Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozilih

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a miha30 » 28.08.2011, 17:04

.
Zadnjič spremenil miha30, dne 29.08.2011, 16:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3986
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a Tono » 28.08.2011, 17:38

Kdaj pa so odštemali te votlake???
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1413
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a 363 » 28.08.2011, 18:02

Na bohinjki:
Slika

Na tem mostu:
Slika

Lp
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a miha30 » 28.08.2011, 18:57

.
Zadnjič spremenil miha30, dne 29.08.2011, 16:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a Dino S » 28.08.2011, 20:15

Sedaj pa samo upajmo, da tega foruma ne spremlja kakšen terorist* iz Hrvaške :lol:
Za vsak slučaj pa bi bilo dobro, da se naš ljubljeni premier izgobiba mostov in viaduktov**

* terorist=psihično motena oseba
** sedaj pa bo še kakšen Slovenec dobil idejo
...
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3545
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a mkx » 28.08.2011, 20:37

Sedajle se ne spomnim, pri gradnji katerega od AC mostov sem to videl, ampak med gradnjo so skozi te pravokotne luknje v stebrih imeli jeklene traverze, nanje pa se je potem naslanjal oder za gradnjo samega mostu. Tako v bistvu niso rabili postavljati nosilne konstrukcije za oder.

Je pa vprašanje, kaj je pri sodobnih mostovih bistvena funkcija: miniranje v primeru potrebe ali pa nošnja odra ob gradnji.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 29.08.2011, 13:57

Tole zanimanje za minske komore je malo sumljivo, da že ni član Al kaide? Opozarjam vse forumaše, da se obnašajo VARNOSTNO neoporečno :!: in ne širijo strogo zaupnih informacij, kot se je že poskušalo narediti atentate na 713.

Strog varnostni pogled

Ljubitelj
Drotar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 234
Pridružen: 21.02.2011, 17:47

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a Drotar » 29.08.2011, 14:43

Ljubitelj napisal/-a:Tole zanimanje za minske komore je malo sumljivo, da že ni član Al kaide? Opozarjam vse forumaše, da se obnašajo VARNOSTNO neoporečno :!: in ne širijo strogo zaupnih informacij, kot se je že poskušalo narediti atentate na 713.

Strog varnostni pogled

Ljubitelj



Ljubitelj:prav imaš

Mislim, da smo dosedaj določene zadeve , ki se tičejo varnostnih zadev na železnici obravnavali samo v krogu sodelavcev na železnici in niso šle izven tega. Vsaka naprava in stroj ima svoje varnostno šibke točke kjerkoli je že o kateri se ne razpravlja izven upravljalcev in projektantev teh naprav pa naj bodo na železnici SV ali TK naprave, lokomotive, tiri,mostovi, vozna mreže, razno kabliranje itd.
Kdro hoče škoditi ali uničiti že najde najbolj šibko točko, ni pa mu treba prinesti vse na pladnju. Tudi na železnici ne pozna vsak vseh ostalih naprav itd., izven svojega delokroga več kot je potrebno za njegovo varno in nemoteno delo.Če pa je že zaradi svojega "firbca" poznal še kaj drugega je to obdržal zase.

Držimo se tega tudi vnaprej.


Lp
Drotar
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a miha30 » 29.08.2011, 15:48

Drotar napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Tole zanimanje za minske komore je malo sumljivo, da že ni član Al kaide? Opozarjam vse forumaše, da se obnašajo VARNOSTNO neoporečno :!: in ne širijo strogo zaupnih informacij, kot se je že poskušalo narediti atentate na 713.

Strog varnostni pogled

Ljubitelj



Ljubitelj:prav imaš

Mislim, da smo dosedaj določene zadeve , ki se tičejo varnostnih zadev na železnici obravnavali samo v krogu sodelavcev na železnici in niso šle izven tega. Vsaka naprava in stroj ima svoje varnostno šibke točke kjerkoli je že o kateri se ne razpravlja izven upravljalcev in projektantev teh naprav pa naj bodo na železnici SV ali TK naprave, lokomotive, tiri,mostovi, vozna mreže, razno kabliranje itd.
Kdro hoče škoditi ali uničiti že najde najbolj šibko točko, ni pa mu treba prinesti vse na pladnju. Tudi na železnici ne pozna vsak vseh ostalih naprav itd., izven svojega delokroga več kot je potrebno za njegovo varno in nemoteno delo.Če pa je že zaradi svojega "firbca" poznal še kaj drugega je to obdržal zase.

Držimo se tega tudi vnaprej.


Lp
Drotar


V redu, se bom v prihodnje držal tega. Moje objave v zvezi s tem se mi niso zdele nič spornega, npr. zaradi tega, ker se mi zdi tale
...in ne širijo strogo zaupnih informacij...

izjava milo rečeno precej bosa. Zakaj se mi zdi tako, pa zaradi stališča avtorjev prejšnjih dveh postov (pa verjetno tudi koga drugega) pač ne bom javno pojasnjeval.


Edit: Za vsak primer sem pobrisal sporna sporočila
Drotar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 234
Pridružen: 21.02.2011, 17:47

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a Drotar » 29.08.2011, 16:56

]


Pozdravljen@Miha 30


Ali se ti ne zdi morda na primer informacija na katerem mestu je na primer v določeni kemični tovarni ali podobni ,najlažje narediti okvaro z največjo škodo tovarni ali celo okolici z gosto poseljenostjo neprimerna za javno debato.
Ravno tako je tudi na železnici kjer obstajajo mesta na katerih, če nekdo hoče lahko naredi največ škode in tudi žrtev pri tem.

Tudi če imamo takozvano demokracijo vse le ni dovoljeno. Vedno se je treba držati nekaterih tudi nenapisanih pravil (včasih je bilo vse "vojna tajna", tudi sedaj naj bi bile nekatere stvari takšne , pa čeprav z drugim imenom,pa čeprav nekateri mislijo, da je vse dovoljeno).Mislim, da nisi med njimi.

Lep pozdrav

Drotar
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 29.08.2011, 19:10

Joj kakšna debata se je razvila o razkrivanju vojnih tajn. Jaz sem pa napisal svoj prispevek malo v karikirani obliki, saj sem pričakoval, da bo nadebudni mož kmalu povprašal kako se zameša "amonal", saj je že zračunal, da je 900 kg malo preveč za en steber od mosta.
Malo restrikcije, samoomejevanja pa vsekakor ne škodi. Kot rečeno so teme o katerih se naj ne govori naokoli.

LPL
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 971
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a Planet 1830 » 30.08.2011, 17:06

miha30 napisal/-a:...Moje objave v zvezi s tem se mi niso zdele nič spornega,...
Saj tudi niso (bile) nič spornega.
Uporabniški avatar
marklinfan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 571
Pridružen: 01.08.2006, 19:47
Kraj: Stari grad Celje
Kontakt:

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a marklinfan » 30.08.2011, 17:31

Po tolkih letih še vedno panika? Nehajte TV gledat :-88 , raje v naravo kako maketo narest.. pa ne bo nobene bojazni! Če se pa bo kaj zgodilo, se pač bo, tukaj ne bo nihče ne more!
[url=http://myrencontres.com]site de flirt internet[/url]
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9311
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 30.08.2011, 18:33

Fantje, namen teme je prikazati na kupu, kako se je uničevalo delo naših dedov in s tem zmanjševala zmožnost tekmovanja z okolico (drugimi državami v Evropi), ki niso imele nobene vojne škode (umrli državljani in razsute zgradbe itd.) v prvi, niti v drugi svetovni vojni.

Če ima kdo kakšno fotografijo s področja uničenih železniških objektov in vozil, jo naj prilepi...
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil

OdgovorNapisal/-a miha30 » 30.08.2011, 18:55

Klanjšček Z. et al.: Narodnoosvobodilna vojna na Slovenskem 1941 - 1945, Založba Borec, Ljubljana 1977

Slika

Bi se našlo tudi kaj porušenih mostov, ampak tega seveda ne bom dajal sem, da me ne bo spet kdo med pripadnike Al Kajde potiskal :evil:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov