Takole primerjalno jih še nismo videli
Povezava Trsta s Celovcem...
povečava...
iz knjige: Geschichte der Eisenbahnen der österreichisch-ungarischen Monarchie. Redaktion Hermann Strach, Wien, Budapest 1898 ff.
Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monarhiji
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monarhiji
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 06.05.2013, 16:15, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar
Zanimivo!
Nisem vedel, da sta bili načrtovani povezavi čez Ljubelj (očitno tudi zobata varianta) ter čez Predel oz. pod njim. Hudič je, da je Trst tako nizko
Nisem vedel, da sta bili načrtovani povezavi čez Ljubelj (očitno tudi zobata varianta) ter čez Predel oz. pod njim. Hudič je, da je Trst tako nizko
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar
...Celovec je tako visoko!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar
Optimist in pesimist sta povedala svoje
Na vrsti je...realist
Za gradnjo proge čez Ljubelj so bili izdelani 3 (z besedo: trije) projekti.
Najvišja točka proge bi znašala 853,4 m oziroma 814,4 m (ta dva primera sta vrisana).
O projektih pa kaj več, ko bom zaključil svoje odprte teme
Na vrsti je...realist
Za gradnjo proge čez Ljubelj so bili izdelani 3 (z besedo: trije) projekti.
Najvišja točka proge bi znašala 853,4 m oziroma 814,4 m (ta dva primera sta vrisana).
O projektih pa kaj več, ko bom zaključil svoje odprte teme
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar
Pri miselnem risanju teh tras sem naletel na kar nekaj problemov z imeni, zato sem se potrudil izdelati kratek "slovarček" takratnih nemških in današnjih sloveskih imen, ki se pojavijo v diagramu.
Karner Vellach (ne vidim dobro, kako piše, prav bi moralo biti Kärntner Vellach) = Koroška Bela (pri Jesenicah)
St. Anna = verjetno gre za cerkev sv. Ane blizu naše strani ljubeljskega mejnega prehoda (kako je videti sama cerkev, pa tule)
Neumarktl = Tržič
Veldes = Bled (tu je verjetno mišljena postaja v Lescah?)
Krainburg = Kranj
Bischoflack = Škofja Loka
Wocheiner Tunnel = Bohinjski predor (tam je narisan ok. 25 m daljši, kot je bil potem zgrajen)
Tarvis = Trbiž
Flitsch = Bovec
St. Lucia = Most na Soči
Sayrach = Žiri (po mojih virih je sicer bilo Sairach)
Srbolje - uf, to pa nimam pojma, nekje med Žiremi in Hotedrščico, najprej sem mislil, da so Rovte, ampak ležijo ok. 50 m previsoko
Präwald = Razdrto
Bivio - a je to blizu gradu Miramare oz. nekje nad njim?
Ostala imena so pa dovolj podobna današnjim, da ne bi smelo biti problemov.
Karner Vellach (ne vidim dobro, kako piše, prav bi moralo biti Kärntner Vellach) = Koroška Bela (pri Jesenicah)
St. Anna = verjetno gre za cerkev sv. Ane blizu naše strani ljubeljskega mejnega prehoda (kako je videti sama cerkev, pa tule)
Neumarktl = Tržič
Veldes = Bled (tu je verjetno mišljena postaja v Lescah?)
Krainburg = Kranj
Bischoflack = Škofja Loka
Wocheiner Tunnel = Bohinjski predor (tam je narisan ok. 25 m daljši, kot je bil potem zgrajen)
Tarvis = Trbiž
Flitsch = Bovec
St. Lucia = Most na Soči
Sayrach = Žiri (po mojih virih je sicer bilo Sairach)
Srbolje - uf, to pa nimam pojma, nekje med Žiremi in Hotedrščico, najprej sem mislil, da so Rovte, ampak ležijo ok. 50 m previsoko
Präwald = Razdrto
Bivio - a je to blizu gradu Miramare oz. nekje nad njim?
Ostala imena so pa dovolj podobna današnjim, da ne bi smelo biti problemov.
Re: Uresničeni in neuresničeni projekti železnic v A-O monar
Srbolje so po moje Žibrše ( ali so celo Rovtarske Žibrše,Rovte so tko ali drugače ).Nism bit pameten,samo sem prejšnji dan bluzil z motorjem po tistem koncu.Trasa bi lahko bila samo tam kjer gre danes cesta,drugo so vse Govci!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!