JŽ 462

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Odgovori
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

JŽ 462

Odgovor Napisal/-a maxima »

Ima kdo podatke o ti lokomotivi
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: JŽ 462

Odgovor Napisal/-a mkx »

maxima napisal/-a:Ima kdo podatke o ti lokomotivi
#-o Ti ne znaš Googla vprašat :?:
LP, Metod
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1431
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: JŽ 462

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

462 = 3+ 25kV (Meha) , potem 1161 (2x) , zdaj ne več....

362 za samo 3kV in 462 za 3+25kV

462 je samo vozi v Hrvaški ..... od rijeka do zagreb in rijeka , danes ni več...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: JŽ 462

Odgovor Napisal/-a mkx »

RitterVonGhega napisal/-a:462 = 3+ 25kV (Meha)
Od kod pa tebi informacija, da je bila 462 dvosistemska? Že po številki serije (vodilna 4) sledi, da je bila samo 25kV~, tudi vsi članki na internetu govorijo o tem, da so ven pobrali vse, kar je bilo specifično za 3kV=
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: JŽ 462

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Miro je karakter...on ne menja svojega mnenja kar tako, čez noč.

Kljub temu, da je Rudolf T v temi HŽ 1161 "Samanta" na forumu zeljeznice.net zapisal jasno in glasno tehnične karakteristike te lokomotive:

Napon napajanja : ~ 25 kV / 50Hz
Osovinski raspored : B'oB'oB'o
Trajna snaga za vuču :3869 kW (5494 KS)
Jednosatna snaga : 4386 kW (6228 KS)
Trajna vučna sila: 239 kN
Maksimalna brzina : 120 km/h
Duljina preko odbojnika : 19440 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3000 mm
Najveća visina od GRT : 4650 mm
Ukupna masa lokomotive : 129 t
Najveće osovinsko opterećenje : 21,5 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 6,6 t/m

Miro ("ICS310") vztraja pri svojem (12.01.2006):
"ni več serija 1611 HŽ je res škoda in žal :cry: :cry: :cry: lahko poprav in še vozi ker ima dva električni vlaki 3kv +25kv da res cool in super, ŠKODA ni več :(
kdaj boš muzejski vlaki ane? :> "

Če prebereš celotno temo, se dokoplješ tudi do fotografij...

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... 1-samanta/


pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori