Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Spoštovani g. železocestnik,
dne 10.07.2012 smo prejeli vašo vlogo za pridobitev dovoljenja za objavo slik Tonota na spletu.
Vašo vlogo smo obravnavali ter izdajamo naslednji
S K L E P
G. Železocestnik sme na spletu objavljati fotografije Tonota, ako se slednji ne nahaja v kočljivem položaju kot je npr. v objemu kakšnega mladega dekleta in podobno.
Zoper ta sklep je mogoča pritožba v 15. dneh po njegovi izdaji. Pritožbo je potrebno kolkovati z najmanj tremi etiketami Laškega. Pritožba ne zadrži izvršbe.
Načelnik tramvajkomande l.r.
dne 10.07.2012 smo prejeli vašo vlogo za pridobitev dovoljenja za objavo slik Tonota na spletu.
Vašo vlogo smo obravnavali ter izdajamo naslednji
S K L E P
G. Železocestnik sme na spletu objavljati fotografije Tonota, ako se slednji ne nahaja v kočljivem položaju kot je npr. v objemu kakšnega mladega dekleta in podobno.
Zoper ta sklep je mogoča pritožba v 15. dneh po njegovi izdaji. Pritožbo je potrebno kolkovati z najmanj tremi etiketami Laškega. Pritožba ne zadrži izvršbe.
Načelnik tramvajkomande l.r.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Se zahvaljujem za dovoljenje, vendar omejitve, ki so v dovoljenju zmanjšujejo število fotografij, ki so bile predvidene za to temo, na polovico
Zadeva se bo malo zavlekla, saj bo sedaj potrebno nekaj fotografij obdelati s fotoshopom
Če bo šlo tole tako naprej, bomo kmalu imeli 1000 ogledov
Zadeva se bo malo zavlekla, saj bo sedaj potrebno nekaj fotografij obdelati s fotoshopom
Če bo šlo tole tako naprej, bomo kmalu imeli 1000 ogledov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Glede na to, da so fotografije v obdelavi, lahko za intermezzo (dovoljeno po SSKJ) navedem nekaj o dovoljenem in nedovoljenem...
Na raznih forumih obstajajo razne zgodbice o fotografiranju v komunističnem/socialističnem času, ki so ga preživeli tudi nekateri forumaši s tega foruma...
Kako se je začelo v avstro-ogrski...
Torej prepoved fotografiranja železniških postaj in fotografiranje iz vlaka...
Kaznovan si bil po kajzerjevem odloku z dne 20. 4. 1854...
Zopet OT, ko bo čas, bom začel z novo temo...
Za sedaj samo obvestilo o tem, kaj je dovoljeno fotografirati iz enega hrvaškega foruma:
"Fotografi svih zemalja naoružajte se"...
link:
http://toco1980foto.blog.hr/2011/06/162 ... adiva.html
Na žalost nimam časa prevajati, ustrezne slovenske strani ni na razpolago, pa tudi pravno bi ga lahko polomil pri "polomljenem" ("frajhand") prevajanju...
Torej v originalu (hrvaščina):
1. Dozvoljeno je snimanje bilo koga i bilo čega što se nalazi na javnoj površini (kao što su ulice, trgovi, parkovi, plaže isl.), ukoliko ne postoji vidljivo istaknut znak zabrane ili neki zakon koji to izričito zabranjuje
2. U privatnim objektima s javnom namjenom (tzv. zatvorenim javnim prostorima) smatra se da je fotografiranje dozvoljeno; vlasnik prostora ga može zabraniti, ali u tom slučaju na ulazu mora biti jasno istaknut znak zabrane. (npr. trgovački centri, dućani, kafići, restorani, banke isl.) a ta zabrana mora jednako vrijediti za sve bez obzira na vrstu fotoaparata ili kamere.
3. Vlasnik ili upravitelj nekog terena ili objekta može zabraniti snimanje NA svojem terenu ili U objektu, ali ne može zabraniti snimanje svojeg terena ili objekta sa javne površine.
4. Svatko može biti fotografiran i bez dozvole kada se nalazi na javnom mjestu, osim ako se ne nalazi u situaciji koja podrazumjeva određenu dozu privatnosti (tj. kada su izloženi "privatni" dijelovi tijela, kao npr. kod obavljanja nužde, dojenja djece isl.)
5. Unatoč uobičajenim zabludama, dozvoljeno je snimati:
- prometne i druge nesreće, požare, kršenje zakona
- djecu, slavne osobe, policajce i druge službene osobe
- mostove, pruge, tunele i ostalu trasnportnu infrakstrukturu
- stambene i komercijalne zgrade, industrijska postrojenja
- mjesta koja su pod video nadzorom
6. Sigurnost je rijetko kad valjan i opravdan razlog za ograničavanje fotografije; fotografiranje s javne površine ne može ugroziti poslovne tajne, niti je samo po sebi protuzakonita ili teroristička aktivnost.
7. Privatne osobe i zaštitari imaju pravo zadržati osobe do dolaska policije samo u situacijama kada se osnovano sumnja da je počinjeno neko kazneno djelo. Bilo kakvo drugo zadržavanje je protuzakonito i podlježe zakonskim sankcijama.
8. Prijetnje nasiljem i nanošenjem ozlijeda zbog fotografiranja, kao i fizički napad, otimanje ili oštećenje opreme su kaznena djela.
9. Na javnoj površni jedino policija ima ovlasti tražiti identifikacijske isprave.
10. Privatne osobe i zaštitari nemaju pravo oduzimanja opreme, memorijskih kartica ili filmova. Policija za oduzimanje predmeta mora imati ili sudski nalog, ili mora postojati osnovana sumnja da je fotografiranjem počinjeno neko kazneno djelo ili prekršaj, te za svaki oduzeti predmet mora izdati potvrdu. Nitko nema pravo zahtjevati brisanje fotografija ili uništavanje filma.
Drug problem pa je verjetno objavljanje fotografij. Tudi na forumih...
Na raznih forumih obstajajo razne zgodbice o fotografiranju v komunističnem/socialističnem času, ki so ga preživeli tudi nekateri forumaši s tega foruma...
Kako se je začelo v avstro-ogrski...
Torej prepoved fotografiranja železniških postaj in fotografiranje iz vlaka...
Kaznovan si bil po kajzerjevem odloku z dne 20. 4. 1854...
Zopet OT, ko bo čas, bom začel z novo temo...
Za sedaj samo obvestilo o tem, kaj je dovoljeno fotografirati iz enega hrvaškega foruma:
"Fotografi svih zemalja naoružajte se"...
link:
http://toco1980foto.blog.hr/2011/06/162 ... adiva.html
Na žalost nimam časa prevajati, ustrezne slovenske strani ni na razpolago, pa tudi pravno bi ga lahko polomil pri "polomljenem" ("frajhand") prevajanju...
Torej v originalu (hrvaščina):
1. Dozvoljeno je snimanje bilo koga i bilo čega što se nalazi na javnoj površini (kao što su ulice, trgovi, parkovi, plaže isl.), ukoliko ne postoji vidljivo istaknut znak zabrane ili neki zakon koji to izričito zabranjuje
2. U privatnim objektima s javnom namjenom (tzv. zatvorenim javnim prostorima) smatra se da je fotografiranje dozvoljeno; vlasnik prostora ga može zabraniti, ali u tom slučaju na ulazu mora biti jasno istaknut znak zabrane. (npr. trgovački centri, dućani, kafići, restorani, banke isl.) a ta zabrana mora jednako vrijediti za sve bez obzira na vrstu fotoaparata ili kamere.
3. Vlasnik ili upravitelj nekog terena ili objekta može zabraniti snimanje NA svojem terenu ili U objektu, ali ne može zabraniti snimanje svojeg terena ili objekta sa javne površine.
4. Svatko može biti fotografiran i bez dozvole kada se nalazi na javnom mjestu, osim ako se ne nalazi u situaciji koja podrazumjeva određenu dozu privatnosti (tj. kada su izloženi "privatni" dijelovi tijela, kao npr. kod obavljanja nužde, dojenja djece isl.)
5. Unatoč uobičajenim zabludama, dozvoljeno je snimati:
- prometne i druge nesreće, požare, kršenje zakona
- djecu, slavne osobe, policajce i druge službene osobe
- mostove, pruge, tunele i ostalu trasnportnu infrakstrukturu
- stambene i komercijalne zgrade, industrijska postrojenja
- mjesta koja su pod video nadzorom
6. Sigurnost je rijetko kad valjan i opravdan razlog za ograničavanje fotografije; fotografiranje s javne površine ne može ugroziti poslovne tajne, niti je samo po sebi protuzakonita ili teroristička aktivnost.
7. Privatne osobe i zaštitari imaju pravo zadržati osobe do dolaska policije samo u situacijama kada se osnovano sumnja da je počinjeno neko kazneno djelo. Bilo kakvo drugo zadržavanje je protuzakonito i podlježe zakonskim sankcijama.
8. Prijetnje nasiljem i nanošenjem ozlijeda zbog fotografiranja, kao i fizički napad, otimanje ili oštećenje opreme su kaznena djela.
9. Na javnoj površni jedino policija ima ovlasti tražiti identifikacijske isprave.
10. Privatne osobe i zaštitari nemaju pravo oduzimanja opreme, memorijskih kartica ili filmova. Policija za oduzimanje predmeta mora imati ili sudski nalog, ili mora postojati osnovana sumnja da je fotografiranjem počinjeno neko kazneno djelo ili prekršaj, te za svaki oduzeti predmet mora izdati potvrdu. Nitko nema pravo zahtjevati brisanje fotografija ili uništavanje filma.
Drug problem pa je verjetno objavljanje fotografij. Tudi na forumih...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 11.07.2012, 13:44, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
ŽC, vse lepo in prav samo naša varuhinja človekovih pravic je dokaj zoprna v teh pogledih in spomnim se (ni dolgo tega), ko je bilo potrebno nekaj slik snet dol z neta oz. jih popraviti, t.j. naresti obraze neprepoznavne. Mislim, da je lih g. Burgerja doletela ta smola. Če se prav spomnim je bilo zapisano, da slik posamezne osebe (oz. do treh na njej - tako da se lahko razpozna kdo so), ni dovoljeno objavljati javno brez dovoljenja oseb, če pa so posnetki takšni, kjer se je praktično nemogoče izogniti temu, da so prisotne osebe pa je objava slik dovoljena s priporočilo, da če je možno osebam obraze zamegliti.
Kot rečeno, sam sem španciral po ljubljanski železniški postaji kak mesec nazaj in fotografiral vagone. Pa je prišla Emona iz Dunaja, odklopili so vagon (Beelt) in ga prestavili na vlak proti Reki. Premikač je veselo visel z vagona jaz pa sem slikal čelo vagona, ker Beelt-a pač ne vidim vsak dan (napram ostalim Y-onom) in se mu je maltene strgalo. Po pogovoru, da slike niso namenjene javni objavi in da so zame osebno, se je umiril, sem mu pa obljubil, da če bi slučajno objavil sliko, potem bom popravil njegov obraz...
Okoli prepovedi fotografiranja bi pa lahko marsikatero rekli o naši bivši državi, kako je bilo po vojni, kako je bilo v Sloveniji in kako južno od Kolpe...
Sicer pa sedaj lepo oftopičarimo Gremo nazaj k temi.
Kot rečeno, sam sem španciral po ljubljanski železniški postaji kak mesec nazaj in fotografiral vagone. Pa je prišla Emona iz Dunaja, odklopili so vagon (Beelt) in ga prestavili na vlak proti Reki. Premikač je veselo visel z vagona jaz pa sem slikal čelo vagona, ker Beelt-a pač ne vidim vsak dan (napram ostalim Y-onom) in se mu je maltene strgalo. Po pogovoru, da slike niso namenjene javni objavi in da so zame osebno, se je umiril, sem mu pa obljubil, da če bi slučajno objavil sliko, potem bom popravil njegov obraz...
Okoli prepovedi fotografiranja bi pa lahko marsikatero rekli o naši bivši državi, kako je bilo po vojni, kako je bilo v Sloveniji in kako južno od Kolpe...
Sicer pa sedaj lepo oftopičarimo Gremo nazaj k temi.
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Popravljam link do "Fotografi svih zemalja naoružajte se"...
torej link: http://toco1980foto.blog.hr/2011/06/162 ... adiva.html
To velja za fotografiranje.
Za objavljanje fotk pa
Na nemškem forumu Wehrmacht objavljamo fotografije nemških vojakov in gverilcev brez brisanja obrazov. Samo pri najbolj kočljivih grozodejstvih enih ali drugih se obrazi brišejo. Je pa strogo prepovedano citirati karkoli iz radikalnih forumov...
torej link: http://toco1980foto.blog.hr/2011/06/162 ... adiva.html
To velja za fotografiranje.
Za objavljanje fotk pa
Na nemškem forumu Wehrmacht objavljamo fotografije nemških vojakov in gverilcev brez brisanja obrazov. Samo pri najbolj kočljivih grozodejstvih enih ali drugih se obrazi brišejo. Je pa strogo prepovedano citirati karkoli iz radikalnih forumov...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Ajde, ŽC, batali diskusiju, nastavi reportažu
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Ni časa...
Pospravljam pisarno za primopredajo
Zapustil sem jim samo...
triangl...
Pospravljam pisarno za primopredajo
Zapustil sem jim samo...
triangl...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
...pa brisačo in delavski mantl
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Potniki na ljubljanski železniški postaji (verjetno Zalog-meja) med WW2...
Dovoljenj za objavo fotk ni.
Fotograf: Patellani, Federico (1911/ 1977)
fotografija se hrani v: Cinisello Balsamo (MI), Museo di Fotografia Contemporanea, fondo Archivio Federico Patellani
Dovoljenj za objavo fotk ni.
Fotograf: Patellani, Federico (1911/ 1977)
fotografija se hrani v: Cinisello Balsamo (MI), Museo di Fotografia Contemporanea, fondo Archivio Federico Patellani
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Po tolikih OT-jih pa že moramo nadaljevati
Bom pa malo pazil, kakšne fotke bom dal na forum...
Ali ni en vlak na "našem" tiru
Ejga, res je
Še je šansa, da se mu izognemo; tir na levi...
Res smo se mu izognili.
Postajališče lokalnega vlaka...
Tako bo izgledalo, ko bo dokončno urejeno...
Lokomotiva pa prične vleči...in pridobivati hitrost...
Pogled na progo...ravnooo...
...in še enkrat na števce...
Evo, pa smo "naklofali" 10 fotk.
Samo na Gugl še pogledam, kaj je to za ena postaja, ki jo še urejajo
Bom pa malo pazil, kakšne fotke bom dal na forum...
Ali ni en vlak na "našem" tiru
Ejga, res je
Še je šansa, da se mu izognemo; tir na levi...
Res smo se mu izognili.
Postajališče lokalnega vlaka...
Tako bo izgledalo, ko bo dokončno urejeno...
Lokomotiva pa prične vleči...in pridobivati hitrost...
Pogled na progo...ravnooo...
...in še enkrat na števce...
Evo, pa smo "naklofali" 10 fotk.
Samo na Gugl še pogledam, kaj je to za ena postaja, ki jo še urejajo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Lipnica? Oni dan je Kenedi iz tegale lokalnega tira potegnil ven kot zverinaželezocestnik napisal/-a:Samo na Gugl še pogledam, kaj je to za ena postaja, ki jo še urejajo
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Pogledamo si lahko en filmček o predelavi železniške postaje Lipnica/Leibnitz...
http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp
Predelava bo končana konec 2012.
Tudi panoramska fotka je na razpolago...
http://www.zepp-cam.at/oebb_pano3/pano.html
http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp
Predelava bo končana konec 2012.
Tudi panoramska fotka je na razpolago...
http://www.zepp-cam.at/oebb_pano3/pano.html
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Mi pa se peljemo naprej...
Vlak še kar pridobiva na hitrosti...
...in še...
...in še...
Pa to "leti" 160 km/h
Bomo 8 minutno zamudo iz Maribora "notri" prinesli...
Hiše "letijo" mimo nas
Jaz pa sem mislil, da je nalepko za maksimalno hitrost 160 km/h prilepil nekdo, ki mu je bilo težko voziti staro lokomotivo...
Tako kot avtomobilistidodajamo kakšne značke (Abarth, M3 itd...).
Izkazalo se je, kar sem že zapisal...
stara lokomotiva + izkušen strojevodja + urejena proga = 160 km/h
In že smo pred železniško postajo Gradec/Graz...
Odcep Tonotove in Borsigove proge (GKB)...
Vlak še kar pridobiva na hitrosti...
...in še...
...in še...
Pa to "leti" 160 km/h
Bomo 8 minutno zamudo iz Maribora "notri" prinesli...
Hiše "letijo" mimo nas
Jaz pa sem mislil, da je nalepko za maksimalno hitrost 160 km/h prilepil nekdo, ki mu je bilo težko voziti staro lokomotivo...
Tako kot avtomobilistidodajamo kakšne značke (Abarth, M3 itd...).
Izkazalo se je, kar sem že zapisal...
stara lokomotiva + izkušen strojevodja + urejena proga = 160 km/h
In že smo pred železniško postajo Gradec/Graz...
Odcep Tonotove in Borsigove proge (GKB)...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Z OT-ji smo "nabili" 1000 ogledov.
Lahko nehamo
Lahko nehamo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Predavanje Železniške čuvajnice na Semmeringu 07.07.2012
Pa poglejmo, katera fotka bi še šla "skozi" pri pooblaščenki...
Desno je že železniška postaja Gradec/Graz...
Malo zelenja na postaji...
Še vedno zamujamo 8 minut...
Če bi koga poznal, bi ga spoznal
Bo treba počakat na zeleno...
....iz kontrole "letenja"
Za tiste, ki slabo vidijo...še vedno smo 8 minut "zamujeni"....
Ostale fotke s postaje so "pod cenzuro"....
Desno je že železniška postaja Gradec/Graz...
Malo zelenja na postaji...
Še vedno zamujamo 8 minut...
Če bi koga poznal, bi ga spoznal
Bo treba počakat na zeleno...
....iz kontrole "letenja"
Za tiste, ki slabo vidijo...še vedno smo 8 minut "zamujeni"....
Ostale fotke s postaje so "pod cenzuro"....
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers