Verjetno na forumu še ni linka do doktorske dizertacije o konjski železnici České Budějovice (Budweis)-Linz-Gmunden, ki jo je napisal Johannes Sima in jo zagovarjal leta 2008 na TU Dunaj...
Die Pferdeeisenbahn Budweis - Linz - Gmunden : ein Beispiel der Technikgeschichte aus der Sicht des Denkmalschutzes
Autor/in:Sima, Johannes
Erscheinungsjahr: 2008
Umfang/Illustr.: 344 Bl. : Ill., graph. Darst., Kt.
Sprache: Deutsch
Wien, Techn. Univ., Diss., 2008
link do disertacije:
http://www.ub.tuwien.ac.at/diss/AC05038702.pdf
Za tiste, ki ne znajo nemško: poglejte si lepe slikce
konjska železnica České Budějovice (Budweis)-Linz-Gmunden
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
konjska železnica České Budějovice (Budweis)-Linz-Gmunden
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: konjska železnica České Budějovice (Budweis)-Linz-Gmunde
Tistim, ki se jim ne da pregledovati dizertacije je na razpolago zapis v vikipediji...
http://de.wikipedia.org/wiki/Pferdeeise ... %93Gmunden
Na žalost le v nemščini, češčini in francoščini...
Pa sestavljalec zapisa še ni poznal zgoraj navedene dizertacije...
V francoski vikipediji pa se lahko dokoplješ do vzdolžnega profila proge...ki si ga lahko po mili volji povečuješ
link: http://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k4 ... oom.langFR
http://de.wikipedia.org/wiki/Pferdeeise ... %93Gmunden
Na žalost le v nemščini, češčini in francoščini...
Pa sestavljalec zapisa še ni poznal zgoraj navedene dizertacije...
V francoski vikipediji pa se lahko dokoplješ do vzdolžnega profila proge...ki si ga lahko po mili volji povečuješ
link: http://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k4 ... oom.langFR
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 01.10.2011, 21:37, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: konjska železnica České Budějovice (Budweis)-Linz-Gmunde
Avtor dizertacije diplomirani inženir arhitekture Johannes Sima je dizertacijo zagovarjal na fakulteti za arhitekturo in prostorsko planiranje Tehniške univerze na Dunaju.
Dizertacija je torej napisana predvsem s pogledom na varovanje spomenikov, torej tistega, kar je ostalo od te konjske železnice...
Zatorej avtorju ne zamerimo preveč, ko je zapisal, da je to bila prva železnica na evropskem kontinentalnem delu...
Seveda so bili pri železnicah prvi Angleži...
Na kontinentalnem delu pa...Francozi.
Ja, Francozi so zgradili prvo javno železnico St. Etienne - Andrezieux leta 1827 (koncesija je bila izdana 1823). Dolga je bila 22 km.
Podaljšek te proge od Andrrezieux-a do Roanne pa so v dolžini 68 km zgradili leta 1833.
wikipedija (francoščina, nemščina)...
http://fr.wikipedia.org/wiki/Ligne_de_S ... C3%A9zieux
še rizba francoske proge...
Dizertacija je torej napisana predvsem s pogledom na varovanje spomenikov, torej tistega, kar je ostalo od te konjske železnice...
Zatorej avtorju ne zamerimo preveč, ko je zapisal, da je to bila prva železnica na evropskem kontinentalnem delu...
Seveda so bili pri železnicah prvi Angleži...
Na kontinentalnem delu pa...Francozi.
Ja, Francozi so zgradili prvo javno železnico St. Etienne - Andrezieux leta 1827 (koncesija je bila izdana 1823). Dolga je bila 22 km.
Podaljšek te proge od Andrrezieux-a do Roanne pa so v dolžini 68 km zgradili leta 1833.
wikipedija (francoščina, nemščina)...
http://fr.wikipedia.org/wiki/Ligne_de_S ... C3%A9zieux
še rizba francoske proge...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers