Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Rabil bi malo zgodovine o postaji Lj. Rakovnik, pa jo ne dobim nikjer. Mi lahko kdo pomaaga?
Rabim za seminarsko nalogo samo en odstavek. Kdaj je bila zgrajena? Kakšno signslnovarnostno napravo je imela in kako se je kaj po obdobjih modernizirala?
Rabim za seminarsko nalogo samo en odstavek. Kdaj je bila zgrajena? Kakšno signslnovarnostno napravo je imela in kako se je kaj po obdobjih modernizirala?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Knjiga Dolenjske železnice, avtorja Karola Rustje, jo bolj malo omenja. Edini, omembe vreden zapis, je sledeči:
V sto letih se je na postaji Lb-Rakovnik le malo spremenilo. Leta 1916 so podaljšali tire, elektriko je dobila leta 1936. Nivojsko križanje železnice in magistralne ceste pred žp Lb-Rakovnik so leta 1977 nadomestili s podvozom. Ob rekonstrukciji cestnega vozla Karlovškega mostu so malo premaknili traso proge v dolžini enega kilometra.
Aljaž
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Verjetno so jo zgradili že leta 1893, ko je bila dograjena dolenjska proga (takrat v Kočevje, napredovali pa so tudi že proti NM). Glede na to, da je današnja glavna železniška postaja v LJ spadala pod privatno Južno železnico, bi nekako bilo logično, da bi državna železnica, ki je vozila po Dolenjski, imela v Rakovniku svojo logistično bazo.
Drugače se je pod Avstro-Ogrsko postaja imenovala Dolenjski kolodvor, mogoče ti bo to pomagalo pri nadaljnjem iskanju.
Drugače se je pod Avstro-Ogrsko postaja imenovala Dolenjski kolodvor, mogoče ti bo to pomagalo pri nadaljnjem iskanju.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Postajamo nezaupljivi
Prvič: @etej, prosim če napišeš, kako boš citiral knjigo...
Pozdravljen na forumu!
Prvič: @etej, prosim če napišeš, kako boš citiral knjigo...
Drugič: zaobljubiti se moraš, da boš ta del seminarske naloge objavil tu, na forumu...leteči vlak napisal/-a:Knjiga Dolenjske železnice, avtorja Karola Rustje, jo bolj malo omenja. Edini, omembe vreden zapis, je sledeči:
V sto letih se je na postaji Lb-Rakovnik le malo spremenilo. Leta 1916 so podaljšali tire, elektriko je dobila leta 1936. Nivojsko križanje železnice in magistralne ceste pred žp Lb-Rakovnik so leta 1977 nadomestili s podvozom. Ob rekonstrukciji cestnega vozla Karlovškega mostu so malo premaknili traso proge v dolžini enega kilometra.
Pozdravljen na forumu!
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Eni člani foruma baje imajo slabe izkušnje s špijonažo na postaji Ljubljana - Rakovnik
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Fantje ne vem kaka špijonaža in neko nezaupanje. Prosil sem samo za mal zgodovine HVALA leteči vlak in Ajznponar.
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Se boš moral kar sprijazniti z takšnimi in podobnimi komentarji (včasih mogoče nevmesnimi?), na tem forumu...Žal...etej napisal/-a:Fantje ne vem kaka špijonaža in neko nezaupanje. Prosil sem samo za mal zgodovine HVALA leteči vlak in Ajznponar.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Špijonaža ne leti nate, temveč na @železocestnika, ki so ga naši vrli fantje policaji z viške postaje policije iskali doma , da bi ga zaslišali, kaj je fotografiral na postaji Ljubljana-Rakovnik...
Seveda v službenem avtu...res pa je, da niso vključili sirene in plavih luči...
Takrat, ko je fotografiral, kje je bilo postajališče ljubljanskega tramvaja...evo, pa imaš zopet en podatek, ki bi ga lahko sicer našel na forumu, če bi vpisal v funkcijo "išči" besedo: Rakovnik...
...mislim da bi ti funkcija "išči" vrgla še kakšno fotografijo in kakšno razglednico postaje
To, kar sem napisal pod prvič, pa ni neumestno: napiši, kako boš citiral informacijo iz Rustjeve knjige, da sploh vidimo, če znaš citirati.
Videli smo namreč, da lahko napišeš diplomo na enem faksu ali višji šoli brez citatov (to ne leti nate...).
Torej moj komentar ni bil neumesten...na srečo.
Tudi za podatke, ki jih boš dobil na vlaki.info boš moral napisati kot vir: http://www.vlaki.info...
Seveda v službenem avtu...res pa je, da niso vključili sirene in plavih luči...
Takrat, ko je fotografiral, kje je bilo postajališče ljubljanskega tramvaja...evo, pa imaš zopet en podatek, ki bi ga lahko sicer našel na forumu, če bi vpisal v funkcijo "išči" besedo: Rakovnik...
...mislim da bi ti funkcija "išči" vrgla še kakšno fotografijo in kakšno razglednico postaje
To, kar sem napisal pod prvič, pa ni neumestno: napiši, kako boš citiral informacijo iz Rustjeve knjige, da sploh vidimo, če znaš citirati.
Videli smo namreč, da lahko napišeš diplomo na enem faksu ali višji šoli brez citatov (to ne leti nate...).
Torej moj komentar ni bil neumesten...na srečo.
Tudi za podatke, ki jih boš dobil na vlaki.info boš moral napisati kot vir: http://www.vlaki.info...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Zgodovina postaje Lj. Rakovnik POMOČ
Samo eno dodatno temo nam je "nabil"...in odletel
12.5.2011 ob 9:36 se nam je pridružil za POMOČ, 15.5.2011 ob 17.23 pa je zadnjič pogledal, kaj smo mu pripravili...
Samo to sem hotel vedeti od njega, kako bo citiral knjigo in forum
Pol pa ne bi bil nezaupljiv
12.5.2011 ob 9:36 se nam je pridružil za POMOČ, 15.5.2011 ob 17.23 pa je zadnjič pogledal, kaj smo mu pripravili...
Samo to sem hotel vedeti od njega, kako bo citiral knjigo in forum
Pol pa ne bi bil nezaupljiv
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers