Vidimo, da je JŽ 06-018 zmrzovala že 4 leta (z besedo: štiri) pod milim nebom...
Kazati so se pričeli znaki vplivov zatekanja v izolacijo kotla itd...
Pokazalo se je, kako neprimerno je lokomotive puščati na prostem.
Ko se je otoplilo in stalil sneg, si je
poleti 1985 ogledala stanje komisija iz muzeja in CD Šiška.
Ugotovili so, da je potrebno zavarovati lokomotivo pred prihajajočo zimo in da je za ta dela potrebno prepeljati lokomotivo v CD Šiška.
Vendar mlini meljejo počasi, potrebno je dati v plan, zagotoviti denar itd.
V CD so jo prepeljali 3.12.1987.
Zaenkrat ni na razpolago fotografij niti o prevozu niti o času, ko je čakala,kaj se bo zgodilo z njo
Potem pa se je utrnila tekom leta 1988 nova zamisel...
Glede na to, da so turistične vožnje muzejskega vlaka ŽG Ljubljana v sezoni 1988 doživele nepričakovano velik odziv (prepeljanih je bilo toliko gostov kot v sezonah 1986 in 1987 skupaj), je bilo za sezono 1989 predvidena razširitev področja voženj muzejskega vlaka.
Z to pa so potrebovali ustrezno rezervno lokomotivo.
Najprimernejša za te potrebe muzejskega vlaka se je pokazala JŽ 06-018.
Na koncu utemeljitev zakaj je najprimernejša ravno JŽ 06-018, pa so zapisali:
Serija 06 je za razliko od serij 05 in 30 vozila na slovenskih progah že pred drugo svetovno vojno.
Je gotovo naša najlepša in najbolj spoštovana parna lokomotiva, tako pri železničarjih kot pri potnikih.
Zaradi razmišljanj o ponovni usposobitvi za vožnjo lokomotive JŽ 06-018, je prišlo do
sestanka strokovne komisije dne 3.8.1988 v CD Šiška.
Zbrali so podatke o menjavah in popravilih kotla in peči ter se odločili za podrobnejše preiskave kotla. Odločitev bo padla na podlagi strokovnih poročil o pregledu kotla in poročila kotlovskih inšpektorjev.
Seveda pa se z razdiranjem lokomotive počaka do naslednjega sestanka in odločitve ŽG Ljubljana, ali se gre v revizijo lokomotive (RP I).
Komisija pa se je takrat fotografirala pri lokomotivi, saj so na podlagi vizuelnega pregleda bili že skoraj prepričani, da bo JŽ 06-018 še vozila...
Fototeka: Železniški muzej Ljubljana
Foto: prof. Mladen Bogić
Prisotni (z leve proti desni): Medič (direktor CD Šiška), Škerjanc, Berdnik, Viršček (zunanji strokovni sodelavci), Škrbinc, Podobnik (pooblaščena inšpektorja parnih kotlov).
Seveda ne smemo pozabiti Francija Hrena, obratovodje CD Šiška, ki je zlezel na lokomotivo in se skoraj zlil z lokomotivo...črni lasje, temna halja, pa črna lokomotiva...