Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Bo treba zasedo postavit pri muzeju v nedeljo 18. Upam le še na lepo vreme
Goran
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Na sestanku, ki so ga imeli danes dopoldne z odgovornimi na železnici pri prevozu Brede so dokončno definirali organizacijo in izvedbo prevoza.
Predvideno je, da je odhod Brede iz Muzeja v nedeljo 18.03.2012 ob 05.30 uri. Predviden odhod iz Ljubljane ob 06.30.
Predviden prihod v Ilirsko Bistrico je med 12.00 in 14.00 uro.
Hitrost od Ljubljane do Brezovice je v/max 30km/h. Od Brezovice do Pivke v/max 40km/h. Pivka - IL.Bistrica v/max 30 km/h. Na vsaki postaji, kjer bo možen postanek se opravi tudi pregled lokomotive.
Prestavitev lokomotive iz prvega tira postaje v Bistrici na predvideno mesto naj bi začeli izvajati 03. 04. 2012 in naj bi trajalo dva ali tri dni. To pa zaradi tega, ker so Centralne delavnice angažirane oziroma njihov pomožni vlak in osebje pri akciji Gasilske zveze Slovenije v naslednjem tednu. To se pravi, da bi bila prestavitev opravljena z tednom zamika.
Odgovoren za »projekt fotografija« je s strani društva Janez Ličen
Spremljava na lokomotivi na katerega se lahko obrnete za informacije o času vožnje in ostalem - Drago 041/523-284
Predvideno je, da je odhod Brede iz Muzeja v nedeljo 18.03.2012 ob 05.30 uri. Predviden odhod iz Ljubljane ob 06.30.
Predviden prihod v Ilirsko Bistrico je med 12.00 in 14.00 uro.
Hitrost od Ljubljane do Brezovice je v/max 30km/h. Od Brezovice do Pivke v/max 40km/h. Pivka - IL.Bistrica v/max 30 km/h. Na vsaki postaji, kjer bo možen postanek se opravi tudi pregled lokomotive.
Prestavitev lokomotive iz prvega tira postaje v Bistrici na predvideno mesto naj bi začeli izvajati 03. 04. 2012 in naj bi trajalo dva ali tri dni. To pa zaradi tega, ker so Centralne delavnice angažirane oziroma njihov pomožni vlak in osebje pri akciji Gasilske zveze Slovenije v naslednjem tednu. To se pravi, da bi bila prestavitev opravljena z tednom zamika.
Odgovoren za »projekt fotografija« je s strani društva Janez Ličen
Spremljava na lokomotivi na katerega se lahko obrnete za informacije o času vožnje in ostalem - Drago 041/523-284
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
In tako je šla mimo stebra v Borovnici.
Slikano iz balkona.
Slikano iz balkona.
Življenje se ne meri s številom vdihov, ki jih naredimo, temveč s trenutki, ki nam dih vzamejo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Zakaj je hitrost do Borovnice samo 30 km/h naprej pa 40 km/h? Proga do Borovnice je namreč ravna in že normalno dopušča višje hitrosti kot naprej do Pivke, ko je bolj ovinkasta in z večjimi vsponi.jogurt napisal/-a: Hitrost od Ljubljane do Brezovice je v/max 30km/h. Od Brezovice do Pivke v/max 40km/h. Pivka - IL.Bistrica v/max 30 km/h.
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Kompozicija, katero sestavljajo 363-005, 361-106 in 664-117, trenutno stoji v Pivki in čaka na prihod MV 482 iz Reke.
Aljaž
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Še moja malenkost iz Brezovice in Borovnice
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
S kakšnim namenom pa je v kompoziciji poleg Brede in Brižite še Regan?
LP, Metod
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Metod, kompozicija z Bredo je tako težka, da je bila potrebna tudi doprega
V resnici: ker Breda nima bremz, je morala biti v "sendviču". V primeru odtrganja enega od cughaklov bi jo tako lahko ujela ena od lokomotiv. Sicer pa naj profi ajznapanarji povedo, kako to urejajo predpisi.
Lp,
T
V resnici: ker Breda nima bremz, je morala biti v "sendviču". V primeru odtrganja enega od cughaklov bi jo tako lahko ujela ena od lokomotiv. Sicer pa naj profi ajznapanarji povedo, kako to urejajo predpisi.
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Ni kaj za dodat....Tono napisal/-a:Metod, kompozicija z Bredo je tako težka, da je bila potrebna tudi doprega
V resnici: ker Breda nima bremz, je morala biti v "sendviču". V primeru odtrganja enega od cughaklov bi jo tako lahko ujela ena od lokomotiv. Sicer pa naj profi ajznapanarji povedo, kako to urejajo predpisi.
Lp,
T
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
To je torej plemenito delo.
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Zjutraj v muzeju, malo pred 5h...
Po približno 15 minutah čakanja pripelje traktor iz delavnic in se zapelje po Bredo...
Počasi so jo zvlekli ven pred objektivi številnih navdušencev na okretnico...
In potem se je tu senčila, mi pa smo jo veselo slikali iz vseh mogočih zornih kotov
Po približno 15 minutah čakanja pripelje traktor iz delavnic in se zapelje po Bredo...
Počasi so jo zvlekli ven pred objektivi številnih navdušencev na okretnico...
In potem se je tu senčila, mi pa smo jo veselo slikali iz vseh mogočih zornih kotov
Goran
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Počasi se je danilo, Reagana pa še nikjer, slike pa so padale...
In iz daljave se je zaslišalo znano brundanje, po parih minutah pa se je pripeljal Regan 117 (čestitke za izbiro! ). Počasi se je pripeljal do okretnice, kjer so ga speli z Bredo
Po parih minutah priklapljanja in težavic, je mini kompozicija krenila...
In odšla skozi vrata muzeja
Sledil je fotopostanek pred postajo Šiška, potem pa direkt na postajo v Ljubljani
Mi pa smo mu veselo sledili, na mostu pa srečali še rumenkasto lepotico 363-005
In iz daljave se je zaslišalo znano brundanje, po parih minutah pa se je pripeljal Regan 117 (čestitke za izbiro! ). Počasi se je pripeljal do okretnice, kjer so ga speli z Bredo
Po parih minutah priklapljanja in težavic, je mini kompozicija krenila...
In odšla skozi vrata muzeja
Sledil je fotopostanek pred postajo Šiška, potem pa direkt na postajo v Ljubljani
Mi pa smo mu veselo sledili, na mostu pa srečali še rumenkasto lepotico 363-005
Goran
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Še nekaj mojih za poskušino:
Več jih bo na voljo v prihodnih dneh, pa tudi giblive sličice bodo
Več jih bo na voljo v prihodnih dneh, pa tudi giblive sličice bodo
Tine
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Izbrali so ravno Regana z nalepko, pa najlepšo Kraljico. Ali ni to kaj v zvezi s tem, da je kompozicija malo bolj fotogenična
Izbrali so 2 izmed najlepših lokomotiv v našem voznem parku. Čestitam odgovornim
Izbrali so 2 izmed najlepših lokomotiv v našem voznem parku. Čestitam odgovornim
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Društvo Ljubiteljev železnic Ilirska Bistrica
Ker se je Milchy v temi "Skrivnostna 361" spomnil na moje fotografije iz januarja 2007, jih še enkrat tu objavljam, za evidenco kakšna je bila ta reva ko je stala poleg strugarne v CD Moste...
V nadaljevanju pa naj sledijo lepše slike iz sedanjosti
Še to. Pred prevozom sem govoril z "obnavljalci" te lokomotive in so z veseljem pripomnili, da so ležaji dobro prestali skoraj 40 let mirovanja. Do njih ni prišla voda tako da niso zarjaveli. Če se pa bo še kdo vprašal, zakaj so napisi v hrvaškem jeziku pa mi je g. Bogić povedal, da je bila lokomotiva vpisana v direkcijo ŽTP Zagreb in so popravila delali tam, zadnja revizija pa je bila narejena leta 1973.
V nadaljevanju pa naj sledijo lepše slike iz sedanjosti
Še to. Pred prevozom sem govoril z "obnavljalci" te lokomotive in so z veseljem pripomnili, da so ležaji dobro prestali skoraj 40 let mirovanja. Do njih ni prišla voda tako da niso zarjaveli. Če se pa bo še kdo vprašal, zakaj so napisi v hrvaškem jeziku pa mi je g. Bogić povedal, da je bila lokomotiva vpisana v direkcijo ŽTP Zagreb in so popravila delali tam, zadnja revizija pa je bila narejena leta 1973.
Goran