Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Sledi verjetno pritrditev zapore za premik ležajev prenizko dol. Verjetno so potem lokomotivo rahlo dvignili, toliko, da so poštimali zasuke gnanih koles in začeli pritrjevati drogove. Je pa zanimivo videt tako slečen kotel, brez toplotne izolacije in zunanje oplate, ravno tako velja tudi za cilindre.
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:19370
Pozdravljeni,
neverjetnih 200 ogledov v enem dnevu v času kislih kumaric
Morda je Gorchi zavrtel števec malo hitreje, da se čimprej dokoplje do fotografij
Sedaj pa resno: Gorchi je napisal iz vljudnosti odgovor na moje vprašanje.
Na žalost je bilo zastavljeno malo provokativno
Sledi torej "gasilska" fotka vseh, ki so sodelovali pri projektu generalnega remonta...
Na lokomotivi: kandidati za strojevodje parnih lokomotiv na praktičnem usposabljanju v delavnici
Spodaj: ekipa mojstrov za remontno popravilo JŽ 06-018 (upokojenci + redno zaposleni)
povečava: morda se kdo spozna...
Ponovljena "gasilska"...
samo povečava...
Samo strojevodski kandidati z mentorjem (kotelski inšpektor ing.Škrbinc)
povečava...
Pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
neverjetnih 200 ogledov v enem dnevu v času kislih kumaric
Morda je Gorchi zavrtel števec malo hitreje, da se čimprej dokoplje do fotografij
Sedaj pa resno: Gorchi je napisal iz vljudnosti odgovor na moje vprašanje.
Na žalost je bilo zastavljeno malo provokativno
Sledi torej "gasilska" fotka vseh, ki so sodelovali pri projektu generalnega remonta...
Na lokomotivi: kandidati za strojevodje parnih lokomotiv na praktičnem usposabljanju v delavnici
Spodaj: ekipa mojstrov za remontno popravilo JŽ 06-018 (upokojenci + redno zaposleni)
povečava: morda se kdo spozna...
Ponovljena "gasilska"...
samo povečava...
Samo strojevodski kandidati z mentorjem (kotelski inšpektor ing.Škrbinc)
povečava...
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
zopet je 200 ogledov naokoli.
Sedaj pride na vrsto na ogled nekaj del, ki jih je potrebno izvršiti v ročnih ali strojnih delavnicah.
Primer je izdelava novih batnih obročev. Vsi poznamo, kako izgledajo batni obročki za moped, motor ali avto.
Za parni stroj lokomotive so pač obročki ...obroči
Postružijo se iz ulitka. Premer obročev pa je tako velik, da skoraj ne bi verjeli, če ne bi prej vedeli.
Ulitek je potrebno pritrditi na stružno glavo tako, da je čimbolj centrično postavljen ("centriranje")...
Nastavi se pomik in vklopi avtomatika...stružnica struži sama. Seveda mora biti pod nadzorom...
Naliti je potrebno tudi belo kovino na kakšen preveč obrabljen drsni ležaj...
pozdrav
Darko
zopet je 200 ogledov naokoli.
Sedaj pride na vrsto na ogled nekaj del, ki jih je potrebno izvršiti v ročnih ali strojnih delavnicah.
Primer je izdelava novih batnih obročev. Vsi poznamo, kako izgledajo batni obročki za moped, motor ali avto.
Za parni stroj lokomotive so pač obročki ...obroči
Postružijo se iz ulitka. Premer obročev pa je tako velik, da skoraj ne bi verjeli, če ne bi prej vedeli.
Ulitek je potrebno pritrditi na stružno glavo tako, da je čimbolj centrično postavljen ("centriranje")...
Nastavi se pomik in vklopi avtomatika...stružnica struži sama. Seveda mora biti pod nadzorom...
Naliti je potrebno tudi belo kovino na kakšen preveč obrabljen drsni ležaj...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:19650
Pozdravljeni,
dela na generalni reviziji lepo napredujejo...
Današnje fotografije imajo datum: 28.2.1989
Kraj dogodka: centralne delavnice Šiška
Foto: Štefan Stepic
Večina izolacije (tervol) je že na svojem mestu pod pločevino...
Pričelo se je tudi z montažnimi deli pri povezovanju pogonskih kolesnih dvojic...
Detajlni pogled...
Pogled še na drugo stran lokomotive...
Za pogled z zadnje strani lokomotive so morali fotografu odpreti vrata. Takole oguljeno zgleda zadnji del parnega kotla s kuriščem...brez izolacije, brez armatur in vzvodov...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
dela na generalni reviziji lepo napredujejo...
Današnje fotografije imajo datum: 28.2.1989
Kraj dogodka: centralne delavnice Šiška
Foto: Štefan Stepic
Večina izolacije (tervol) je že na svojem mestu pod pločevino...
Pričelo se je tudi z montažnimi deli pri povezovanju pogonskih kolesnih dvojic...
Detajlni pogled...
Pogled še na drugo stran lokomotive...
Za pogled z zadnje strani lokomotive so morali fotografu odpreti vrata. Takole oguljeno zgleda zadnji del parnega kotla s kuriščem...brez izolacije, brez armatur in vzvodov...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Sila poučno Darko, hvala za fotografije! Stružnico v Šiški zelo verjetno še imajo, bojim pa se, da nalivanje bele kovine za ležaje ni več mogoče... Upam, da se motim...
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Tema Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989 se pripravlja, da bo po številu ogledov prehitela...
...Dolančev vagon
...pol pa še temo: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
pozdrav
Darko
...Dolančev vagon
...pol pa še temo: Muzejska lokomotiva JŽ 97-028
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:19950
Pozdravljeni,
današnje fotke imajo datum 7.3.1989
Foto: Štefan Stepic
Presenečenje
so zvlekli na plano...
Seveda je potrebno še marsikaj postoriti...
Pogonski drogovje še ni zmontirano...da niso "gonili" bata parnega stroja sem ter tja "na suho"...
Nekateri detajli pa so že končani...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
današnje fotke imajo datum 7.3.1989
Foto: Štefan Stepic
Presenečenje
so zvlekli na plano...
Seveda je potrebno še marsikaj postoriti...
Pogonski drogovje še ni zmontirano...da niso "gonili" bata parnega stroja sem ter tja "na suho"...
Nekateri detajli pa so že končani...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:20100
Pozdravljeni,
kar dobro nam gre. Smo že na dveh tretjinah vseh fotografij.
Tudi mojstrom v delavnici gre kar dobro.
Današnji datum fotografij: 10.3.1989
Foto: Štefan Stepic
Lokomotiva že kar dobro izgleda...
Montaža pogonskega drogovja naznanja bližnji "polet" iz gnezda (beri: rotunde)...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
kar dobro nam gre. Smo že na dveh tretjinah vseh fotografij.
Tudi mojstrom v delavnici gre kar dobro.
Današnji datum fotografij: 10.3.1989
Foto: Štefan Stepic
Lokomotiva že kar dobro izgleda...
Montaža pogonskega drogovja naznanja bližnji "polet" iz gnezda (beri: rotunde)...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Fina reportaža! Glede na to, da sem ravnokar s svojim majhnim timom uspešno zaključil kar zajetno popravilo ozkotirne parne lokomotive, so mi slike še toliko zanimivejše. Borsig je bil očitno temeljito popravljen.
Ko pa gledam dele krmilja, pa me kar zmrazi. Ta hudič nam je na ozkotirni mašini dal vetra! Še posebej ta slika je zanimiva, očitno so tukaj nastavljali "vžig"
Lp,
Tono
Ko pa gledam dele krmilja, pa me kar zmrazi. Ta hudič nam je na ozkotirni mašini dal vetra! Še posebej ta slika je zanimiva, očitno so tukaj nastavljali "vžig"
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Tono, hvala za dodatnih 100 ogledov
Ja, tam, kjer vidimo kakšen navoj, se da kaj "štelati"...pa karkoli je to: položaj bata, položaj regulacije itd.
Na žalost si v tem prikazu generalne revizije ne moremo privoščiti podrobnejših pojasnil in prikazov, saj bi nas lahko zopet "odneslo"...
Obstaja velika nevarnost, da bi se zopet prekinilo z objavljanjem fotografij. Fotografij je ostalo še ene 30, skeniranje z 600 dpi pa gre počasi...
Poleg tega obstaja nevarnost, da bi kdo prijavil še kakšno disertacijo
Sedaj sem povedal vse...še 30 fotografij
Ja, tam, kjer vidimo kakšen navoj, se da kaj "štelati"...pa karkoli je to: položaj bata, položaj regulacije itd.
Na žalost si v tem prikazu generalne revizije ne moremo privoščiti podrobnejših pojasnil in prikazov, saj bi nas lahko zopet "odneslo"...
Obstaja velika nevarnost, da bi se zopet prekinilo z objavljanjem fotografij. Fotografij je ostalo še ene 30, skeniranje z 600 dpi pa gre počasi...
Poleg tega obstaja nevarnost, da bi kdo prijavil še kakšno disertacijo
Sedaj sem povedal vse...še 30 fotografij
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Zanimivo bi bilo vedeti koliko takratnih din je stala generalna obnova lokomotive.
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Leta 1989, ta bo pa težka, vsak teden več, leta 1990 "zastonj", ko so šle štiri ničle stran.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
če hočeš primerjati ceno za generalno revizijo, moraš vedeti še koliko je takrat stal Yugo (avto), kg kruha, 1 l mleka in kolikšna je bila plača...
Ja, pa še to, koliko je stal...
pozdrav
Darko
če hočeš primerjati ceno za generalno revizijo, moraš vedeti še koliko je takrat stal Yugo (avto), kg kruha, 1 l mleka in kolikšna je bila plača...
Ja, pa še to, koliko je stal...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:20380
Pozdravljeni,
pričele so se resne priprave za oživitev JŽ 06-018.
Na plano "privlečejo" tender.
Namen?
Napolniti s hrano za prve kilometre...
Polno!
In še malo več (glej "nadvišan" zalogovnik za premog)...
Uradno se temu reče: "oprema s premogom"
Sedaj pa lepo nazaj pod streho. Upamo, da bo lokomotiva čimprej pripravljena za na pot
Prevoz tenderja: Torpedo Adriatic TD 75 A
Kaj se dogaja pri JŽ 06-018?
Tlačni preizkus pregrevalnika pare...
Malo pušča. Bo potrebno zatesniti spoje...
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
pričele so se resne priprave za oživitev JŽ 06-018.
Na plano "privlečejo" tender.
Namen?
Napolniti s hrano za prve kilometre...
Polno!
In še malo več (glej "nadvišan" zalogovnik za premog)...
Uradno se temu reče: "oprema s premogom"
Sedaj pa lepo nazaj pod streho. Upamo, da bo lokomotiva čimprej pripravljena za na pot
Prevoz tenderja: Torpedo Adriatic TD 75 A
Kaj se dogaja pri JŽ 06-018?
Tlačni preizkus pregrevalnika pare...
Malo pušča. Bo potrebno zatesniti spoje...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Darko, tale tender je še ves bogi na teh slikah. Verjetno so ga tolk skup spravli, da so lahko naredili preskuse vodotesnosti in tlaka kotla. Zanimivo pa, da so ga na polno naložili
Goran