JŽ 462
JŽ 462
Ima kdo podatke o ti lokomotivi
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: JŽ 462
462 = 3+ 25kV (Meha) , potem 1161 (2x) , zdaj ne več....
362 za samo 3kV in 462 za 3+25kV
462 je samo vozi v Hrvaški ..... od rijeka do zagreb in rijeka , danes ni več...
362 za samo 3kV in 462 za 3+25kV
462 je samo vozi v Hrvaški ..... od rijeka do zagreb in rijeka , danes ni več...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: JŽ 462
Od kod pa tebi informacija, da je bila 462 dvosistemska? Že po številki serije (vodilna 4) sledi, da je bila samo 25kV~, tudi vsi članki na internetu govorijo o tem, da so ven pobrali vse, kar je bilo specifično za 3kV=RitterVonGhega napisal/-a:462 = 3+ 25kV (Meha)
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: JŽ 462
Miro je karakter...on ne menja svojega mnenja kar tako, čez noč.
Kljub temu, da je Rudolf T v temi HŽ 1161 "Samanta" na forumu zeljeznice.net zapisal jasno in glasno tehnične karakteristike te lokomotive:
Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'oB'oB'o
Trajna snaga za vuču :3869 kW (5494 KS)
Jednosatna snaga : 4386 kW (6228 KS)
Trajna vučna sila: 239 kN
Maksimalna brzina : 120 km/h
Duljina preko odbojnika : 19440 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3000 mm
Najveća visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 129 t
Najveće osovinsko opterećenje : 21,5 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 6,6 t/m
Miro ("ICS310") vztraja pri svojem (12.01.2006):
"ni več serija 1611 HŽ je res škoda in žal lahko poprav in še vozi ker ima dva električni vlaki 3kv +25kv da res cool in super, ŠKODA ni več
kdaj boš muzejski vlaki ane? :> "
Če prebereš celotno temo, se dokoplješ tudi do fotografij...
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... 1-samanta/
pozdrav
Darko
Kljub temu, da je Rudolf T v temi HŽ 1161 "Samanta" na forumu zeljeznice.net zapisal jasno in glasno tehnične karakteristike te lokomotive:
Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'oB'oB'o
Trajna snaga za vuču :3869 kW (5494 KS)
Jednosatna snaga : 4386 kW (6228 KS)
Trajna vučna sila: 239 kN
Maksimalna brzina : 120 km/h
Duljina preko odbojnika : 19440 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3000 mm
Najveća visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 129 t
Najveće osovinsko opterećenje : 21,5 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 6,6 t/m
Miro ("ICS310") vztraja pri svojem (12.01.2006):
"ni več serija 1611 HŽ je res škoda in žal lahko poprav in še vozi ker ima dva električni vlaki 3kv +25kv da res cool in super, ŠKODA ni več
kdaj boš muzejski vlaki ane? :> "
Če prebereš celotno temo, se dokoplješ tudi do fotografij...
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... 1-samanta/
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers