Ob 60 obletnici izgradnje "Vipavske proge" je v glasilu tedanjih Skupnosti železniških podjetij (ZŽTP) Ljubljana "NOVA PROGA" dne 30.8.1962 izšel naslednji članek:
V članku je tudi navedena lokomotiva, ki je bila pozneje v Jeseniški železarni, vendar je nisem zasledil pri opisu lokomotiv železarne.
Malo povečave:
LP
Drotar
Vipavska proga
Re: Vipavska proga
Zanimiv članek.
Sicer je v njem drobna napaka glede opravljanja prometa na progi. Kot v članku pravilno piše, je bila proga last delniške družbe (Družba vipavske železnice - Wippachtalbahn AG), glede prometa pa je takole: v prvih letih je promet izvajala Družba Južne železnice, vlaki so pot začenjali na goriškem Južnem kolodvoru (danes Gorizia Centrale). Po otvoritvi Bohinjske proge so promet prevzele državne železnice (kkStB) in vlaki so vozili z goriškega državnega kolodvora (danes Nova Gorica).
Sicer je v njem drobna napaka glede opravljanja prometa na progi. Kot v članku pravilno piše, je bila proga last delniške družbe (Družba vipavske železnice - Wippachtalbahn AG), glede prometa pa je takole: v prvih letih je promet izvajala Družba Južne železnice, vlaki so pot začenjali na goriškem Južnem kolodvoru (danes Gorizia Centrale). Po otvoritvi Bohinjske proge so promet prevzele državne železnice (kkStB) in vlaki so vozili z goriškega državnega kolodvora (danes Nova Gorica).
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Vipavska proga
Alora je bila ravnokar 110 letnica Vipavske železnice. Še dobro da imamo forum, da se sponimo takih reči. Domorodci (z mano vred) so zgleda že pozabili, da sploh obstaja. Tudi mašina na postaji u Wajdušni rjavi in razpada.
Re: Vipavska proga
Kakšna slikica s proge bi bila prav dobrodošla