Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monarhiji

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8906
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monarhiji

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 05.05.2013, 23:01

Takole primerjalno jih še nismo videli :wink:

Povezava Trsta s Celovcem...

Slika


povečava...

Slika

iz knjige: Geschichte der Eisenbahnen der österreichisch-ungarischen Monarchie. Redaktion Hermann Strach, Wien, Budapest 1898 ff.
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 06.05.2013, 16:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar

OdgovorNapisal/-a Tono » 05.05.2013, 23:13

Zanimivo!

Nisem vedel, da sta bili načrtovani povezavi čez Ljubelj (očitno tudi zobata varianta) ter čez Predel oz. pod njim. Hudič je, da je Trst tako nizko :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 06.05.2013, 6:22

[-X ...Celovec je tako visoko! 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8906
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 06.05.2013, 9:00

Optimist in pesimist sta povedala svoje :wink:

Na vrsti je...realist :pamet

Za gradnjo proge čez Ljubelj so bili izdelani 3 (z besedo: trije) projekti.

Najvišja točka proge bi znašala 853,4 m oziroma 814,4 m (ta dva primera sta vrisana).

O projektih pa kaj več, ko bom zaključil svoje odprte teme :roll:
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 830
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 06.05.2013, 9:19

Pri miselnem risanju teh tras sem naletel na kar nekaj problemov z imeni, zato sem se potrudil izdelati kratek "slovarček" takratnih nemških in današnjih sloveskih imen, ki se pojavijo v diagramu.

Karner Vellach (ne vidim dobro, kako piše, prav bi moralo biti Kärntner Vellach) = Koroška Bela (pri Jesenicah)
St. Anna = verjetno gre za cerkev sv. Ane blizu naše strani ljubeljskega mejnega prehoda (kako je videti sama cerkev, pa tule)
Neumarktl = Tržič
Veldes = Bled (tu je verjetno mišljena postaja v Lescah?)
Krainburg = Kranj
Bischoflack = Škofja Loka
Wocheiner Tunnel = Bohinjski predor (tam je narisan ok. 25 m daljši, kot je bil potem zgrajen)
Tarvis = Trbiž
Flitsch = Bovec
St. Lucia = Most na Soči
Sayrach = Žiri (po mojih virih je sicer bilo Sairach)
Srbolje - uf, to pa nimam pojma, nekje med Žiremi in Hotedrščico, najprej sem mislil, da so Rovte, ampak ležijo ok. 50 m previsoko
Präwald = Razdrto
Bivio - a je to blizu gradu Miramare oz. nekje nad njim?

Ostala imena so pa dovolj podobna današnjim, da ne bi smelo biti problemov.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 06.05.2013, 9:57

Srbolje so po moje Žibrše ( :-k ali so celo Rovtarske Žibrše,Rovte so tko ali drugače 8) ).Nism bit pameten,samo sem prejšnji dan bluzil z motorjem po tistem koncu.Trasa bi lahko bila samo tam kjer gre danes cesta,drugo so vse Govci!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov