Za ta primer U-jevk imamo na voljo dva solidna podatka iz arhivov in sicer od Rustje in od Martina Bauer-ja.
Najprej Rustja v knjigi Ozkotirna železniška proga Poljčane-Konjice-Zreče:
"Na konjiško progo so ju pripeljali s proge Split-Sinj. Med vojno so ju odpeljali v Avstrijo, kjer sta bili na novo označeni..."
"Leta
1933 sta lokomotivi
vrste U na konjiški progi opravili mesečno vsaka po 1900 km."
Očitno je ta podatek iz leta
1933 iz arhiva. Na žalost Rustja pač ne poroča za vsak podatek od kod je. Na koncu knjige ima seznam literature in arhivalij.
Martin Bauer poroča:
"Iz seznama Direkcije državnih železnic v Ljubljani za leto 1931/1932:
Na progi Poljčane-Zreče:
JDŽ U 28: lokomotiva št. 3063/1903 s parnim kotlom št. 4973/1903
JDŽ U 30: lokomotiva št. 5694/1907 s parnim kotlom št. 5694/1907
Je pa nastala v zvezi z U 30 zmešnjava. Prišlo naj bi celo do zamenjave oznak med U 30 in U 35.
Zaenkrat se še ne ve točno, kdaj naj bi prišlo do zamenjave oznak."
v originalu glej:
http://www.pospichal.net/lokstatistik/28023-split.htm
Da je

res vozila na progi Poljčane-Zreče prilaga Rustja v knjigi fotografijo...
Za

pa navaja Rustja celo letnico: 1930
...ki se jo da celo preveriti s potjo Sokolov v BG
