Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Pozdravljeni ljubitelji železnice,
zaradi obnove parka kjer stoji Breda bi potrebovali stare slike na katerih bi bilo razvidno kako je park ob postajnem poslopju izgledal. Prosimo vse, da nam s primernih slikovnim gradivom pomagate.
V imenu društva v naprej hvala!
zaradi obnove parka kjer stoji Breda bi potrebovali stare slike na katerih bi bilo razvidno kako je park ob postajnem poslopju izgledal. Prosimo vse, da nam s primernih slikovnim gradivom pomagate.
V imenu društva v naprej hvala!
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Zdravo,saj bo v bližnji bodočnosti nad Bredo in vozno mrežo zgrajen nadstrešek zaradi zaščite lokomotive pred vremenskimi vplivi ...
kako pa boste izvedli nadstrešek, oz. kako bo izgledal?
hvala
lp,matej
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Matej,
glede samega nadstreška smo sedaj v veliki dilemi. Bredo smo uspešno postavili na predvideno mesto. Postavljen je tudi vozni vod nad Bredo. Smo pred začetkom del za postavitev signala in telefonske utice z aktivnim telefonom. Že smo nameravali pristopiti k izdelavi jaškov za nadstrešek. Nadstrešek v obliki tunela je verificiran. Dogovori s potencialnim izvajalcem o začetku del so bili opravljeni. Vendar...po umestitvi Brede in postavitvi voznega voda smo dobili realno situacijo.
Na osnovi realnega stanja, je možno oceniti, da je obstoječa umestitev Brede v park skoraj idealna. Tako je mnenje skoraj večine ljudi.
Zato je večina proti izgradnji nadstreška iz naslednjih razlogov:
1. Nadstrešek bo zelo visok kar bo estetsko skazilo Bredo, razstavni prostor in park.
2. Zmanjšanje vremenskih vplivov na Bredo s nadstreškom bo majhno saj je večino padavin na Bistriškem skupaj z vetrom.
3. Zelo sporna je gradnja tako visokega nadstreška z vidika letošnje orkanske burje na Bistriškem saj je blizu proga, cesta in drugi objekti.
4. Tudi visoki stroški izgradnje nadstreška niso zanemarljiv argument.
Ne glede na te argumente oziroma razloge proti izgradnji nadstreška je naš osnovni cilj ohraniti in še izboljšati stanje Brede predvsem z obnovo obeh kabin (dela so se začela oziroma se pripravljajo) in drugo.
V obnovo Brede je bilo vloženo veliko denarja in dela zato jo je potrebno vzdrževati, da bo v ponos železnice in kraja.
Večina ljudi, ki si je Bredo ogledala na sami lokaciji je tako soglasna, da ni primerno zgraditi nadstreška predvsem zaradi estetskega videza, neučinkovite zaščite pred vremenskimi vplivi ter nenazadnje zaradi varnosti v primeru orkanske burje kot je bila pred kratkim. Tudi finančni stroški izgradnje nadstreška bi bili veliki.
Za zaščito Brede pred zunanjimi vplivi in vandalizmom je treba uporabiti ustrezne premaze Heliosa, ki so jih predlagali izvajalci. Določene občutljive dele oziroma točke je treba premazati z ustreznim oljem ali mastjo.
Vsi pa so mnenja, da je potrebno urediti park, ki bo v ponos mestu in železnice kot je ta park že bil.
Še slike kako bi nadstrešek izgledal:
Pozivam tudi druge ljubitelje železnic, da podajo svoje mnenje, predvsem pa bi potrebovali še kakšno fotografijo, kjer bi bilo videti kako je park izgledal pred leti, ko je bil res v ponos kraju in železnici. Želja nam je urediti Bredo in samo okolico tako, da bi bila všečna in bi dihala tisti čas.
glede samega nadstreška smo sedaj v veliki dilemi. Bredo smo uspešno postavili na predvideno mesto. Postavljen je tudi vozni vod nad Bredo. Smo pred začetkom del za postavitev signala in telefonske utice z aktivnim telefonom. Že smo nameravali pristopiti k izdelavi jaškov za nadstrešek. Nadstrešek v obliki tunela je verificiran. Dogovori s potencialnim izvajalcem o začetku del so bili opravljeni. Vendar...po umestitvi Brede in postavitvi voznega voda smo dobili realno situacijo.
Na osnovi realnega stanja, je možno oceniti, da je obstoječa umestitev Brede v park skoraj idealna. Tako je mnenje skoraj večine ljudi.
Zato je večina proti izgradnji nadstreška iz naslednjih razlogov:
1. Nadstrešek bo zelo visok kar bo estetsko skazilo Bredo, razstavni prostor in park.
2. Zmanjšanje vremenskih vplivov na Bredo s nadstreškom bo majhno saj je večino padavin na Bistriškem skupaj z vetrom.
3. Zelo sporna je gradnja tako visokega nadstreška z vidika letošnje orkanske burje na Bistriškem saj je blizu proga, cesta in drugi objekti.
4. Tudi visoki stroški izgradnje nadstreška niso zanemarljiv argument.
Ne glede na te argumente oziroma razloge proti izgradnji nadstreška je naš osnovni cilj ohraniti in še izboljšati stanje Brede predvsem z obnovo obeh kabin (dela so se začela oziroma se pripravljajo) in drugo.
V obnovo Brede je bilo vloženo veliko denarja in dela zato jo je potrebno vzdrževati, da bo v ponos železnice in kraja.
Večina ljudi, ki si je Bredo ogledala na sami lokaciji je tako soglasna, da ni primerno zgraditi nadstreška predvsem zaradi estetskega videza, neučinkovite zaščite pred vremenskimi vplivi ter nenazadnje zaradi varnosti v primeru orkanske burje kot je bila pred kratkim. Tudi finančni stroški izgradnje nadstreška bi bili veliki.
Za zaščito Brede pred zunanjimi vplivi in vandalizmom je treba uporabiti ustrezne premaze Heliosa, ki so jih predlagali izvajalci. Določene občutljive dele oziroma točke je treba premazati z ustreznim oljem ali mastjo.
Vsi pa so mnenja, da je potrebno urediti park, ki bo v ponos mestu in železnice kot je ta park že bil.
Še slike kako bi nadstrešek izgledal:
Pozivam tudi druge ljubitelje železnic, da podajo svoje mnenje, predvsem pa bi potrebovali še kakšno fotografijo, kjer bi bilo videti kako je park izgledal pred leti, ko je bil res v ponos kraju in železnici. Želja nam je urediti Bredo in samo okolico tako, da bi bila všečna in bi dihala tisti čas.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Upam, da ne boste šli v tak ekstrem kot v Izoli, kjer so ozkotirno lokomotivo (na forumu bi se morale najti še kakšne moje slike) z vseh strani obdali s pleksi steklom. Gotovo je varna pred vremenskimi vplivi, "umetniki", vandali, surovinarji.... samo kaj, ko komajda kaj vidiš.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Nekaj gradiva obstaja in nakazuje na približno podobo, ki se ujema z opisom Karbidovke.
http://dlz.ilbis.com/wp-content/uploads ... -Large.jpg
tole je iz lokalnega časopisa Snežnik iz leta 2002. Želeli bi še več, da naredimo čim boljšo kopijo.
Dokler je še volje
http://dlz.ilbis.com/wp-content/uploads ... -Large.jpg
tole je iz lokalnega časopisa Snežnik iz leta 2002. Želeli bi še več, da naredimo čim boljšo kopijo.
Dokler je še volje
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Zadeva naj se da u škatlo in se na kratko odpre samo za ta največje praznike, pa bo gmah.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Leta 2013 bomo praznovali tudi 140. obletnico začetka gradnje Južne železnice na odseku med Pivko in Reko. Ob tem jubileju smo se v Društvu ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica odločili, da izdamo monografijo o razvoju elektrovleke na Primorskem in v Sloveniji. V njej bodo predstavljeni zgodovinski prerez elektrifikacije prog v ožjem in širšem prostoru, elektrovlečna vozila in naprave, današnji in jutrišnji pogled na stanje in razvoj elektrovleke. Pomen te knjige je tako v poljudni predstavitvi razvoja elektrovleke kot v ohranitvi kulturno tehnične dediščine s tega področja. Avtor monografije bo doc. dr. Josip Orbanić, univ. dipl. ekon., ing. elektro vleke, pisec številnih knjig in strokovnih člankov.
V ta namen smo 31.5.2012 organizirali strokovni posvet na temo Razvoj elektrovleke na Primorskem in v Sloveniji
Več na povezavi:
http://dlz.ilbis.com/strokovni-posvet-n ... sloveniji/
K sodelovanju ste vabljeni prav vsi, ki rabi prispevali del svojega znanja, spominov in ostalega. Skupaj bomo lažje.
V ta namen smo 31.5.2012 organizirali strokovni posvet na temo Razvoj elektrovleke na Primorskem in v Sloveniji
Več na povezavi:
http://dlz.ilbis.com/strokovni-posvet-n ... sloveniji/
K sodelovanju ste vabljeni prav vsi, ki rabi prispevali del svojega znanja, spominov in ostalega. Skupaj bomo lažje.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
S stališča vsebine je nadstrešek res malo vprašljiv. Sedaj v parku dominira Breda, potem bo pa nadstrešek. Če bi bil enostranski (konzolni), je pa še bolj problematičen zaradi burje.
preglednik
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Zakaj se ne ojunači eden od "eletričistov" in napiše en soliden opis Brede (JŽ 361/FS E626) in odpre temo s tem naslovom
povečava...
Če je treba, dodam še stranski ris...
POZOR!
NI Copyright!
Lahko uporabljate po mili volji.
(Ex Archiv ŽC)
Ljubitelj napisal/-a:Samo eno vprašanje o lokomotivi 361-106.
Ali so bile v seriji 361 podserije in je zato št. 106, ker lokomotiv sigurno ni bilo 106 komadov.
LPL
Da ne boste rekli da samo provociram...moj prispevek k novi temi...Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Malo je razloženo tukaj:
http://sl.wikipedia.org/wiki/J%C5%BD_serija_361
LP
Jože
povečava...
Če je treba, dodam še stranski ris...
POZOR!
NI Copyright!
Lahko uporabljate po mili volji.
(Ex Archiv ŽC)
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
ŽC, o sami Bredi, kot lokomotivi, je že ena tema. In kaj fali tej sliki?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Se opravičujem...
Temo o Bredi bi pričakoval v Železnici skozi čas...rubrike Vozni park ne spremljam ali pa zelo malo...
Trenutno imam sploh druge prioritete. Sem pa verjetno to zapisal glede na zgornja stavka BP1 in Ljubitelja, da je o Bredi bolj malo razloženega...
Dolfe, očitno nimava istega vira za JŽ 361/FS E 626! Ali imaš stranski ris na razpolago Ti da (stranski ris) krila...3D
A je tvoj načrt na steni ali kje?
Moj načrt je v knjižici...
Temo o Bredi bi pričakoval v Železnici skozi čas...rubrike Vozni park ne spremljam ali pa zelo malo...
Trenutno imam sploh druge prioritete. Sem pa verjetno to zapisal glede na zgornja stavka BP1 in Ljubitelja, da je o Bredi bolj malo razloženega...
Dolfe, očitno nimava istega vira za JŽ 361/FS E 626! Ali imaš stranski ris na razpolago Ti da (stranski ris) krila...3D
A je tvoj načrt na steni ali kje?
Moj načrt je v knjižici...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Ja, v resnici imam čisto drug vir. Taista shema se najde tudi v Verijevi bukli "Železniška Vozila", iz leta 1947. Kdo je to shemo komu pljunil, pa raje ne bi ....železocestnik napisal/-a: Dolfe, očitno nimava istega vira za JŽ 361/FS E 626! Ali imaš stranski ris na razpolago Ti da (stranski ris) krila...3D
A je tvoj načrt na steni ali kje?
MMG, saj bi dal zraven tudi čelni ris, za bodočo 3D tehniko. Ampak je Verij sklenil, da to ni potrebno, ker ni računal na Sonya.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Obvestilo o izidu monografije, ki govori o razvoju elektro vleke na Primorskem in v Sloveniji
Spoštovani!
Letos bomo praznovali 140 obletnico otvoritve proge južne železnice na odseku Pivka – Reka ter 80 let začetka elektrifikacije (elektrifikacija te proge je bila dokončana v letu 1936). Ob temu jubileju smo si v Društvu ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica zastavili cilj, in sicer, da izdamo monografijo o razvoju elektro vleke na Primorskem in v Sloveniji.
Avtor te monografije bo doc. dr. Josip Orbanić, univ. dipl. ekon., ing. elektro vleke, pisec številnih knjig in znanstvenih ter strokovnih člankov, dober poznavalec te stroke. V njej bo predstavljen zgodovinski prerez elektrifikacije prog v ožjem in širšem prostoru, o elektrovlečnih vozilih in napravah, o današnjem in jutrišnjem pogledu stanja in razvoja elektro vleke. Pomen te knjige je tako v strokovno-poljudni predstavitvi razvoja elektro vleke kot tudi v ohranitvi kulturno tehnične dediščine iz tega področja. K temu dodajamo še predstavitev vpliva tehničnega napredka iz tega področja na zgodovinski razvoj Primorske in naših krajev.
Monografija je primerna za vse, ki so kakorkoli povezani z elektro vleko na Slovenskem, z elektro tehnično dejavnostjo, ljubitelje železnic ter vse, ki jih zanima zgodovinski razvoj in tehnični napredek železnic ter njen vpliv na kraje in ljudi. Zelo primerna je tudi kot poslovno darilo.
Z namenom določitve naklade, zbiramo potencialne naročnike. Monografija naj bi predvidoma izšla v začetku junija 2013. Okvirna cena tega strokovno pomembnega in slikovno zelo bogatega dela je 25 €.
Za vse dodatne informacije in naročila lahko pokličete na 031/516-470 (g. Jadran možina) ali na 041/523-284 (g. Drago Seizović). Lahko pa tudi pišete na elektronski naslov dlz.ilbis@gmail.com
http://dlz.ilbis.com/obvestilo-o-izidu-monografije/
Spoštovani!
Letos bomo praznovali 140 obletnico otvoritve proge južne železnice na odseku Pivka – Reka ter 80 let začetka elektrifikacije (elektrifikacija te proge je bila dokončana v letu 1936). Ob temu jubileju smo si v Društvu ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica zastavili cilj, in sicer, da izdamo monografijo o razvoju elektro vleke na Primorskem in v Sloveniji.
Avtor te monografije bo doc. dr. Josip Orbanić, univ. dipl. ekon., ing. elektro vleke, pisec številnih knjig in znanstvenih ter strokovnih člankov, dober poznavalec te stroke. V njej bo predstavljen zgodovinski prerez elektrifikacije prog v ožjem in širšem prostoru, o elektrovlečnih vozilih in napravah, o današnjem in jutrišnjem pogledu stanja in razvoja elektro vleke. Pomen te knjige je tako v strokovno-poljudni predstavitvi razvoja elektro vleke kot tudi v ohranitvi kulturno tehnične dediščine iz tega področja. K temu dodajamo še predstavitev vpliva tehničnega napredka iz tega področja na zgodovinski razvoj Primorske in naših krajev.
Monografija je primerna za vse, ki so kakorkoli povezani z elektro vleko na Slovenskem, z elektro tehnično dejavnostjo, ljubitelje železnic ter vse, ki jih zanima zgodovinski razvoj in tehnični napredek železnic ter njen vpliv na kraje in ljudi. Zelo primerna je tudi kot poslovno darilo.
Z namenom določitve naklade, zbiramo potencialne naročnike. Monografija naj bi predvidoma izšla v začetku junija 2013. Okvirna cena tega strokovno pomembnega in slikovno zelo bogatega dela je 25 €.
Za vse dodatne informacije in naročila lahko pokličete na 031/516-470 (g. Jadran možina) ali na 041/523-284 (g. Drago Seizović). Lahko pa tudi pišete na elektronski naslov dlz.ilbis@gmail.com
http://dlz.ilbis.com/obvestilo-o-izidu-monografije/