Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

541-110 napisal/-a:Tale bo malce nevmesna, a vseeno:
SSKJ govori drugače: http://bos.zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name ... estno&hs=1

Na drugih forumih pa tudi zaslediš:

sam tk ena dost nevmesna
kak kurčev Mtv mate vi to, da se Nightwish suče? Nightwish so sam na vivi na MTV (europe) jih še niti enkrat ni blo


link: http://www.joker.si/mn3njalnik/index.ph ... how=0&st=0&
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 07.06.2011, 22:44, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a bikec »

Čestitke za forumsko povezavo :)
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Tono napisal/-a:Stric ŽC živi v drugi papirnici, ko seveda ni v Rotterdamu, Amsterdamu, Helsinkih, na Rogli, v arhivu ali pa na kakšni dobri večerji :)
Tono je pozabil na Arhiv bar...

Slika

Še eno dobro kosilo, ko me Tono že za jezik vleče...

Slika

Slika


aja, pa še prvič sem videl štorkljo z mladičema, ki jo imajo v gostišču Lovenjakov dvor...SlikaSlika
Se zahvaljujem g. Danetu Kataleniču za predavanje o štorkljah =D>
nekaj o štorkljah je tudi tukaj: http://www.ekosola.si/uploads/2010-08/M ... nas_DK.pdf
Pa prvič sem bil v Prekmurju :lol: :lol:


Da pa ne bo čisto OT...
Na poti iz "Radenske" do Polane sem v eni vasi (na žalost ne vem kateri) videl na dvorišču servisa za kolesa in motorje (polno dvorišče) še ene tri ARANE-e...
Za tiste, ki ne vedo, kaj je to: to je Aleksander RANkovič...ja, dizel motor...stabilni, po želji pa tudi prevozni :lol:
Po cestah in po morjih sveta...
Ja, včasih so drva z njim žagal...

Tono in MRS Štajerska že imata nalogo, navezati stike s tem serviserjem koles :bicikl
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

železocestnik napisal/-a:Postajališče Podboršt...


Karel Rustja je zapisal v "Stoletnici kamniškega vlaka" v Kamniškemobčanu:

"Postajališče Podboršt je bilo odprto za promet v nedeljo 22. marca 1936. Ukinjeno je bilo med vojno ob rekonstrukciji proge.
Locirano je bilo v 6,824 km, le dober km za tedanjim postajališčem Črnuče, približno tam, kjer je sedaj nadvoz Litijske ceste nad progo."
Cokla še kar ne ve, kje je bila včasih speljana proga...

Morda bo tole kaj pomagalo...

Slika


Slika


Locirano je bilo v 6,824 km :wink:

Saj veš, kje je Ježa...

Boljši načrti so izgubljeni med 1T podatki :roll:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a bikec »

Bil se dalo dorisat še trenutni potek proge.
:oops:
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Jaz je nimam :oops:

Morda cokla?
Po spominu in z zavezanimi očmi :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a mkx »

železocestnik napisal/-a:Jaz je nimam :oops:

Morda cokla?
Po spominu in z zavezanimi očmi :lol: :lol:
Mogoče približno takole? Na aktualno karto sem z rdečo dorisal tisto, kar se meni zdi, da bi lahko bila stara trasa.

Slika

(klik na sliko za večjo sliko)

Z modro piko sem označil odcep sedanjega industrijskega tira za TAČ, med 2. svetovno vojno je bil tukaj odcep proge proti Lazam.

OK, preden se kdo spotakne ob zgornjo izjavo: industrijski tir se začne na postaji Črnuče in teče vzporedno z glavno progo do te točke.
LP, Metod
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a bikec »

Ta večje mi sicer ne odpre, ampak je že to čisto dovolj.
Hvala!
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

Ali ima slučajno kdo kakšno sliko železniškega postajališča Podboršt? Bi bilo zanimivo videti kakšno slikco.
Zahvaljujem se že vnaprej.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljen Kanarček715,

kolikor se spomnim, sem že dodal fotografijo Podboršta.

Malo poguglaj, pa bo. Če nič drugega, je dovolj, da najdeš link od fotografije na najdi.si. S številko lahko potem veliko lažje najdem fotko med 60.000 fotkami. Na žalost nimam urejenega arhiva po zadevah.

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Sem že pozabil, da sem si preskrbel knjižico: KAMNIČAN PRVIH STO LET 1891-1991 v kateri je fotka Podboršta...

Slika

Povečava, da se lahko preveri znanje cirilice...

Slika

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči.


O otvoritvi so pisali tudi v časopisju:

http://dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SCNL5UI0

http://dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-J45LU4PH


LP Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Igor, pozdravljen,

odlično =D> =D>

Slika

To je šola, kako se lotiti podobnih stvari. Morda forumaši kar sami :idea:

...da bo Igor lahko še kaj novega izvrtal iz časopisov in revij ter knjig :wink: :lol:


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči .

Kako je bilo, ko je odpuhal v zgodovino "kavni mlinček" [-X


Slika

Slika

Slika

Slika


LP Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Zakaj kamniški vlak vozi še danes?

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zanimivo, kakšen napredek so naredili leta 1931. Hitrost vlakov so povečali iz 20 km/h na celih 40 km/h! In dosegli so skoraj enak potovalni čas kakor ga imamo danes. Do Kamnik mesto včasih 48 minut, danes 43-44 minut, če ni kakšnega dodatnega križanja. Dodatna postajališča pač prinesejo svoje, saj RG613 potrebuje samo(?) 34 minute. In hitrosti dandanes niso 40 km/h ampak malo mešano, tipično 60-80 km/h, razen postaj.

LPL
Odgovori