@parna bluesss
@parna bluesss
Se vidi kdo je glasen,bolje je v Bosni slikat železnice,in v Srbiji,na industrijskih tirih,saj je na Kitajskem lepo,čudovite QJ lokomotive,in druge,vsaj zame je najlepše slikati industrijske železnice.
Se vidi ,da je Tadej Brate ,izjemen strokovnjak za področje tirnih vozil,lepo bi bilo,da bi se še objavljale take reklame na forumu,saj ne škodujejo.
Milan je pač zamerljiv človek,faušija bo pa za vedno ostala.Če se boš že menil z Bratetom,za ponovni izvod DIE DAMPF LOKOMOTIVEN YUGOSLAWIENS.
Lp.
Ločeno od POTOVANJE po Kitajski.
Mod, Dolfe
Se vidi ,da je Tadej Brate ,izjemen strokovnjak za področje tirnih vozil,lepo bi bilo,da bi se še objavljale take reklame na forumu,saj ne škodujejo.
Milan je pač zamerljiv človek,faušija bo pa za vedno ostala.Če se boš že menil z Bratetom,za ponovni izvod DIE DAMPF LOKOMOTIVEN YUGOSLAWIENS.
Lp.
Ločeno od POTOVANJE po Kitajski.
Mod, Dolfe
zbrisano, ker post tu nima pomena
Zadnjič spremenil milchy, dne 21.01.2009, 11:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Vem,da nisi kriv,krivo bi se počutil če bi te obtoževal za kaj takega.
Milan,vprašaj Brateta,če bo kdaj prišla v prodajo Die damplokomotiven Yugoslawiens.Vse Bratetove knjige so enkratne,prav rad bi videl njegov arhiv,in bi mu posredoval nekaj podatkov o gozdni železnici,pozneje industrijski železnici v Rogatcu,imam še nekaj slik.V Logu so izdelovali brusne kamne.
Lep pozdrav.
Milan,vprašaj Brateta,če bo kdaj prišla v prodajo Die damplokomotiven Yugoslawiens.Vse Bratetove knjige so enkratne,prav rad bi videl njegov arhiv,in bi mu posredoval nekaj podatkov o gozdni železnici,pozneje industrijski železnici v Rogatcu,imam še nekaj slik.V Logu so izdelovali brusne kamne.
Lep pozdrav.
Hmm, @parna, povej še ceno, koliko ti naj g. Brate plača za svojo knjigo, da jo boš sploh voljan vzeti.parna napisal/-a:Vem,da nisi kriv,krivo bi se počutil če bi te obtoževal za kaj takega.
Milan,vprašaj Brateta,če bo kdaj prišla v prodajo Die damplokomotiven Yugoslawiens.Vse Bratetove knjige so enkratne,prav rad bi videl njegov arhiv,in bi mu posredoval nekaj podatkov o gozdni železnici,pozneje industrijski železnici v Rogatcu,imam še nekaj slik.V Logu so izdelovali brusne kamne.
Lep pozdrav.
Handlaš po forumih, huje kot arabec na bazarju. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Njegove knjige o enkratne,zato o ceni ne bom govoril.Gospod Brate je pomembna osebnost,in je zaslušen za nastanek Muzeja SŽ,ga zelo cenim,in spoštujem.Bratetove knjige imam vse.
Dolfe,nič jeze,ne handlam po forumu,kot Arabec po bazarju,ampak je forum zato,da lahko vsak svoje mnenje pove,ne pa da se gremo hirarhijo,forum mora biti liberalen,ne pa tako okostenel kot družba pred francosko revolucijo.
Lp.
Dolfe,nič jeze,ne handlam po forumu,kot Arabec po bazarju,ampak je forum zato,da lahko vsak svoje mnenje pove,ne pa da se gremo hirarhijo,forum mora biti liberalen,ne pa tako okostenel kot družba pred francosko revolucijo.
Lp.
Gospod mag.Tadej Brate je zelo ugledna in spoštovana osebnost doma in v tujini,zato prosim,da se ga spoštuje ,njegove knjige so berljive laikom in tistim ,ki se profesionalno ukvarjamo z modelno železnico in pravo železnico.
Bodimo veseli,da imamo tako osebo z veliko začetnico doma v Sloveniji,saj je edini ,ki je beležil modernizacijo železnic,in edini ,ki je v svoj objektiv ujel parne lokomotive,v rednem prometu,in njihov konec leta 1978.
Je izredni človek,ki z vsem srcem ljubi železnico,in potuje po svetu in fotografira te čudovite stare stroje,ki v nekaterih državah Azije ,Afrike,Evrope kraljujejo 150 let,in več.
Bodimo spoštliji do tega izjemnega človeka,saj je zgled mnogim "vlakoljubcem" .
Brez njega ne bi bilo Muzeja SŽ,in starih strojev ,ki jih občudujemo,ampak bi gledali njihovo potovanje v zgodovino,saj bi jih kasirali.
Gospod Brate je dobil tudi nagrado SVAMZ,in ječastni član SVAMZ,njegova predavanja so neponovljiva in zanimiva.Še veliko uspehov v prihodnje.
Lp.
Bodimo veseli,da imamo tako osebo z veliko začetnico doma v Sloveniji,saj je edini ,ki je beležil modernizacijo železnic,in edini ,ki je v svoj objektiv ujel parne lokomotive,v rednem prometu,in njihov konec leta 1978.
Je izredni človek,ki z vsem srcem ljubi železnico,in potuje po svetu in fotografira te čudovite stare stroje,ki v nekaterih državah Azije ,Afrike,Evrope kraljujejo 150 let,in več.
Bodimo spoštliji do tega izjemnega človeka,saj je zgled mnogim "vlakoljubcem" .
Brez njega ne bi bilo Muzeja SŽ,in starih strojev ,ki jih občudujemo,ampak bi gledali njihovo potovanje v zgodovino,saj bi jih kasirali.
Gospod Brate je dobil tudi nagrado SVAMZ,in ječastni član SVAMZ,njegova predavanja so neponovljiva in zanimiva.Še veliko uspehov v prihodnje.
Lp.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Evo parna, imaš svojo temo, sedaj pa si daj duška. Vse skupaj pa je čista farsa in asociacija Partljičevega; "Moj ata, socialistični kulak".
Rečeno drugače, če je nekdo v tistih časih preveč stegnil jezik, je takoj začel vzklikati: "Živel Tito, Živela SKPJ, Živela OF, Živela ........!", samo za to, da bi se "opral" pred lastno neumnostjo.
Vseskupaj malo ......, ter povsem "ausglajzano" iz tiste teme. press
Dolfe
Rečeno drugače, če je nekdo v tistih časih preveč stegnil jezik, je takoj začel vzklikati: "Živel Tito, Živela SKPJ, Živela OF, Živela ........!", samo za to, da bi se "opral" pred lastno neumnostjo.
Vseskupaj malo ......, ter povsem "ausglajzano" iz tiste teme. press
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!