Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Cokla bo treba v korak z časom sedaj L50 in D50.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Res, je, po novem je tako. Le koliko časa še....1216-001 napisal/-a:Cokla bo treba v korak z časom sedaj L50 in D50.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Ah....1216-001 napisal/-a:Cokla bo treba v korak z časom sedaj L50 in D50.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Pustmo levi in desni tir proge proti Kopru... Včeraj sem nekaj slik Brede spravil na moj album v Webshots:
http://rides.webshots.com/album/582546102ltFgrk
Nisem pa še končal z nalaganjem
http://rides.webshots.com/album/582546102ltFgrk
Nisem pa še končal z nalaganjem
Goran
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Premik Brede na svoje mesto.
Tri generacije.
Še na tiru.
Se že dviga.
En podstavni voziček že v zraku.
Tri generacije.
Še na tiru.
Se že dviga.
En podstavni voziček že v zraku.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Zanimivo... Kako da so raje ubrali tak način premika in ne s pomočjo dvigala? 95t je pretežko za dvigalo (železniško recimo)? Kako pa se izvede potem bočni premik?
Goran
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Začne in konča se pri denarju. Tukaj je problem še vozna mreža, pa tudi to, da so tiri, kjer bo stala odaljeni cca. 20m. Torej se bo premikalo z drsenjem.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Hmm, problem vozna mreža ?? ...zakaj pa ? v Divači smo iz tira št.: 9 za namen prestavitve dveh RTP transformatorjev umaknili VM brez večjih težav ... zakaj bi bil to problem v Ilirski Bistrici ne vem - v glavnem nihče pa nas ni nič vprašal ... čeprav je to baje muzej z poudarkom na elektrovleki, a ne ? Ampak, seveda vozna mreža je pač stranski nebodigatreba in so pomembnejši drugi elementi elektrovleke - zanimivo, res .!EG 3100 napisal/-a:Začne in konča se pri denarju. Tukaj je problem še vozna mreža, pa tudi to, da so tiri, kjer bo stala odaljeni cca. 20m. Torej se bo premikalo z drsenjem.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Ob tej priložnosti najprej čestitka v Ilirsko Bistrico za pridobitev!!!napajalc napisal/-a:... čeprav je to baje muzej z poudarkom na elektrovleki, a ne ? Ampak, seveda vozna mreža je pač stranski nebodigatreba in so pomembnejši drugi elementi elektrovleke - zanimivo, res .!
Me pa zanima sledeče:
ali se je razmišljalo, da bi se ob razstavljenih eksponatih postavili tudi različni stebri vozne mreže?!?
Bi bilo zanimivo videti videti, kakšni so bili različni stebri v različnih obdobjih!
Če se prav spomnim, so bili pri nas štirje tipi stebrov:
- betonski
- zavarjene tri tirnice z odrezano glavo
- okrogli
- U-profili s "cik-cak" žico
- ...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Breda bi baje naj stala pod kosom VM.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Poudarek je bil nekje drugje, ne na VM. Očitno se ugotovili, da se bolj splača premik z drsanjem. Ni pa to muzej kot si napisal, ampak društvo.napajalc napisal/-a:Hmm, problem vozna mreža ?? ...zakaj pa ? v Divači smo iz tira št.: 9 za namen prestavitve dveh RTP transformatorjev umaknili VM brez večjih težav ... zakaj bi bil to problem v Ilirski Bistrici ne vem - v glavnem nihče pa nas ni nič vprašal ... čeprav je to baje muzej z poudarkom na elektrovleki, a ne ? Ampak, seveda vozna mreža je pač stranski nebodigatreba in so pomembnejši drugi elementi elektrovleke - zanimivo, res .!EG 3100 napisal/-a:Začne in konča se pri denarju. Tukaj je problem še vozna mreža, pa tudi to, da so tiri, kjer bo stala odaljeni cca. 20m. Torej se bo premikalo z drsenjem.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
To ne bo držalo. V pripravi imamo podstran Vozna mreža. Čakamo lektoriranje besedila, ki ga je napisal naš član Škrabolje Vili.napajalc napisal/-a:Hmm, problem vozna mreža ?? ...zakaj pa ? v Divači smo iz tira št.: 9 za namen prestavitve dveh RTP transformatorjev umaknili VM brez večjih težav ... zakaj bi bil to problem v Ilirski Bistrici ne vem - v glavnem nihče pa nas ni nič vprašal ... čeprav je to baje muzej z poudarkom na elektrovleki, a ne ? Ampak, seveda vozna mreža je pač stranski nebodigatreba in so pomembnejši drugi elementi elektrovleke - zanimivo, res .!EG 3100 napisal/-a:Začne in konča se pri denarju. Tukaj je problem še vozna mreža, pa tudi to, da so tiri, kjer bo stala odaljeni cca. 20m. Torej se bo premikalo z drsenjem.
Zelo bomo veseli, če boste želeli sodelovati z nami. Izbor sodelovanja prepuščamo vam. Morda z galerijo slik http://dlz.ilbis.com/category/galerija/, kakorkoli?
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Obveščamo Vas, da se bo predvidoma v naslednji torek začelo z postavljanjem drogov in voznega voda.
Ta dela se bodo izvajala še v sredo in četrtek, torej 3., 4. in 5. aprila.
Še današnja slika:
Ta dela se bodo izvajala še v sredo in četrtek, torej 3., 4. in 5. aprila.
Še današnja slika:
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Aha, sem danes slišal nekaj o tem ... bo treba dat kakšno roko, da ujamemo še to lepo vreme, ki nam služi.jogurt napisal/-a:Obveščamo Vas, da se bo predvidoma v naslednji torek začelo z postavljanjem drogov in voznega voda.
Ta dela se bodo izvajala še v sredo in četrtek, torej 3., 4. in 5. aprila.
Še današnja slika:
Meddrugim pa sem tudi zvedel, da bo nad Bredo zaščitni krov no, streha-imitacija predora, pa poleg telefonski stebriček morda tudi signal ?
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Baje, da se bo dalo tudi prejšnji italijanski siganal.