PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
Začnimo reportažo tega zanimivega dogodka z uganko
(v silu @ŽC-ja in @Tono-ta):
Kje in ob kateri priložnosti je nastala ta slika?!?
Torej: kraj, datum, razlog in nekaj lahkega: ob kateri uri?
Lahko še tudi: "kdo je na sliki", ampak potem je treba imenovati vsakega posameznika imensko
Še tole, gre za sken še klasične fotografije!
Fotografa, kateri je dovolil objavo te slike in slik ki še sledijo - seveda če bo uganka rešena - pa razkrijem kasneje!
Za dovoljenje pa se mu zahvaljujem že sedaj!!!
(v silu @ŽC-ja in @Tono-ta):
Kje in ob kateri priložnosti je nastala ta slika?!?
Torej: kraj, datum, razlog in nekaj lahkega: ob kateri uri?
Lahko še tudi: "kdo je na sliki", ampak potem je treba imenovati vsakega posameznika imensko
Še tole, gre za sken še klasične fotografije!
Fotografa, kateri je dovolil objavo te slike in slik ki še sledijo - seveda če bo uganka rešena - pa razkrijem kasneje!
Za dovoljenje pa se mu zahvaljujem že sedaj!!!
Zadnjič spremenil _Borsig_, dne 24.03.2012, 16:00, skupaj popravljeno 1 krat.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Kje in kdaj?
Kje: ja v Pragerskem, čuj Kdaj: zjutraj, kar zgodaj.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Kje in kdaj?
Ob prihodu muzejskega vlaka
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Kje in kdaj?
Na uri se sicer res vidi 9:05!LJ363 napisal/-a: ... Kdaj: zjutraj, kar zgodaj.
AMPAK: zjutraj ali zvečer?
Če je zvečer, potem ne bi moglo biti Pragersko!
Glede na to, da je zadnji muzejc s paro res tam skozi peljal, ko so bili še digitalni fotoaparati je @ŽC-jev odgovor 50:50!!!železocestnik napisal/-a:Ob prihodu muzejskega vlaka
Še malo počakajmo na kak argumentiran, s fotografijo podkrepljen odgovor!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Kje in kdaj?
Definitivno zjutraj. Sonce je nekako 60° nad horizontom, kar je ob 9h možno samo zjutraj (zvečer pač ne, gre sonce že proti ). In glede na višino sonca nad horizontom je moralo biti enkrat precej blizu poletnega solsticija, torej junija ali v prvi polovici julija._Borsig_ napisal/-a:Na uri se sicer res vidi 9:05!LJ363 napisal/-a: ... Kdaj: zjutraj, kar zgodaj.
AMPAK: zjutraj ali zvečer?
Če je zvečer, potem ne bi moglo biti Pragersko!
Aja, pa skočite na pošto po ona bralna očala Ura je 9:04:15 ... kje je še 9:05
Kje? Nimam pojma. Nekje, kjer gre proga približno v smeri sever-jug in je postajno poslopje na zahodni strani postaje ... Da ni slučajno Pragersko? Če je, potem je lokalni sončni čas že 9:07.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Kje in kdaj?
Pozdrav
Jup, potrjujem @mkx-ovo hipotezo . Postaja pragersko leži v osi sever-jug in njena "veranda" gleda na vzhod. Kaj je pa razlog, se mi sanja ne....Iz Pragerskega sem z vakom potoval samo enkrat in sicer v Budimpešto leta 1994. Vlak je bil, če se ne motim "Drava", Madžari so ga pa pobrali ravno na pragerskem (dizelka + generatorski vagon). Samo vlak je šel iz Pragerskega pozno popoldne, pa tudi "plehi" mi niso "špilali", se pravi, da omenjena priložnost odpade
LP
Jože
Jup, potrjujem @mkx-ovo hipotezo . Postaja pragersko leži v osi sever-jug in njena "veranda" gleda na vzhod. Kaj je pa razlog, se mi sanja ne....Iz Pragerskega sem z vakom potoval samo enkrat in sicer v Budimpešto leta 1994. Vlak je bil, če se ne motim "Drava", Madžari so ga pa pobrali ravno na pragerskem (dizelka + generatorski vagon). Samo vlak je šel iz Pragerskega pozno popoldne, pa tudi "plehi" mi niso "špilali", se pravi, da omenjena priložnost odpade
LP
Jože
Re: Kje in kdaj?
Pravzaprav moja teza glede časa ni čisto trdna: če je bilo fotografirano res poleti in je bilo to po letu 1984, je lokalni sončni čas šele malo po 8 uri. Z veliko domišljije bi lahko bilo tudi zvečer in torej postajno poslopje stoji na vzhodni strani postaje.
Ah, ne, zjutraj je bilo
Hmmm ... godbeniki niso SŽ niti policaji niti ..., ampak najbrž kakšna bolj lokalna plehmuzika. Pa vidi se žice voznih vodov. Če je Pragersko je morda priložnost inavguracije aporta?
Ah, ne, zjutraj je bilo
Hmmm ... godbeniki niso SŽ niti policaji niti ..., ampak najbrž kakšna bolj lokalna plehmuzika. Pa vidi se žice voznih vodov. Če je Pragersko je morda priložnost inavguracije aporta?
LP, Metod
Re: Kje in kdaj?
mkx napisal/-a: Definitivno zjutraj. Sonce je nekako 60° nad horizontom, kar je ob 9h možno samo zjutraj (zvečer pač ne, gre sonce že proti ). In glede na višino sonca nad horizontom je moralo biti enkrat precej blizu poletnega solsticija, torej junija ali v prvi polovici julija.
Aja, pa skočite na pošto po ona bralna očala Ura je 9:04:15 ... kje je še 9:05
Kje? Nimam pojma. Nekje, kjer gre proga približno v smeri sever-jug in je postajno poslopje na zahodni strani postaje ... Da ni slučajno Pragersko? Če je, potem je lokalni sončni čas že 9:07.
Ja, je Pragersko (kot je že predvideval tudi @LJ363), junij je tudi točno!!!
Ne morem verjeti, kaj vse (pozitivnega) spravite/mo skupaj na tem forumu!
Hja Jože, potoval si kakšno leto, dve ali tri prehitro!Barbarpapa1 napisal/-a:...Iz Pragerskega sem z vakom potoval samo enkrat in sicer v Budimpešto leta 1994...
... Samo vlak je šel iz Pragerskega pozno popoldne, pa tudi "plehi" mi niso "špilali", se pravi, da omenjena priložnost odpade
Če bi potoval kakšno leto, dve ali tri kasneje, bi ti pa na ta dan (nekje v omenjenem juniju) plehmuska špilala!
Sedaj pa je že skoraj preveč podatkov!!!
Kdo bo naredil povzetek in podal rešitev. Rad bi že nadaljeval!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Kje in kdaj?
150. obletnico železnice pri nas (proga Gradec - Celje), najbrž enkrat junija 1996, bi se pa že spodobilo takole svečano proslaviti ob plehmuzki. Je takrat vozil kakšen "šporhet", ki ga takole čakajo?
PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
Niti en dan ni trajalo, pa je uganka rešena!!!
Ne morem verjeti, kako visok nivo znanja združujemo na tem ljubiteljskem forumu! Prav lepo je bilo spremljati ta argumentirana ugibanja!
Pa gremo po vrsti:
Znani tudi po tem, da nas za 1.Maj s svojim špilanjem zjutrj ob 6:xx uri vržejo iz spanja!
Tale naveza Pragersko in rabljen Abort/Aport (katerega je cenjen @Železocestnik navedel v tej temi TUKAJ ) je s pomočjo @Tono-ta znana že po celi Sloveniji "...pa i šire..."!
Zadnjič so me prijatelji/ljubitelji železnic onstran meje pozdravlili v stilu: "... Kako pa kaj Aport v Pragerhofu!? ..." @Tono - HVALA!
01.06.1996 zjutraj, pred proslavo v Celju: Reportaža TUKAJ.
Ni pa bil samo šporhert, pač pa še kaj več!
Sedaj pa od začetka:
Najprej zahvala Foto Video Studiu BRBRE iz Sl.Bistrice
Nekje sem zasledil, da je njihov šef bil tega dne na Pragerskem.
Omenil sem jim dogodek tega dne, pustil svojo telefonsko in čez kak teden so me poklicali, da so v svojih arhivih našli negative!
Izdelali so mi fotografije, negative pa skenirali v digitalno obliko!
Na prošnjo so dovolili tudi objavo na našem forumu!
Za to bi se jim na tem mestu v imenu vseh nas najlepše zahvalil!
Če kdo želi te fotografije, se lahko obrne direktno na njih.
Pa k slikam:
02. Ista "plehmuzka" na okrašenem prvem peronu:
03. Lepo okrašena postaja Pragersko. Lepše kot ob 150 letnici proge Pragersko - Nagykaniza. Reportaža T U K A J
04. Še pogled iz druge strani:
05. Pripeljal je tudi tale! A mogoče kdo ve, za katero garnituro gre?
06. Nekateri so se z njim odpravili na proslavo v Celje
07. Med tem se je program nadaljeval
08. V čakalnici je bila razstava izdelkov otrok iz naše šole ...
09. ... in nakaj modelov! Tista dva levo spodaj lahko še dandanes občudujete na Bolšjih sejmih v Viru ali Železniškem muzeju, seveda na "štantu" DLŽiŽeCe
10. Spet špilajo!
11. Levo eden takrat najstarejših železničarjev in desno g. Žagar, današnji župan Sl.Bistrice.
Zdaj pa čakam da si ogledate vse linkane prispevke in da se poveča število ogledov te teme!
Šele potem nadaljujemo!
Trenutno ogledov (po objavi uganke): 265
Ne morem verjeti, kako visok nivo znanja združujemo na tem ljubiteljskem forumu! Prav lepo je bilo spremljati ta argumentirana ugibanja!
Pa gremo po vrsti:
Ne morem trditi (poskušam še pridobiti "Uradno mnenje"), mislim pa, da gre za lokalno zelo znane in cenjene "plahmuzikatere" PGD Sp.Polskava!mkx napisal/-a:... godbeniki niso SŽ niti policaji niti ..., ampak najbrž kakšna bolj lokalna plehmuzika...
Znani tudi po tem, da nas za 1.Maj s svojim špilanjem zjutrj ob 6:xx uri vržejo iz spanja!
Spet Aportmkx napisal/-a: ...Če je Pragersko je morda priložnost inavguracije aporta? ...
Tale naveza Pragersko in rabljen Abort/Aport (katerega je cenjen @Železocestnik navedel v tej temi TUKAJ ) je s pomočjo @Tono-ta znana že po celi Sloveniji "...pa i šire..."!
Zadnjič so me prijatelji/ljubitelji železnic onstran meje pozdravlili v stilu: "... Kako pa kaj Aport v Pragerhofu!? ..." @Tono - HVALA!
TAKO JE:Ajznponar napisal/-a:150. obletnico železnice pri nas (proga Gradec - Celje), najbrž enkrat junija 1996, bi se pa že spodobilo takole svečano proslaviti ob plehmuzki. Je takrat vozil kakšen "šporhet", ki ga takole čakajo?
01.06.1996 zjutraj, pred proslavo v Celju: Reportaža TUKAJ.
Ni pa bil samo šporhert, pač pa še kaj več!
Sedaj pa od začetka:
Najprej zahvala Foto Video Studiu BRBRE iz Sl.Bistrice
Nekje sem zasledil, da je njihov šef bil tega dne na Pragerskem.
Omenil sem jim dogodek tega dne, pustil svojo telefonsko in čez kak teden so me poklicali, da so v svojih arhivih našli negative!
Izdelali so mi fotografije, negative pa skenirali v digitalno obliko!
Na prošnjo so dovolili tudi objavo na našem forumu!
Za to bi se jim na tem mestu v imenu vseh nas najlepše zahvalil!
Če kdo želi te fotografije, se lahko obrne direktno na njih.
Pa k slikam:
02. Ista "plehmuzka" na okrašenem prvem peronu:
03. Lepo okrašena postaja Pragersko. Lepše kot ob 150 letnici proge Pragersko - Nagykaniza. Reportaža T U K A J
04. Še pogled iz druge strani:
05. Pripeljal je tudi tale! A mogoče kdo ve, za katero garnituro gre?
06. Nekateri so se z njim odpravili na proslavo v Celje
07. Med tem se je program nadaljeval
08. V čakalnici je bila razstava izdelkov otrok iz naše šole ...
09. ... in nakaj modelov! Tista dva levo spodaj lahko še dandanes občudujete na Bolšjih sejmih v Viru ali Železniškem muzeju, seveda na "štantu" DLŽiŽeCe
10. Spet špilajo!
11. Levo eden takrat najstarejših železničarjev in desno g. Žagar, današnji župan Sl.Bistrice.
Zdaj pa čakam da si ogledate vse linkane prispevke in da se poveča število ogledov te teme!
Šele potem nadaljujemo!
Trenutno ogledov (po objavi uganke): 265
Zadnjič spremenil _Borsig_, dne 25.03.2012, 12:36, skupaj popravljeno 1 krat.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
Ko sem iskal fotke Pragerskega na Guglu, mi je "vun vrglo" samo toti Aport in še toto fotko...
Zaj če pa takoj ne nadaljuješ, ti bom še en Aport "prilimal" na forum
Zaj če pa takoj ne nadaljuješ, ti bom še en Aport "prilimal" na forum
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
klik_Borsig_ napisal/-a:
05. Pripeljal je tudi tale! A mogoče kdo ve, za katero garnituro gre?
http://shrani.si/f/E/kN/4For277/f2730005.jpg
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
Pozdrav
Glede na prebrano se mi zdi, da vam na Pragerskem "grozi" preimenovanje v.... bom bolj Nemško napisal....v Aporthof . Zdaj moramo zadevo še v klen slovenski jezik prestaviti.... Hmm, a ni bil tisti rabljeni "aport" na štrbunk? Bi pa potlej "Štrbunkovo" predlagal....
Ta zgodba z "aportom", ne samo, da je znana "pa i šire", še malo, pa bo prešla v svetovno kulturno zapuščino pod UNESCO-vo zaščito.
Pa še eno dodatno OT vprašanje. Kakšno funkcijo je imel g. Žagar takrat???
Se opravičujem, samo tu pa tam moram jezik stegnit
LP
Jože
Glede na prebrano se mi zdi, da vam na Pragerskem "grozi" preimenovanje v.... bom bolj Nemško napisal....v Aporthof . Zdaj moramo zadevo še v klen slovenski jezik prestaviti.... Hmm, a ni bil tisti rabljeni "aport" na štrbunk? Bi pa potlej "Štrbunkovo" predlagal....
Ta zgodba z "aportom", ne samo, da je znana "pa i šire", še malo, pa bo prešla v svetovno kulturno zapuščino pod UNESCO-vo zaščito.
Pa še eno dodatno OT vprašanje. Kakšno funkcijo je imel g. Žagar takrat???
Se opravičujem, samo tu pa tam moram jezik stegnit
LP
Jože
Re: PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
Torej je šlo za "prototip" GKB-jevega "štadlerja"?!?Re 4/4 napisal/-a:klik_Borsig_ napisal/-a:05. Pripeljal je tudi tale! A mogoče kdo ve, za katero garnituro gre?
http://shrani.si/f/E/kN/4For277/f2730005.jpg
Čuj Vi!Barbarpapa1 napisal/-a:... Glede na prebrano se mi zdi, da vam na Pragerskem "grozi" preimenovanje v.... bom bolj Nemško napisal....v Aporthof . Zdaj moramo zadevo še v klen slovenski jezik prestaviti.... Hmm, a ni bil tisti rabljeni "aport" na štrbunk? Bi pa potlej "Štrbunkovo" predlagal....
Pri takih prijateljih ne rabiš sovražnikov, čuj!!!
Pa da te vidim, kak boš pisal stroške za prevoz na delo:
Maribor - Aporthof/Štrbunkovo - Poljčane!?!
Evo takoj bo, čuj!železocestnik napisal/-a:Zaj če pa takoj ne nadaljuješ, ti bom še en Aport "prilimal" na forum
Samo tega mi ne delaj, spoštovani g. @ŽC!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: PRAGERSKO, 1.6.1996 - 150 let železnice pri nas
Gre za Stadlerjevo dizelelektrično garnituro iz aluminija. Sklop DM/alternator se nahaja v sredini._Borsig_ napisal/-a: ...
05. Pripeljal je tudi tale! A mogoče kdo ve, za katero garnituro gre?
http://shrani.si/f/E/kN/4For277/f2730005.jpg
...
V CE je bila na ogled postavljena. Zanimivo, govorilo se je, da so jo izdelali v Borisu Kidriču, kar pa seveda ni res.
Zadnjič spremenil Signal, dne 25.03.2012, 7:10, skupaj popravljeno 4 krat.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal