Lokalna železnica Stainz

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Lokalna železnica Stainz

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 11:40

Pozdravljena,

da nam tema ne crkne:

izgleda, da sem virus počenih vzmeti zanesel še v Avstrijo :twisted:

Prejšnji petek se je poslovila še "listnata" vzmet tekalne osi na Ujevki v Stainzu. Udarna ekipa je fedro po končani vožnji zamenjala v slabih štirih urah. Potrebno je bilo razkopati pod kuhinje ter spustiti Kraus-Helmholtzov okvir. Dokaj velika operacija.

In še truplo v prtljažniku mojega vozila:

Slika

...in še ena fotka škrbaste fedre po 74 letih obratovanja. Lokomotiva je sicer letnik 1900, vgrajena pa je bila vzmet z letnico 1938...

Slika

Lp,

Tono



Na željo avtorja te teme, je osnovana nova, samostojna debata, o Lokalni železnici Stainz.
Evo Tono, gasa!!!!

MMG, Nurmi ti je dolžan kakšnih 1200 ogledov že v štartu. press

Mod. Dolfe
Zadnjič spremenil Tono, dne 18.08.2012, 13:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3875
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a ivy » 18.08.2012, 12:11

Kaj tota "fedra" je kaj težka?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 12:34

Tota fedra 'ma enih 50 kil, sn rabo eniga pomagača, da smo jo v avto dvign'la :)

Lahko pa strojniki izračunate njeno maso, prilagam na hitrico "nacajhnano" skico...

Slika

Če mi je cigani ne bodo ukradli izpred bajte, gre fedra v ponedeljek na izmero, na osnovi katere bo izdelan verni duplikat :)

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8900
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 18.08.2012, 13:58

Tono, ta feder je "crkno" na tvoji strani :?: :wink: :lol:
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 18:07

ŽC,

sem si kar mislil, da se bo pojavilo takšno vprašanje :mrgreen:

Ampak: narod naš (foto) dokaze hrani...

Slika

Crknila je na strojevodski strani :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bi objavil še fotke operacije zamenjave fedre, pa se mi ne da zafrkavati s problemom sporočila "Nisem uspel ugotoviti velikosti slike", ki ga javi forum, ko hočeš prilimati slike s spletne strani mojalbum.com. Administrator, daj reši že enkrat ta dolgotrajni problem foruma!

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 18.08.2012, 18:57

....zdaj bi ti prišla z Boštjanom prav.Te fedre menjava že serijsko,kot pri formuli 1. :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3404
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a mkx » 18.08.2012, 19:28

Tono napisal/-a:Lahko pa strojniki izračunate njeno maso, prilagam na hitrico "nacajhnano" skico...

Glede na to, da nisem strojnik, mi manjka še en podatek (pa ga na skici ne zaznavam): širina fedre? Če bi predpostavil širino 90 ... ampak to je najbrž preveč ... potem bi tale fedra imela maso okoli 100 kg. Teža je kajpada odvisna od lokalne gravitacije, tako da je lahko tudi samo 500 N :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 20:19

mkx,

zgoraj na skici imaš tloris, širina lista je 98 mm, njegova debelina pa 10 mm! Dolžine listov so merjene od konca lista (ki je "ušpičen") pa do srednjice vezi.

Ker sem pravkar fedro selil izpod nadstreška v kombi, imam občutek, da ima ta hudič 200 kg. Izgleda imamo na Štajerskem húdo gravitacijo :)

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 20:21

Nurmi napisal/-a:....zdaj bi ti prišla z Boštjanom prav.Te fedre menjava že serijsko,kot pri formuli 1. :lol:


Sva se z Rudijem tisti večer spomnila na vaju. Glede na to, kakšan slilaka sta, bi lahko U-jevko zadaj kar dvignila, ne pa da smo se mantrali z vinto :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 18.08.2012, 20:35

..... :-k s "fajercajgi" res nimava izkušenj,pa vseeno. :lol:

Prej kot zaidete zaradi "šušte" v razne matematične izračune in Njutne,bom po domače povedal,da bodo še smrtniki razumel.P..... je težka kot sam satan! Sem jo nosil,pa nisem ravno švoh. :mrgreen:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 20:47

Je*o te fajercajg :mrgreen:

V ponedeljek sem bil na par zanimivh lokacijah, pa bi vam tistim, ki imate "tazaresne" mašine in jih tudi nenehno šraufate, lahko pripeljal kak rezervni del :twisted: :twisted: :twisted:

Slika

Slika

Mi s fajercajgi te robe ne rabimo :mrgreen:

Slika

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3404
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a mkx » 18.08.2012, 21:21

Tono napisal/-a:zgoraj na skici imaš tloris, širina lista je 98 mm, njegova debelina pa 10 mm! Dolžine listov so merjene od konca lista (ki je "ušpičen") pa do srednjice vezi.

Ah #-o Nisem točno vedel, kaj naj bi tisto zgoraj bilo. Pa debeline listov sem "prebral" 20 namesto 10. Torej, z novimi (pravilnimi) merami bi morala imeti fedra maso okoli 48 kg. Pa še "vezica" ki drži liste skupaj ima tudi kakšno kilo. Najbrž.
Očitno imaš, ko si utrujen, precej precizne tehtnice v rokah. Ko si spočit, ti pa 4x preveč izmerijo :mrgreen: Ali pa je gravitacija na Ptüji res huda :twisted:
LP, Metod
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 21:28

Metod, hvala, bom fedro za hec stehtal, pa da vidimo, koliko v resnici tehta. Upoštevaj, da en odlomljeni del manjka :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Tono » 18.08.2012, 21:34

Glede na to, da se mojalbum.com trenutno razume z vlaki.info, bom objavil še par slik akcije "Fedra", ki je potekala 10.08.2012.

Zlomljena fedra (@ŽC: na strojevodski strani!)...
Slika

Demontaža stremena...
Slika

Za montažo nadomestne vzmeti pripravljeni ležišči stremen in čep...
Slika

Fedra na svojem mestu...
Slika

Šprajcanje z vinto, polc pa uprt v streho...
Slika

In vgrajena fedra, do katere smo prišli s predelavo podobne vagonske...
Slika

In to je to, druščina!

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Muzejski vlak 2012

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 18.08.2012, 22:06

Tono, če ni skrivnost, boš dal nadomestno delat tle pri nas, v Sloveniji? Če že, kako to, da bi jo pri nas delali in ne v Avstriji?
Goran

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov