (prazna 78,4 t, u službi 85,2 + tender prazan 22 t + 10 t ugljena/premoga i 29,5 m3 vode)
Najteža lokomotiva na prugama JŽ bila je serija 32 (prazna 96,4 t, u službi 109,9 t, plus tender), ali ona nije vozila na slovenskim prugama već na relacijama Rijeka - Moravice i Ogulin - Split. Moguće je da je za vrijeme Austro-Ugarske vozila i od Rijeke do Pivke.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Težka lokomotiva
Wiki pravi:Nurmi napisal/-a:Ufff redka lokomotiva.ŽC ali pa Barbarpapa mogoče363 napisal/-a: Koliko pa je imela JŽ 147(Württembergische K)?
Dienstmasse:108,0t.
Tenderji pa so bili trije različni:
wü 2'2' T 20
pr 2'2' T 21,5
pr 2'2' T 31,5
http://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%BCrttembergische_K
lp
Re: Težka lokomotiva
Parna lokomotiva nemške serije 01 je še ne tako dolgo nazaj zašla na slovenske tire. Skupaj z lahkim priklopnikom za premog in vodo utegne biti najtežja kripa, vsaj v zadnjem času.
Več: http://de.wikipedia.org/wiki/DRG-Baureihe_01
Več: http://de.wikipedia.org/wiki/DRG-Baureihe_01
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Težka lokomotiva
Pozdrav
Za Würtenberško K je že @364 podal podatke. Če gledamo na splošno, vrag si ga vedi, mogoče pa je med okupacijo k nam zašla kakšna BR44 (110,2 T) ali pa BR12 oz. bivšo BBÖ 214 (116,9 ali 123,5 T). Drugače bo pa z veliko verjetnostjo to kar JŽ32. Sicer ne v rednem prometu (pa spet obstaja možnost, kot omenja @Stanley na hrvaškem forumu, da je pod Italijo vozila tudi na slovensko stran. Jih je kar nekaj bilo v sestavu FS takrat...), občasno pa dokaj gotovo. Halliwell ima v svoji knjigi objavljen posnetek, ki kaže JŽ32 pred ljubljansko kurilnico...
LP
Jože
Za Würtenberško K je že @364 podal podatke. Če gledamo na splošno, vrag si ga vedi, mogoče pa je med okupacijo k nam zašla kakšna BR44 (110,2 T) ali pa BR12 oz. bivšo BBÖ 214 (116,9 ali 123,5 T). Drugače bo pa z veliko verjetnostjo to kar JŽ32. Sicer ne v rednem prometu (pa spet obstaja možnost, kot omenja @Stanley na hrvaškem forumu, da je pod Italijo vozila tudi na slovensko stran. Jih je kar nekaj bilo v sestavu FS takrat...), občasno pa dokaj gotovo. Halliwell ima v svoji knjigi objavljen posnetek, ki kaže JŽ32 pred ljubljansko kurilnico...
LP
Jože