kot se prebere na Kamri so se Slovenske železnice v svoji zgodovini nekajkrat preimenovale in reorganizirale. Zanima me obdobje, ki ga vsaj pri modelni železnici označujemo kot Epoha 3, torej v obdobje preden so se začele uvajati računalniške oznake. Na omenji povezavi lahko preberem naslednje:
Če prav razumem, se je označevanje vozov pod JDŽ zaključilo leta 1952 in takrat se je začelo preoznačevanje v JŽ. Tega leta se je na vozovih začela pojavljati oznaka ŽTP Ljubljana, predvidevam? Tako nekako do leta 1965, od takrat pa ZŽTP vse do 1973. Povedali so mi med drugim, da ZŽTP so sestavljali ZŽTP Ljubljana, ZŽTP Divača in ZŽTP Maribor, na (tovornih) vagonih pa sem na kar nekaj slikah opazil oznako ZŽTP Lj(Lj). Zanima me, kako so označevali vagone iz ZŽTP Divača oz. Maribor? Nadalje, kaj je pomenila oznaka v oklepaju, domovna postaja vagona?16. 5. 1945 - Direkcija državnih železnic Ljubljana je nadaljevala delo. Junija 1945 je prišlo do preimenovanja v Jugoslovenske državne železnice Uprava Ljubljana, 1947 pa se imenuje Glavna direkcija eksploatacije železnic Ljubljana. Bila je podrejena centralni upravi jugoslovanskih državnih železnic. 1952 se je tekom uvajanja samoupravljanja podjetje preimenovalo zgolj v Jugoslovanske železnice (JŽ).
1954 so v sklopu direkcije ustanovili Železniško transportno podjetje, 1961 pa Skupnost železniških podjetij Ljubljana, ki se je 1965 preimenovala v Združeno železniško transportno podjetje Ljubljana (ZŽTP). 1973 je bilo ustanovljeno Železniško gospodarstvo Ljubljana, ki je združevalo 13 enovitih delovnih organizacij in 3 delovne organizacije s 36 tozdi, ki je delovalo do 17. 7. 1992.
Na tem mestu se opravičujem, če sem kaj zapisal napak in lepo prosim, da me na tem mestu popravite in dopolnite. Seveda pa prosim za odgovore na vprašanja. Hvala že v naprej!