Re: Konec parne vleke na Slovenskem
Objavljeno: 12.04.2019, 22:24
O:75650
Pozdravljeni,
pa si poglejmo, kako je analitik na železnicah izračunal povprečno življenjsko dobo vseh 32-tih lokomotiv JŽ 25.
Najprej si pogledamo, kako je upadalo število lokomotiv JŽ 25 po letih v knjigi v knjigi Švajgar: Parna vleka na Slovenskem:
1955: 33
1960: 27
1963: 32
Na voljo pa je še seznam lokomotiv iz 1.1.1960, v kateri je ravno 32 JŽ lokomotiv:
JŽ 25-001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
o15
ni več JŽ 25-016, ker so jo razrezali 2.12.1947
017
018
019
920
022
023
024
025
026
ni 027!
028
029
030
031
032
033
034
V ljubljani jih je bilo 7, v Mariboru 18 in na Jesenicah 7-
Če vzamemo za vsako posamezno lokomotivo JŽ 25 starost iz Pospichalove statistike: https://www.pospichal.net/lokstatistik/20025-jdz25.htm
dobimo, da so bile izdelane:
4 leta 1919: stare 43 let
17 leta 1920: stare 42 let
6 leta 1921: stare 41 let
5 leta 1923: stare 39 let
Malo računstva za seniorje:
4x 43+ 17x 42 + 6x41 + 5x39 = 1327 let
delimo s številom lokomotiv JŽ 25 (32): 1327 : 32 = 41,47 let (povprečna starost lokomotiv JŽ 25 (leta 1962)
Enostavno, samo podatke moraš imeti
Cela znanost pa je določiti, koliko katerih lokomotiv bi bilo potrebno izločiti, da bi dobili povprečno starost lokomotij JŽ 25 leta 1967: 35 let
Edino kar vemo je, da so jih predvideli za izločitev: 32-15 = 17
Le katere
Če bi hoteli to izvedeti, bi morali vedeti, katere je predvidel analitik. Lahko se zgodi (zelo verjetno), da so izločali druge.
Se pravi, da bo to verjetno ostala enigma za vedno.
Razvozlamo jo lahko le, če najdemo analitikov "šmir papir" s prečrtanimi lokomotivami
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
pa si poglejmo, kako je analitik na železnicah izračunal povprečno življenjsko dobo vseh 32-tih lokomotiv JŽ 25.
Najprej si pogledamo, kako je upadalo število lokomotiv JŽ 25 po letih v knjigi v knjigi Švajgar: Parna vleka na Slovenskem:
1955: 33
1960: 27
1963: 32
Na voljo pa je še seznam lokomotiv iz 1.1.1960, v kateri je ravno 32 JŽ lokomotiv:
JŽ 25-001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
o15
ni več JŽ 25-016, ker so jo razrezali 2.12.1947
017
018
019
920
022
023
024
025
026
ni 027!
028
029
030
031
032
033
034
V ljubljani jih je bilo 7, v Mariboru 18 in na Jesenicah 7-
Če vzamemo za vsako posamezno lokomotivo JŽ 25 starost iz Pospichalove statistike: https://www.pospichal.net/lokstatistik/20025-jdz25.htm
dobimo, da so bile izdelane:
4 leta 1919: stare 43 let
17 leta 1920: stare 42 let
6 leta 1921: stare 41 let
5 leta 1923: stare 39 let
Malo računstva za seniorje:
4x 43+ 17x 42 + 6x41 + 5x39 = 1327 let
delimo s številom lokomotiv JŽ 25 (32): 1327 : 32 = 41,47 let (povprečna starost lokomotiv JŽ 25 (leta 1962)
Enostavno, samo podatke moraš imeti
Cela znanost pa je določiti, koliko katerih lokomotiv bi bilo potrebno izločiti, da bi dobili povprečno starost lokomotij JŽ 25 leta 1967: 35 let
Edino kar vemo je, da so jih predvideli za izločitev: 32-15 = 17
Le katere
Če bi hoteli to izvedeti, bi morali vedeti, katere je predvidel analitik. Lahko se zgodi (zelo verjetno), da so izločali druge.
Se pravi, da bo to verjetno ostala enigma za vedno.
Razvozlamo jo lahko le, če najdemo analitikov "šmir papir" s prečrtanimi lokomotivami
pozdrav
Darko