Vlak Arena
Vlak Arena
Evo, z voznim redom 2012/13 je bil ukinjen še sezonski vlak do Pule. Res škoda, če pomislimo, da je pred leti obstajal dnevni vlak na relaciji Zagreb - Ljubljana - Pula, ki ga je vozil Mercedes in je to pot prevozil mislim da v nekje štirih urah, kar je tudi za današnje čase precej hitro.
Zdaj pa je iz omrežja SŽ nemogoče priti v Pulo, tudi vlak, ki je včasih vozil iz Divače do Buzeta, kjer je imel zvezo za Pulo, vozi sedaj samo do Rakitovca... Kako polni so bili ti maloobmejni vlaki ne vem, vem pa da je bil bivši sezonski MV1472/1473 precej dobro zaseden.
Verjetno je utopično pričakovati, da bo kakršenkoli vlak še kdaj vozil na relaciji vlaka Arene, vseeno me pa bi bilo zanimivo izvedeti kakšne zanimivosti o tem vlaku. Baje, da naj bi v času, ko je bila razglašena zračna nevarnost na področju Istre v zadnji vojni, vozil z ugasnjeno razsvetljavo? Kakšen je bil vozni red tega vlaka in na katerih postajah je ustavljal?
Zdaj pa je iz omrežja SŽ nemogoče priti v Pulo, tudi vlak, ki je včasih vozil iz Divače do Buzeta, kjer je imel zvezo za Pulo, vozi sedaj samo do Rakitovca... Kako polni so bili ti maloobmejni vlaki ne vem, vem pa da je bil bivši sezonski MV1472/1473 precej dobro zaseden.
Verjetno je utopično pričakovati, da bo kakršenkoli vlak še kdaj vozil na relaciji vlaka Arene, vseeno me pa bi bilo zanimivo izvedeti kakšne zanimivosti o tem vlaku. Baje, da naj bi v času, ko je bila razglašena zračna nevarnost na področju Istre v zadnji vojni, vozil z ugasnjeno razsvetljavo? Kakšen je bil vozni red tega vlaka in na katerih postajah je ustavljal?
Re: Vlak Arena
Če pogledaš na www.vagonweb.cz boš dobil vozni red vlaka Arena:
P 102 Zeleni vlak Arena
Zagreb Gl.Kol. 15.30, Ljubljana 17.25-17.30, Pula 21.00
P 103 Zeleni vlak Arena
Pula 4.10, Ljubljana 7.40-7.45, Zagreb Gl.Kol. 9.44
Razdaljo 370 km je v smeri Zg-Pu premagal v petih urah in pol, v obratni smeri pa še dodatnih 5 min več.
Se pravi, da je bila povprečna potovalna hitrost vlaka 67 km/h, kar še za današnje čase niti ni slabo
P 102 Zeleni vlak Arena
Zagreb Gl.Kol. 15.30, Ljubljana 17.25-17.30, Pula 21.00
P 103 Zeleni vlak Arena
Pula 4.10, Ljubljana 7.40-7.45, Zagreb Gl.Kol. 9.44
Razdaljo 370 km je v smeri Zg-Pu premagal v petih urah in pol, v obratni smeri pa še dodatnih 5 min več.
Se pravi, da je bila povprečna potovalna hitrost vlaka 67 km/h, kar še za današnje čase niti ni slabo
Re: Vlak Arena
Seveda ko pa ni imel postanka za vsakim koruznim steblom. Me močno zanima, na katerih psotajah je imel postanke. Enkrat leta 1987 sem se z Areno peljal do Zagreba in nimam v spominu prav veliko postankov ...Regan 664 napisal/-a:Razdaljo 370 km je v smeri Zg-Pu premagal v petih urah in pol, v obratni smeri pa še dodatnih 5 min več.
Se pravi, da je bila povprečna potovalna hitrost vlaka 67 km/h, kar še za današnje čase niti ni slabo
LP, Metod
Re: Vlak Arena
@ŽAT32, hvala za tole
Leta 74 je bil vlak Pula - Zagreb še v klasični sestavi? Sklepam po tem, ker so ga v Divači očitno združevali z vlakom iz Rima in Torina ...
Se mi je prav zdelo ... Ljubljana - Zagreb z enim samim postankom (v Zidanem mostu).
Leta 74 je bil vlak Pula - Zagreb še v klasični sestavi? Sklepam po tem, ker so ga v Divači očitno združevali z vlakom iz Rima in Torina ...
Se mi je prav zdelo ... Ljubljana - Zagreb z enim samim postankom (v Zidanem mostu).
LP, Metod
Re: Vlak Arena
ŽAT32, res hvala za tole.
Je Arena vseskozi vozila v sestavi Mercedesa?
Je Arena vseskozi vozila v sestavi Mercedesa?
Re: Vlak Arena
Neverjetno, koliko "dolgoprogaških" vlakov je nekoč vozilo. Danes pa ne moreš prepotovati 200 km brez da bi prestopil.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vlak Arena
Mislim, da je Arena leta 74 že vozila kot Mercedes glede na to, da je v zaglavju simbol motornika z zvezdico. Ker je veliko bolj prostoren kot Goše verjetno zato ni bilo omejitve pri prtljagi.
Re: Vlak Arena
Meni je v oči padel brzi 7301 ... ki bi se znal v Divači združevati z brzim 401. Je pa hec, da je imela Arena krajše vozne čase od brzega, tudi to najbrž kaže na to, da je vozila kot Mercedes.
Če je bil brzi vlak na istrski progi v klasični sestavi, katera lokomotiva ga je vlekla? Kenedi mi pade na pamet ... Đura je najbrž prešibka, kaj pa Španke, ali so sploh kaj vozile v Pulo?
Če je bil brzi vlak na istrski progi v klasični sestavi, katera lokomotiva ga je vlekla? Kenedi mi pade na pamet ... Đura je najbrž prešibka, kaj pa Španke, ali so sploh kaj vozile v Pulo?
LP, Metod
Re: Vlak Arena
Zanimivo da ni stal v Dobovi. Torej so Hrvati pustili slovenskim strojevodjem in sprevodnikom, da vozijo po njihovih tirih?
Glede leta 1974. AFAIK so mercedese (v začetku še rjave) nabavili komaj nekaj let prej in jih na začetku uporabljali izključno za vlake med Ljubljano in Beogradom.
Glede leta 1974. AFAIK so mercedese (v začetku še rjave) nabavili komaj nekaj let prej in jih na začetku uporabljali izključno za vlake med Ljubljano in Beogradom.
Re: Vlak Arena
Takrat so bili drugi casi - JZ. Takrat so brzi vlaki (klasika)vozili z vlakovodjo in sprevodniki.Divaske vlakospremne skupine so pokrivale vlake od Pule do Zagreba...Areno so pa tudi slovenski strojevodje vozili ,ker ni bilo potrebno menjavat lok v Dobovi.Ajznponar napisal/-a:Zanimivo da ni stal v Dobovi. Torej so Hrvati pustili slovenskim strojevodjem in sprevodnikom, da vozijo po njihovih tirih?
Glede leta 1974. AFAIK so mercedese (v začetku še rjave) nabavili komaj nekaj let prej in jih na začetku uporabljali izključno za vlake med Ljubljano in Beogradom.
Re: Vlak Arena
O tragediji meja in nihovih posledicah ni nihče razmišljal leta 1991, ko so se jugoslovanski narodi zaprli v svoje obore in vhementno prekinili medsebojno sodelovanje.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vlak Arena
Slovenski strojevodje smo vozili v Zagreb, Reko in Veliko Gorico (JAT) brez problemov. V Dobovo so vozili poleg hrvaških tudi beograjski in sarajevski strojevodje.. Kar se tiče Istrskih prog in "Arene" prilepim članek iz "Glasa Istre" star malo več kot dve leti.Ajznponar napisal/-a:Zanimivo da ni stal v Dobovi. Torej so Hrvati pustili slovenskim strojevodjem in sprevodnikom, da vozijo po njihovih tirih?
Glede leta 1974. AFAIK so mercedese (v začetku še rjave) nabavili komaj nekaj let prej in jih na začetku uporabljali izključno za vlake med Ljubljano in Beogradom.
http://www.glasistre.hr/vijesti/arhiva/ ... dah-304518
Re: Vlak Arena
ŽAT, super za tale arhiv.
Malo primerjem kilometraže takrat in sedaj.
Danes je npr relacija ljubljana-postojna dolga 67 km, leta 86 pa 76 km.
Bi znal kdo pojasnit razliko? 9 km tudi ne more kar tako izginit. Res pa je, da so tam označeni tarifni km....
Malo primerjem kilometraže takrat in sedaj.
Danes je npr relacija ljubljana-postojna dolga 67 km, leta 86 pa 76 km.
Bi znal kdo pojasnit razliko? 9 km tudi ne more kar tako izginit. Res pa je, da so tam označeni tarifni km....