Stran 1 od 1

Bluzenje v Pesniški dolini ....

Objavljeno: 30.01.2008, 17:06
Napisal/-a OrientExpress
ivy napisal/-a:
SIMY napisal/-a:hm kaj so ti viadukti narejeni za Dva tira ?
Proga je bila včasih dvotirna.Ker so naši severni sosedje bili včasih sovražniki, so jo v bivši jugi demontirali in jo odpeljali v Srbijo. Nekje v prihodnosti nameravajo položiti drugi tir zaradi povečanega prometa.
ne vem zakaj sem pomislil, da boš rekel, da jo nekje v prihodnosti nameravajo pripeljati nazaj iz Srbije :lol:

Mah, ti naši komunisti - kolk slovenskih prog je šlo dol na jug - da rajš ne razmišljam, kolk slovenskega denarja je v progi Beograd - Bar. Še dobr, da so bli glede podjetij mejčkn manj neumni - čeprav so tud poskušal demontirat kar cele tovarne in jih odvleč na jug - zbog bratstva i jedinstva ... no pol so pa ugotovil, da mogoče niti ni tok slabše, če namest tovarn dol pošljejo delavce gor ...
Kdo je pa dons najbolj glasen glede nacionalnega interesa? ... prebarvani komunisti, spet. So že mel dost priložnosti, da so pokazal, kaj je zanje nacionalni interes. Ko se spomnim na Štrigovo in Svetega Urbana, ki so ju po 2. svetovni vojni podaril Hrvaški (in pobil več kot 30 domačinov, ki so hotel ostat pod Slovenijo), mi rata slabo. Al pa drugi del cone B do reke Mirne ... mah. :?

Ampak a ni tud od Špilja proti Lipnici dalje samo en tir? Zgleda, da tud Avstrijci niso razmišljal nič bolj dolgoročno ...

Objavljeno: 30.01.2008, 20:16
Napisal/-a SandiP
Nekoč davno, za devetimi gorami, za devetimi vodami in devetimi bifeji,
je na vsakih cca 60 znakov na vrsto prišel ENTER!
:evil:

Ko smo namesto po A4 listih printali po neskončnem papirju velikosti
8 x 12 col, je v ločljivosti 10 znakov na colo v eno vrsto prišlo 80 znakov.
Minus 20 znakov za levo in desno margino, je zneslo 60 znakov na vrstico.
Tak standard še danes velja za dopise velikosti A4.
Pri pisalnem stroju je bilo treba boben vrniti nazaj na desno, en vzvod pa je
hkrati boben s papirjem obrnil naprej za eno vrstico.
Od tod tudi ime Carriage Return in Line Feed (kode 13 in 10 v ASCII tabeli)
ali "po domače" ENTER.
V dobi "text processorjev" in "spell checkerjev", ko ni več nobenemu nič več
misliti pa dobimo ENTER šele na koncu odstavka.
Ko pa se najde nekdo, ki prilepi kotjarakačadolgopovezavoalisliko,
moramo vsi ostali z drsnikom LEVODESNATI po ekranu,
če hočemo sploh kaj prebrati...

Okence za vnos prispevka ni zaradi lepšega široko 64 znakov!

Mumlmoml$%"#%$"##$%"
:evil: :evil:

Objavljeno: 30.01.2008, 21:33
Napisal/-a N€jc
Tkole stegnjeno je zarad 4. posta, ker je več linkov v eni vrsti skupaj brez presledka.

Objavljeno: 30.01.2008, 21:48
Napisal/-a SandiP
dec vot ajm bičing abaut...

Objavljeno: 31.01.2008, 7:22
Napisal/-a Dolfe
Brez političnih komentarjev in pika.

Če je vojna, je vojna za vse. press :saluti

Dolfe


Adžagal iz teme: "Pesniška dolina": Moderator Dolfe

Objavljeno: 31.01.2008, 10:07
Napisal/-a kondukter
CenzlovPepe napisal/-a:Nekoč davno, za devetimi gorami, za devetimi vodami in devetimi bifeji,
je na vsakih cca 60 znakov na vrsto prišel ENTER!
:evil:
Sej nimam nič proti deveticam....a pri bifejih bi pa lahko kakšno večjo številjko napisal... :twisted: :twisted:
Slika

Objavljeno: 31.01.2008, 10:11
Napisal/-a Regan 664
Dolfe napisal/-a:Brez političnih komentarjev in pika.
Če je vojna, je vojna za vse. press :saluti
Adžagal iz teme: "Pesniška dolina": Moderator Dolfe
To mi delaj, Dolfe... :lol:

Objavljeno: 31.01.2008, 15:19
Napisal/-a Ljubitelj
Mah, ti naši komunisti - kolk slovenskih prog je šlo dol na jug - da rajš ne razmišljam, kolk slovenskega denarja je v progi Beograd - Bar. Še dobr, da so bli glede podjetij mejčkn manj neumni - čeprav so tud poskušal demontirat kar cele tovarne in jih odvleč na jug - zbog bratstva i jedinstva ... no pol so pa ugotovil, da mogoče niti ni tok slabše, če namest tovarn dol pošljejo delavce gor ...
Tako hudo pa v tistih časih ni bilo. Edino odsek proge Mb-Šentilj/meja je bil demontiran. Saj je skoraj še moj oče šel v Albanijo ustvarjat bratske železnice. Drugih prog pa niso odmontirali. Imeli pa so dokaj močen razlog. Takrat je bila Avstrija (do l. 1956) pod okupacijo, gospodarstvo pa na psu. Tako tudi ni bilo nekega velikega tranzita. Še v 60 letih je vozilo komaj nekaj vlakov v tranzitu. Tako res ni imelo smisla vzdrževati 2 tirno progo za 10-12 parov vlakov.

Kar se pa tiče industrije. Po mojem vedenju je edina tovarna, ki so jo hoteli imeti Srbi bila proizvodnja kamionov Pionir (Licenca Praga izpred vojne) v bivši letalski tovarni Mb-Tezno, kasneje TAM. Ker je licenco kupila tovarna v okolici Beograda, so jo dokaj upravičeno zahtevali, pri čemer so igrali na strateške strune, beri bližina meje s sovragom.

Kar se pa tiče proge BB, res je stala dosti tudi naše žepe. Vendar je v infarstrukturo potrebno vlagati, ker se le tako lahko država razvija. S tem so se odprli novi trgi za slovensko blago. Saj podobno je pa sedaj v EU, ko se vlaga v infrastrukturo nerazvitega dela. Naši politiki pa propagirajo "čpalništvo EU skladov", kar je enako, kot je bilo v Jugi,samo da smo sedaj na drugi starni "črpanja".

LPL

Prejšnemu režimu lahko očitamo marsikaj, vendar ne kar počez. Pa da ne bi kdo mislil, da sem bil v tistih časih, komunajzar kakor sedanji velespoštovani voditelji.

Objavljeno: 31.01.2008, 16:38
Napisal/-a Dolfe
Bravo Ljubitelj! Zares si me prijetno presenetil. =D>

A vidiš da se da tudi brez vsesplošnega in vnaprejšnjega kritiziranja, vsega kar je na črko "Ž....".
Na koncu bova še prava frenda in šla .... :berr

lp
Dolfe :wink:

Objavljeno: 31.01.2008, 17:45
Napisal/-a OrientExpress
Ljubitelj, mene si pa totalno razočaral :lol: Ok, gremo se resno kregat :D
Ljubitelj napisal/-a: Tako hudo pa v tistih časih ni bilo. Edino odsek proge Mb-Šentilj/meja je bil demontiran. Saj je skoraj še moj oče šel v Albanijo ustvarjat bratske železnice. Drugih prog pa niso odmontirali. Imeli pa so dokaj močen razlog. Takrat je bila Avstrija (do l. 1956) pod okupacijo, gospodarstvo pa na psu. Tako tudi ni bilo nekega velikega tranzita. Še v 60 letih je vozilo komaj nekaj vlakov v tranzitu. Tako res ni imelo smisla vzdrževati 2 tirno progo za 10-12 parov vlakov.
Ja, to je res. Sej kratkoročno ni blo neumno, ampak dolgoročno. Komunisti so pa razmišljal samo v rangu +-5 let .... Ni čudno, če so pa večino inteligence al pobili al pa izgnali. Kardelj je mel srednjo šolo, Tito je bil šlosar ... čeprav po drugi strani - ko se spomnim na naše ljube univerzitetno izobražene pravnike, ki so po vojni na montiranih procesih obsojali nedolžne na smrt (še svoje, ne samo drugače misleče) ... če v srcu ni vse v redu, še taka izobrazba ne pomaga.

To, da so demontirali samo ta tir, pa nikakor ne drži. Demontirali so tudi tir med Lendavo in Letenjem (šlo na Balkan), tir Dravograd - Labot, Puconci - Kondorfa (le kam neki so šli tiri :wink: ), ker je velenjskim komunistom iz blokov ob progi šla na živce proga Velenje - Otiški vrh, so pospravili še to (ob hudem upiranju domačinov), letela je proga Jesenice - Trbiž (ok, za to so bli tud Italijani sokrivi) - kam so šli tiri? Za to progo ne vem, za prekmurske so pa gotovo šli na Balkan. Odstranjena je bila tudi proga Naklo - Tržič, Slovenska Bistrica mesto - Črešnjevec. Tud vrhniško progo so genialno demontirali (za tire ne vem, kam so šli, najbrž spet na Balkan), ker je bil bencin tako krasno poceni v 50. Dons pa ...
Odstraniti so menda hoteli tudi kamniško progo, pa je potem le niso. Tko da - ne mi o demontažah prog, da jih ni blo :P Kaj vse so pa medtem zgradili z našimi tiri, mladci in denarjem po Bosni in po Balkanu pa ...

Kaj so pa pri nas zgradili vrli pionirji? "Avtocesto" (ki jo gradimo še danes) LJ - ZG - Beograd, in tiste kumrovške železnice, ki so danes v šavju. OK, za zadnje se sicer spet kaže perspektiva v luči vstopa HR v EU, tko da mogoče le niso bile tako mimo, kot se zdi v tem trenutku. Aja, pardon, še eno super koristno železnico so zgradil in še lepo pospravil - do Kosez ...
Ljubitelj napisal/-a: Kar se pa tiče industrije. Po mojem vedenju je edina tovarna, ki so jo hoteli imeti Srbi bila proizvodnja kamionov Pionir (Licenca Praga izpred vojne) v bivši letalski tovarni Mb-Tezno, kasneje TAM. Ker je licenco kupila tovarna v okolici Beograda, so jo dokaj upravičeno zahtevali, pri čemer so igrali na strateške strune, beri bližina meje s sovragom.
Kolikor vem, so na koncu zares demontirali samo eno tovarno. Mogoče prav to, ki jo omenjaš. So pa bili poskusi v to smer. Vsaj tu jih je srečala pamet. O učinkovitosti komunističnega gospodarstva pa raje ne bi - naše samoupravljanje so si z Zahoda hodili ogledovat kot v živalski vrt in se smejat neučinkovitosti. Le o čem so odločali delavci? Vse je bilo že vnaprej določeno na sestanku partijskih direktorjev. Delavci so pa odločali o pivu v hladilniku ...
Živelo pa se je na "veliki" nogi na račun ameriške pomoči (ampak samo za tiste v pravi in edini stranki in pa mogoče še za neizobražene delavce - ti se oblasti niso zdeli nevarni, tudi če so kdaj zašli v cerkev ali pa rekli kaj proti oblasti - hudič je bil, če si mel fakulteto pa si to naredil). Reagan se je potem naveličal te nepovratne pomoči ... in je Juga šla zato še hitrej po gobe v 80.
Ljubitelj napisal/-a: Kar se pa tiče proge BB, res je stala dosti tudi naše žepe. Vendar je v infarstrukturo potrebno vlagati, ker se le tako lahko država razvija. S tem so se odprli novi trgi za slovensko blago. Saj podobno je pa sedaj v EU, ko se vlaga v infrastrukturo nerazvitega dela. Naši politiki pa propagirajo "čpalništvo EU skladov", kar je enako, kot je bilo v Jugi,samo da smo sedaj na drugi starni "črpanja".

LPL
No, no - to črpanje skladov nikako ni enako temu, kar se je počelo v Jugi, kjer Srbom ni bilo treba polagati točnih računov. Država mora vlagat v infrastrukturo, ampak enakomerno - ne pa da je SLO mela v Jugi samo bogo nedokončano avtocesto od LJ do Razdrtega in del gorenjske in polovico Slovenice po Štajerski. Medtem so pa Srbi veselo gradili od Novega Sada do Niša. Jugo je vodila foušija, pohlep komunistiov po oblasti, nacionalna trenja in nasilje nad vsakim drugačnega mišljenja od uradne ideologije, ne pa enakomeren in pravičen razvoj države in državljanov. Najbolj so trpeli intelektualci.

Da ne omenjam slovenskih državnih daril Titu - kar poglejte si cadillace v Bistri - koliko od teh jih je podarila Republika Slovenija. V tistih težkih povojnih časih, ko je navadnim ljudem vsega manjkalo ...
Ljubitelj napisal/-a: Prejšnemu režimu lahko očitamo marsikaj, vendar ne kar počez. Pa da ne bi kdo mislil, da sem bil v tistih časih, komunajzar kakor sedanji velespoštovani voditelji.
Se strinjam, da ni kar za počez mahat čez staro Jugo, ampak ta država je bla res bolna - težko se je vzdržat, se opravičujem :)

Objavljeno: 31.01.2008, 18:06
Napisal/-a jure80
Jaooo, sj to je forum o železnicah, ne o politiki (rdeči in belčki). :wink:

Objavljeno: 31.01.2008, 18:09
Napisal/-a OrientExpress
jure80 napisal/-a:Jaooo, sj to je forum o železnicah, ne o politiki (rdeči in belčki). :wink:
eh v eni temi se pa ja lohk tud mal pošteno skregamo :wink: - da bomo pol bl prijatli pri strokovnih debatah. Sej smo ja Slovenci - ta prav Slovenc ne more brez političnih prepirov :lol:

Objavljeno: 31.01.2008, 18:41
Napisal/-a Dolfe
OrientExpress napisal/-a:
jure80 napisal/-a:Jaooo, sj to je forum o železnicah, ne o politiki (rdeči in belčki). :wink:
eh v eni temi se pa ja lohk tud mal pošteno skregamo :wink: -
RESNO!!!

Če pisne samo še eden o politiki, bom vse vrgel v kanto. S svojim računalnikom vred.! :evil:

Pa kaj je to za en hudič v luftu. Večino kar naenkrat zanima le še rdeče/bel hudič. :mad1

AVE. press

Dolfe

Objavljeno: 31.01.2008, 18:55
Napisal/-a OrientExpress
Dolfe napisal/-a:
OrientExpress napisal/-a:
jure80 napisal/-a:Jaooo, sj to je forum o železnicah, ne o politiki (rdeči in belčki). :wink:
eh v eni temi se pa ja lohk tud mal pošteno skregamo :wink: -
RESNO!!!

Če pisne samo še eden o politiki, bom vse vrgel v kanto. S svojim računalnikom vred.! :evil:

Pa kaj je to za en hudič v luftu. Večino kar naenkrat zanima le še rdeče/bel hudič. :mad1

AVE. press

Dolfe
Kdo je govoril o belih :? ? Jz sm kritiziral komuniste.

Kaj pa je za en hudič v luftu? Nerazčiščena preteklost. Dokler se jo bo teptalo pod preprogo al pa se vse reduciralo na spore rdeči - beli, dotlej ne bomo prišli nikamor. Drugo vprašanje pa je, kolk je smiselno o tem na dolgo in na široko govort na tem forumu. Jz mislim, da če mamo že teme za vse sorta neumnosti, je pa ena lahko tud za to. Prepričal pa tko al tko nihče nikogar ne bo s polemikami. Pravzaprav se udeleženci v žolčnih razpravah le še bolj utrdijo vsak v svojem prepričanju, ne pa da bi koga prepričali. Jz tega ne jemljem tko resno :wink:

Objavljeno: 31.01.2008, 19:01
Napisal/-a Dolfe
Amen! :pope