Konec parne vleke na Slovenskem

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8545
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Konec parne vleke na Slovenskem

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 29.01.2017, 22:13

Pozdravljeni,

sem bil prepričan, da bo kdo napisal, kdo sestavlja strojno skupino :wink:


železocestnik napisal/-a:O:6050

Pozdravljeni,

poglejmo si še nekaj fotografij 25-tk...

....

Zelo znana fotografija JŽ 25-019 s strojevodjo in kurjačem...

Slika

V knjigi Parna vleka na Slovenskem bi bil podpis pod fotografijo:

Strojna skupina na lokomotivi vrste 25 JŽ :wink: :train2

pozdrav
Darko


Sem moral iti brskati po Novi progi...

Našel sem ustrezen naslov v št.28/1977:

Slika


Še malo, pa izveste za oba člana strojne skupine :wink:

Slika


...in zaključek:

Slika


In kako vem, da ravno ta dva člana strojne skupine "odgovarjata" tistima dvema na fotografiji zgoraj :?:


Na koncu je dodana v tej Novi progi še fotografija :wink:

Slika


"avgusta letos..." naj bi bilo avgusta 1977.


pozdrav
darko
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Konec parne vleke na Slovenskem

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 01.02.2017, 1:30

A pruga Ljubljana-Karlovac? Do kojeg leta su vozile parne mašine do Črnomlja, iz Karlovca? Sjecam se španjolkih, do '91.. sad nema teretnog prometa, skoro 25 let! 14 tona je jos uvijek "po osovini"..
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Re: Konec parne vleke na Slovenskem

OdgovorNapisal/-a Planet 1830 » 05.02.2017, 18:33

Trideset let stara novica:

Slika
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8545
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Konec parne vleke na Slovenskem

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 06.02.2017, 0:09

Primož, pozdravljen.
Hvala za sporočilo.

Lokomotiva JŽ 50-060 je prispela v Železniški muzej takalo nališpana Slika

Slika

REK-EK Zagorje: JŽ 050-060: 1911-1987 (Revirski energetski kombinat Edvard Kardelj) prispe v CD Šiška


Še mojstri iz delavnice, ki so jo pričakali...

Slika


pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8545
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Konec parne vleke na Slovenskem

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 09.02.2017, 0:21

Pozdravljeni,

če smo se spraševali, zakaj je hotela vojska v ex YU obdržati lokomotivo serije JŽ 33 za "zlato rezervo", imamo v tem filmčku odgovor:

https://www.youtube.com/watch?v=pfpa5JMZ5B8


:train2

pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8545
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Konec parne vleke na Slovenskem

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 16.04.2018, 21:39

Pozdravljeni,
dodajmo vsaj fotografijo lokomotive JŽ 157-001, ko še ni bila pohabljena...

Peter 5 napisal/-a:Zdravo!
Nekaj o zadnjih dnevih lokomotive JŽ 157-001.
Prišla je v Maribor iz Prelog in tukaj bila opažena na tkzv. "trikotnem" premiku. Prav zadnje dni (ali morda tedne?) pa sem opazil, da je hendikepirana, a je kljub temu še vedno opravljala svoje delo: odstranili so ji bili oba vezna droga med kolesi 1. in 2. osi! Tako so ji spremenili tip iz Dt-h2 v 1Ct-h2 !!! Fotke seveda nimam, lahko pa mi verjamete na besedo! :D

Še prepis podatkov iz C. j. Halliwella (pri Pospihalu te JŽ serije nisem našel) :
WrN 5814/27, BBÖ 478.43 ->(1938) DRB 92 2543 ->(1945) JDŽ 164-001 -> (1947) JDŽ (in kasneje JŽ) 157-001

Lep pozdrav - Peter


Pospichal ima zanjo tekle podatke:

WrN 5814/27 BBÖ 478.43 92 2343 92 2543 ´45> JDŽ 164-001 157-001 a 1979

link: http://pospichal.net/lokstatistik/20157-jdz157.htm

Fotografijo imamo na voljo iz foruma ljubitelja željeznica:

Slika

Slika

pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8545
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Konec parne vleke na Slovenskem

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 14.09.2018, 18:39

O:61150

Pozdravljeni,

v Strojniškem vestniku iz leta 1957 (št.6) sem našel članek, ki ga je napisal Joza Serdar: "Problemi vzdrževanja lokomotiv pri menjavi parnih lokomotiv z motornimi."

Članek je povzetek razmišljanj s XVI. mednarodnega kongresa železničarjev (International Railway Congress Association) leta 1954 v Londonu.

Zanimiv je takratni pogled, kaj se bo dogajalo s prehodom s "pare" na "motornike".

Že takrat se je vedelo, da bodo države s slabše razvito industrijo imele vse večje probleme in daljšo "prehodno dobo"...

Link do članka: https://www.sv-jme.eu/?ns_articles_pdf= ... df&id=3475

Še podatki o avtorju:

Slika

pozdrav
Darko

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov