Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Pozdravljeni,
končno smo se dokopali do jasne fotografije detajla, kako je bila na prehod pritrjena
Foto: Vlastja
Leto:1947
Poskrbeli so za močan nosilec, da je ne bi odnesla prva sapa
Je pa veliko vprašanje, ali je komisar/šerif. ki je naročil/odredil postavitev
naročil tudi kontrolni izračun dodatnih obremenitev (predvsem sile vetra)
Imel je pač srečo, da so bili projektanti v A-O monarhiji "ziheraši".
Kako vem?
Poglejte si dodatne obremenitve nadhoda v času ene izmed komunističnih/socialističnih prireditev. Fotografija je na prejšnji strani
pozdrav
Darko
končno smo se dokopali do jasne fotografije detajla, kako je bila na prehod pritrjena
Foto: Vlastja
Leto:1947
Poskrbeli so za močan nosilec, da je ne bi odnesla prva sapa
Je pa veliko vprašanje, ali je komisar/šerif. ki je naročil/odredil postavitev
naročil tudi kontrolni izračun dodatnih obremenitev (predvsem sile vetra)
Imel je pač srečo, da so bili projektanti v A-O monarhiji "ziheraši".
Kako vem?
Poglejte si dodatne obremenitve nadhoda v času ene izmed komunističnih/socialističnih prireditev. Fotografija je na prejšnji strani
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
O: 1888
Pozdravljeni,
leta 1958 so podrli Borzo dela na Dunajski cesti. Nekako kapitalistični tujek ni bil v skladu z novim redom
Dostop do nadhoda je bil iz smeri mesta z Dunajske ceste, pod pravim kotom na nadhod. Nadrugi strani je bil v smeri Bežigrada naravnost.
Leta 1958 so tudi na strani mesta izravnali dostopne stopnice v os nadhoda.
Tukaj imamo celovit pogled na nadhod po odstranitvi Borze dela.
Foto: Šelhaus, MNZS
Leto: kdo bi vedel?
Vsekakor med leti 1958 in 1962
Tudi tale fotografija je iz obdobja 1958-1962. Večer, foto: Jože Gal, leto:1961
wikimedia:
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
leta 1958 so podrli Borzo dela na Dunajski cesti. Nekako kapitalistični tujek ni bil v skladu z novim redom
Dostop do nadhoda je bil iz smeri mesta z Dunajske ceste, pod pravim kotom na nadhod. Nadrugi strani je bil v smeri Bežigrada naravnost.
Leta 1958 so tudi na strani mesta izravnali dostopne stopnice v os nadhoda.
Tukaj imamo celovit pogled na nadhod po odstranitvi Borze dela.
Foto: Šelhaus, MNZS
Leto: kdo bi vedel?
Vsekakor med leti 1958 in 1962
Tudi tale fotografija je iz obdobja 1958-1962. Večer, foto: Jože Gal, leto:1961
wikimedia:
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Pozdravljeni,
ta fotografija je iz fototeke ZAL:
Lokacija: Dunajska cesta 1, 1000 Ljubljana
Avtorji: Viljem Zupanc
Status avtorskih pravic: dela v javni domeni
Odnos: e del Fototeke ZAL
Vsebina:
Dunajska cesta 33 (prej Tyrševa in Titova) pred križiščem z železnico. Železniški tiri, zapornici in železna konstrukcija nadhoda čez tire. Nekako na tem mestu so po letu 1960 zgradili železniški nadvoz. Na sliki zadaj desno je še stala stavba na Bavarskem dvoru (Tyrševa 31), za njimi pa je že zgrajen "Kozolec". Na levi strani je vidna stanovanjska stolpnica na Cigaletovi ulici 8.
To je fotografirano po letu 1958, saj so Borzo dela že podrli in pred letom 1962.
Stanovanjska stolpnica na Cigaletovi ulici 8 je bila zgrajena leta
Jaz na nadhodu ne vidim...
pozdrav
Darko
ta fotografija je iz fototeke ZAL:
Lokacija: Dunajska cesta 1, 1000 Ljubljana
Avtorji: Viljem Zupanc
Status avtorskih pravic: dela v javni domeni
Odnos: e del Fototeke ZAL
Vsebina:
Dunajska cesta 33 (prej Tyrševa in Titova) pred križiščem z železnico. Železniški tiri, zapornici in železna konstrukcija nadhoda čez tire. Nekako na tem mestu so po letu 1960 zgradili železniški nadvoz. Na sliki zadaj desno je še stala stavba na Bavarskem dvoru (Tyrševa 31), za njimi pa je že zgrajen "Kozolec". Na levi strani je vidna stanovanjska stolpnica na Cigaletovi ulici 8.
To je fotografirano po letu 1958, saj so Borzo dela že podrli in pred letom 1962.
Stanovanjska stolpnica na Cigaletovi ulici 8 je bila zgrajena leta
Jaz na nadhodu ne vidim...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
O:1965
Pozdravljeni,
vseskozi se izogibam odgovoru, kdaj so postavili nadhod na Dunajski
Na prejšnji strani sem dodal ta plakat, ker sem mislil, da bom na hitro našel dokument o izgradnji tega nadhoda...
Vedel sem (ne: mislil sem), da sem dokumente o nadhodu fotografiral v arhivu. Po drugi strani imam dokumente tudi o nadhodu na postaji v Dubrovniku (natančneje v Gružu), z izračunom vred. Ja, izračun je narejen z upoštevanjem sile vetra, kljub temu, da niso imeli v Gružu na nadhodu nikoli
Po nekajdnevnem iskanju mi je uspelo.
Najprej si poglejmo potek projekta "železnega mostiča" v točki, ko je Cesarsko kraljeva Deželna vlada za Kranjsko izdala razglas dne 20.3.1907 za politični obhod, ki naj bi se zgodil 4.4.1907.
Se nadaljuje!
Iz vsake teme se da narediti mehiško nadaljevanko
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
vseskozi se izogibam odgovoru, kdaj so postavili nadhod na Dunajski
Na prejšnji strani sem dodal ta plakat, ker sem mislil, da bom na hitro našel dokument o izgradnji tega nadhoda...
Izkazalo se je, da je iz tega nastal "projekt" iskanja fotografij na 4 diskih in 10 ključkih.železocestnik napisal/-a:
Leta 1916 v Avstro-ogrski monarhiji sigurno še ni bilo zvezde...
Je pa bilo prepovedano povzpeti se na "železno brv" čez prelaz na Dunajski cesti...
Št. 19.246
Razglas
Po naročilu c. in kr. vojnotransportnega vodstva
št. 9 ostane do nadaljnih odredb iz vojaških razlogov
železna brv čez prelaz na Dunajski cesti za promet
zaprta.
Mestni Magistrat ljubljanski
dne 18.decembra 1916
plakat se hrani v avstrijski narodni knjižnici (ÖNB):
Titel: Bahnübersetzungssteg - Kundmachung - Laibach - Mehrsprachiges Plakat
Ort/Verlag: Ljubljana
Datierung: 1916-12-18
Schlagwörter:Eisenbahn ; Erster Weltkrieg ; Kriegssammlung ; Laibach ; Militär ; Textplakat
Beschreibung: Der eiserne Bahnübersetzungssteg an der Dunajska cesta ist aus militärischen Gründen bis auf weiteres für den Verkehr gesperrt - Stadtmagistrat Laibach, am 18. Dezember 1916 - Zl. 19.246
Legende: "Narodna tiskarna, Ljubljana"
Digitale Sammlung: Kriegssammlung
Maße: Maße des Objekts 40cm x 29cm (Höhe x Breite)
Standort: ÖNB Bildarchiv und Grafiksammlung (POR)
Signaturen: KS 16212606 ; 1914-1918/IV
Zitierlink: http://data.onb.ac.at/rec/baa14268914
pozdrav
Darko
Vedel sem (ne: mislil sem), da sem dokumente o nadhodu fotografiral v arhivu. Po drugi strani imam dokumente tudi o nadhodu na postaji v Dubrovniku (natančneje v Gružu), z izračunom vred. Ja, izračun je narejen z upoštevanjem sile vetra, kljub temu, da niso imeli v Gružu na nadhodu nikoli
Po nekajdnevnem iskanju mi je uspelo.
Najprej si poglejmo potek projekta "železnega mostiča" v točki, ko je Cesarsko kraljeva Deželna vlada za Kranjsko izdala razglas dne 20.3.1907 za politični obhod, ki naj bi se zgodil 4.4.1907.
Se nadaljuje!
Iz vsake teme se da narediti mehiško nadaljevanko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
O:2055
Pozdravljeni,
pogledali si bomo, koliko časa je trajalo, da se je od ideje o izgradnji nadhoda, "pripeljala" zadeva do razpisa političnega ogleda v "gnili" Avstro-ogrski monarhiji. Ja, tako so nas učili, vsaj mojo generacijo
Če ponovimo:
C. kr. železniško ministrstvo je dne 25.2.1907 poslalo deželni vladi za Kranjsko "prenarejen projekt za napravo železnega mostiča pri nivelnem prehodu Dunajske državne ceste pri postaji Ljubljana v km 432.596 južno-železnične proge Dunaj-Trst".
Spis je imel na Ministrstvu za železnice na Dunaju številko 6.429.
Deželna vlada je razpisala politični ogled na dan 4.4.1907.
Mi bomo tokrat brskali za nazaj, da odkrijemo, kdaj se je porodila ideja za nadhod. Ali morda tudi ene 20 let, kot dogovarjanje o drugem tiru
Imamo možnost, da si ogledamo originalni dokument c.kr. železniškega ministrstva na Dunaju, ki je bil shranjen v arhivu na Dunaju. Ko je razpadla A-O monarhija, ga niso "vrgli stran", ampak predali v arhiv V Ljubljano, danes Arhiv Slovenije.
Cesarsko kraljeva priviligirana Južna železnica je poslala na c.kr. železniško ministvo dopis...
in načrt za dopolnitev projekta za nadhod na postaji Ljubljana v km 432.596 na progi Dunaj-Trst
V dopisu so verjetno informacije, ki nas zanimajo: kdaj je prišlo do ideje za izgradnjo nadhoda...
Južna železnica je imela tiskan formular za dopise na železniško ministrstvo...
povečava:
Naredili bomo samo povzetek:
Železniško ministrstvo je izdalo s štev. 56736/19a z dne 22.12.1906 v zvezi z detajlnim projektom nadhoda na postaji Ljubljana dekret.
Južna železnica pripominja v zvezi s svetlo širino nadhoda:
Svetli profil nadhoda za pešce zahteva najvišjo svetlo višino 1-2 metra nad stojiščem pešca.
Ograja je na razdalji 3m in zoža nadhod na 2,75 m, vendar ne zožuje svetle širine 3 metre, saj je to zožanje v višini nog.
To ne velja za stopnice.
V kolikor se to ne upošteva, prilagamo načrt, v katerem je to popravljeno.
Poglejmo si ta popravljen načrt:
Načrt je bil razgrnjen na Mestnem magistratu Ljubljana od 26.3.1907 do 4.4.1907, ko se je opravil politični obhod.
Še popravljen načrt:
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
pogledali si bomo, koliko časa je trajalo, da se je od ideje o izgradnji nadhoda, "pripeljala" zadeva do razpisa političnega ogleda v "gnili" Avstro-ogrski monarhiji. Ja, tako so nas učili, vsaj mojo generacijo
Če ponovimo:
C. kr. železniško ministrstvo je dne 25.2.1907 poslalo deželni vladi za Kranjsko "prenarejen projekt za napravo železnega mostiča pri nivelnem prehodu Dunajske državne ceste pri postaji Ljubljana v km 432.596 južno-železnične proge Dunaj-Trst".
Spis je imel na Ministrstvu za železnice na Dunaju številko 6.429.
Deželna vlada je razpisala politični ogled na dan 4.4.1907.
Mi bomo tokrat brskali za nazaj, da odkrijemo, kdaj se je porodila ideja za nadhod. Ali morda tudi ene 20 let, kot dogovarjanje o drugem tiru
Imamo možnost, da si ogledamo originalni dokument c.kr. železniškega ministrstva na Dunaju, ki je bil shranjen v arhivu na Dunaju. Ko je razpadla A-O monarhija, ga niso "vrgli stran", ampak predali v arhiv V Ljubljano, danes Arhiv Slovenije.
Cesarsko kraljeva priviligirana Južna železnica je poslala na c.kr. železniško ministvo dopis...
in načrt za dopolnitev projekta za nadhod na postaji Ljubljana v km 432.596 na progi Dunaj-Trst
V dopisu so verjetno informacije, ki nas zanimajo: kdaj je prišlo do ideje za izgradnjo nadhoda...
Južna železnica je imela tiskan formular za dopise na železniško ministrstvo...
povečava:
Naredili bomo samo povzetek:
Železniško ministrstvo je izdalo s štev. 56736/19a z dne 22.12.1906 v zvezi z detajlnim projektom nadhoda na postaji Ljubljana dekret.
Južna železnica pripominja v zvezi s svetlo širino nadhoda:
Svetli profil nadhoda za pešce zahteva najvišjo svetlo višino 1-2 metra nad stojiščem pešca.
Ograja je na razdalji 3m in zoža nadhod na 2,75 m, vendar ne zožuje svetle širine 3 metre, saj je to zožanje v višini nog.
To ne velja za stopnice.
V kolikor se to ne upošteva, prilagamo načrt, v katerem je to popravljeno.
Poglejmo si ta popravljen načrt:
Načrt je bil razgrnjen na Mestnem magistratu Ljubljana od 26.3.1907 do 4.4.1907, ko se je opravil politični obhod.
Še popravljen načrt:
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
O:2150
Poglejmo si mere popravljenega načrta, ali je res, kar so napisali...
Ja, širina je sedaj res 3 metre.
pozdrav
Darko
Poglejmo si mere popravljenega načrta, ali je res, kar so napisali...
Ja, širina je sedaj res 3 metre.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Pozdravljeni,
zgoraj smo se dokopali zopet do ene številke spisa Ministrstva za železnice:
Železniško ministrstvo je izdalo s štev. 56736/19a z dne 22.12.1906 v zvezi z detajlnim projektom nadhoda na postaji Ljubljana dekret.
Ali imamo na razpolago tudi ta spis s štev. 56736/19a
Seveda
Zadevo "pelje" oddelek 19a.
zadeva: izgradnja nadhoda na južnem robu Južnega kolodvora v Ljubljani
spis je prispel na Ministrstvo za železnice dne 2.11.1906, naslednji dan, 3.11.1906 je bil že obravnavan. Takoj je šel tudi v druge oddelke, da dodajo svoje odločitve.
Ampak: Sofort ne piše v tri dni
Ne mi reči, da tako hitro delujejo tudi slovenska ministrstva
Poglejmo si, kateri dopis je prispel na Železniško ministrstvo dne 2.11.1906
Južna železnica je dopis spisala 2.11.1906, ga odnesla na Železniško ministrstvo, kjer so ga oddali v vložišče.
Naslednji dan je bila zadeva z ljubljanskim nadhodom na dnevnem redu.
Kratek povzetek:
Glede na odlok z dne 27.10.1906 (Z. 54327/19a) v zvezi s projektom predelave Južnega kolodvora v Ljubljani, prilagamo načrte detajlnega projekta za nadhod na južnem koncu kolodvora.
Naleteli pa smo mimogrede na velik projekt: predelavo Južnega kolodvora.
Torej je bil ta nadhod minimalni problem, pa vseeno toliko opravkov po Dunajskih in Ljubljanskih pisarnah.
Koliko je šele bilo opravkov s predelavo kolodvora.
pozdrav
Darko
zgoraj smo se dokopali zopet do ene številke spisa Ministrstva za železnice:
Železniško ministrstvo je izdalo s štev. 56736/19a z dne 22.12.1906 v zvezi z detajlnim projektom nadhoda na postaji Ljubljana dekret.
Ali imamo na razpolago tudi ta spis s štev. 56736/19a
Seveda
Zadevo "pelje" oddelek 19a.
zadeva: izgradnja nadhoda na južnem robu Južnega kolodvora v Ljubljani
spis je prispel na Ministrstvo za železnice dne 2.11.1906, naslednji dan, 3.11.1906 je bil že obravnavan. Takoj je šel tudi v druge oddelke, da dodajo svoje odločitve.
Ampak: Sofort ne piše v tri dni
Ne mi reči, da tako hitro delujejo tudi slovenska ministrstva
Poglejmo si, kateri dopis je prispel na Železniško ministrstvo dne 2.11.1906
Južna železnica je dopis spisala 2.11.1906, ga odnesla na Železniško ministrstvo, kjer so ga oddali v vložišče.
Naslednji dan je bila zadeva z ljubljanskim nadhodom na dnevnem redu.
Kratek povzetek:
Glede na odlok z dne 27.10.1906 (Z. 54327/19a) v zvezi s projektom predelave Južnega kolodvora v Ljubljani, prilagamo načrte detajlnega projekta za nadhod na južnem koncu kolodvora.
Naleteli pa smo mimogrede na velik projekt: predelavo Južnega kolodvora.
Torej je bil ta nadhod minimalni problem, pa vseeno toliko opravkov po Dunajskih in Ljubljanskih pisarnah.
Koliko je šele bilo opravkov s predelavo kolodvora.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
O:3500
Pozdravljeni,
ne vem kako to, da nam je ušla ta fotka, ki jo bo Muzej novejše zgodovine Slovenije prikazal na prihajajoči razstavi: Edi Šelhaus.Retrospektiva . Otvoritev razstave bo 18. maja 2019.
link: https://fototekamnzs.com/2019/04/30/edi ... bZv52ENcjI
Najverjetneje je fotografija iz leta 1959. Vidimo, da je predel bolje urejen kot na tisti fotografiji iz leta 1958 (stebri za zastave so ostali verjetnood kongresa ZKJ aprila 1958, smerokazi itd.).
Borza dela je podrta, nadhod ima izravnan dostop, trolejbusna linija iz Ježice do Ajdovščine že obratuje NI
Ugotavljamo lahko, da je pomemben orientir in pomoč pri datiranju fotografij
In seveda družbenih sprememb...
Na fotografiji se vidi tudi Obelisk 7. kongresa Zveze komunistov Jugoslavije (april 1958), postavljen na Gospodarskem razstavišču.
Se mi pa sedaj zdi sumljivo datiranje v leto 1961 ta fotografija iz Večera (foto: Jože Gal, leto:1961)
Smerokazi so še pri tleh (rdeča puščica), ni drogov za zastave...kiosk je!
Tudi na tej fotografiji, za katero smo trdili, da je iz leta 1958, so smerokazi pri tleh (rdeča puščica, ni še drogov za zastave...kiosk je!
Ali si lahko kaj pomagamo s tem FAP-om
Pogled od Bavarskega dvora proti Dunajski cesti pred gradnjo podvoza leta 1962 (Foto: Edi Šelhaus, hrani Muzej novejše zgodovine Slovenije.)
Ali obstaja še kakšen razpoznavni znak za dodatno, točnejše datiranje
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
ne vem kako to, da nam je ušla ta fotka, ki jo bo Muzej novejše zgodovine Slovenije prikazal na prihajajoči razstavi: Edi Šelhaus.Retrospektiva . Otvoritev razstave bo 18. maja 2019.
link: https://fototekamnzs.com/2019/04/30/edi ... bZv52ENcjI
Najverjetneje je fotografija iz leta 1959. Vidimo, da je predel bolje urejen kot na tisti fotografiji iz leta 1958 (stebri za zastave so ostali verjetnood kongresa ZKJ aprila 1958, smerokazi itd.).
Borza dela je podrta, nadhod ima izravnan dostop, trolejbusna linija iz Ježice do Ajdovščine že obratuje NI
Ugotavljamo lahko, da je pomemben orientir in pomoč pri datiranju fotografij
In seveda družbenih sprememb...
Na fotografiji se vidi tudi Obelisk 7. kongresa Zveze komunistov Jugoslavije (april 1958), postavljen na Gospodarskem razstavišču.
Se mi pa sedaj zdi sumljivo datiranje v leto 1961 ta fotografija iz Večera (foto: Jože Gal, leto:1961)
Smerokazi so še pri tleh (rdeča puščica), ni drogov za zastave...kiosk je!
Tudi na tej fotografiji, za katero smo trdili, da je iz leta 1958, so smerokazi pri tleh (rdeča puščica, ni še drogov za zastave...kiosk je!
Ali si lahko kaj pomagamo s tem FAP-om
Pogled od Bavarskega dvora proti Dunajski cesti pred gradnjo podvoza leta 1962 (Foto: Edi Šelhaus, hrani Muzej novejše zgodovine Slovenije.)
Ali obstaja še kakšen razpoznavni znak za dodatno, točnejše datiranje
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Pogledati registracije na avtih!železocestnik napisal/-a: Ali obstaja še kakšen razpoznavni znak za dodatno, točnejše datiranje ?
V letu 1961. so se začele uporabljati registrske številke z označbo (večjega) kraja ki so zamenjale dotedanje "republiške".
Nekje je sigurno možno najti pravilnik (ali zakon) iz tega časa z točnim datumom in detalji "prehodnega obdobja".
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
STIB, pozdravljen,
odlična ideja.
Na wikipediji piše, da so pravilnik sprejeli v Srbiji leta 1961.
Potem je šlo takole, kotz po navadi:
V Beogradu so ga sprejeli, v Zagrebu prebrali, v Ljubljani pa izvajali
Ja, tovornjak na Večerovi fotografiji ima res oznako LJ.
Za ostale pa bo potrebno obiskati razstavo ali pa MNZS.
pozdrav
Darko
odlična ideja.
Na wikipediji piše, da so pravilnik sprejeli v Srbiji leta 1961.
Potem je šlo takole, kotz po navadi:
V Beogradu so ga sprejeli, v Zagrebu prebrali, v Ljubljani pa izvajali
Ja, tovornjak na Večerovi fotografiji ima res oznako LJ.
Za ostale pa bo potrebno obiskati razstavo ali pa MNZS.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Pozdravljeni pozitivno misleči
Njega dni sem nekaj brskal po časopisju, vse skupaj odložil in sedaj dal na "svetlo". Zdi se, da so nadhod oz. brv postavili, potem pa so se začeli prepiri .
LP Igor
Njega dni sem nekaj brskal po časopisju, vse skupaj odložil in sedaj dal na "svetlo". Zdi se, da so nadhod oz. brv postavili, potem pa so se začeli prepiri .
LP Igor
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Igor, pozdravljen,
hvala za te novičke.
Ja, časopis je lahko zelo koristen pri iskanju "skritih" zadev.
V planu je bila takrat velika predelava kolodvora...
Tako kot pred parimi leti
pozdrav
Darko
hvala za te novičke.
Ja, časopis je lahko zelo koristen pri iskanju "skritih" zadev.
V planu je bila takrat velika predelava kolodvora...
Tako kot pred parimi leti
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Pozdravljeni,
izgleda, da je bil nadhod ves čas gradnje podvoza prehoden...
V ozadju je parno dvigalo, ki morda prestavlja tire...
Tisti, ki dobro vidite, lahko vidite morda stebre zgornje mreže trolejbusa, ki je obračal za to zgradbo na levi strani fotke...
pozdrav
Darko
izgleda, da je bil nadhod ves čas gradnje podvoza prehoden...
V ozadju je parno dvigalo, ki morda prestavlja tire...
Tisti, ki dobro vidite, lahko vidite morda stebre zgornje mreže trolejbusa, ki je obračal za to zgradbo na levi strani fotke...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nadhod ob Dunajski cesti (za snifanje...)
Igor, pozdravljen,
hvala za tole fotko odmetavanja snega iz Slovenskega poročevalca z dne 16.2.1952:
Jaz vidim
detajl:
Seveda je zasnežena in torej bela
pozdrav
Darko
hvala za tole fotko odmetavanja snega iz Slovenskega poročevalca z dne 16.2.1952:
Jaz vidim
detajl:
Seveda je zasnežena in torej bela
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers