Preko meje dobrega okusa ...

Take in drugačne nepomembnosti, ki pa jih radi delili z širnim svetom, pa stvari, ki jih premaknemo.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 20.08.2010, 15:18

Ja in da bi se šli še mi politike!? Jok brate a jih že ni zadosti?
Saj jst verjamem,da so to jako izobraženi ljudje,samo ne vem zakej je treba zganjat žlehtnijo in podjebavat.Saj tukaj gori ni nobenega kompetentnega sogovornika za take debate,smo samo navadni smrtniki "glajz-manijaki".
Ljubitelj ima neke svoje pravilne matematične ekonomske računice,samo jih je treba upeljati tudi v življenje.Življenje smo pa predvsem ljudje.
Godec je pa novinar,zakaj tam drka ve sam.Objektivnost ga definitivno ne žene,drugače bi se spustil tudi med ljudi.Imajo svojo moč,ki se je prekleto dobro zavedajo in jo s pridom tudi izkoriščajo.Neutralnost,objektivnost,neskorumpiranost,.... MY ASS!!!

In kaj je resnica!? Kdo bi vedel. Svetopisemsko resnico iščejo že 2000 let,pa je lažje razvozljiva kot pa postkomunistična korupcija in tajkunizem v Sloveniji.

Je to dežela,ki smo jo sanjali? Dežela po meri človeka? Biser na sončni strani Alp?

Evo figa!

Podivjana,požrešna,materjalistična,anarhistična enklava na najlepši strani Alp.Smo že bližje.

Lp
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.08.2010, 8:24

Odmev na odmev jare kače o (ne)spenjaju lokomotiv je v današnjih Financah.

Sedaj me pa že res zanima kakšna je resnica, mogoče pozna kdo od forumašev ta famozni pravilnik.
Vsekakor se mi pa zdi malo "čez les" pisati v pravilnike (po Novinarju), da v primeru požara sme strojevodja odpeti lokomotivo od vlaka.
To me spominja na dogodek iz časa I. svetovne vojne izpričan v prenekateri knjigi o Soški fronti:

Vlak z municijo je pripeljal do Sv. Lucije (danes Most na Soči). Letala (ali artilerija?) bombardirajo vlak. Strojevodja pobegne, kurjač premakne vlak nazaj v tunel. Epilog:
-kurjač je kaznovan, ker ne smo voziti lokomotive
-strojevodja dobi medaljo za rešitev vlaka


LPL
novinar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 09.11.2007, 13:14

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a novinar » 23.08.2010, 9:02

Dokument železnic bo jutri v celoti objavljen na spletni strani Financ - ker je pač dopisovanje s Tancarjem neproduktivno. Ker pač, kot mnogo ljudi v službi dvojca brez krmarja, ne išče poti za izboljšanje stanja, temveč zgolj način, kako bi upravičil zdajšnje stanje in dokazal, da spremembe niso potrebne.
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 830
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 23.08.2010, 10:26

V Financah je tudi Mehdornov predlog o logističnem holdingu. Kar se železnic tiče, se omenjajo tudi opuščanja (potniškega prometa ali kar prog v celoti), ampak brez konkretnih primerov...
Uporabniški avatar
AH14
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 346
Pridružen: 31.03.2009, 13:00

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a AH14 » 23.08.2010, 12:36

Ljubitelj napisal/-a:
Vlak z municijo je pripeljal do Sv. Lucije (danes Most na Soči). Letala (ali artilerija?) bombardirajo vlak. Strojevodja pobegne, kurjač premakne vlak nazaj v tunel. Epilog:
-kurjač je kaznovan, ker ne smo voziti lokomotive
-strojevodja dobi medaljo za rešitev vlaka


LPL

Zgodba je malo drugačna, pa da jo podkrepim z viri:

Citiram iz knjige Proga predorov, avtor Karol Rustja, zbirka Tiri in čas,Ljubljana, junij 1990:

" Promet na fronti je bil zelo živahen. Ob pripravah na preboj fronte je na razkladalne postaje prispelo 2445 transportov; v času od 15. septembra do 24. oktobra 1917 je bil promet najbolj živahen, saj je prispelo 848 vlakov z vojaki in 972 vlakov vojaškega materiala. Na dan so raztovorili po 50 vlakov, od katerih so nekateri prispeli iz Poljske, Madžarske, češke, itd. Dolge vlake, naložene z raznim vojaškim materialom, so navadno raztovarjali kar na progi, večinoma ponoči. Zato so vzdolž proge na vseh uporabnih ravnicah nastala pomembna, pa čeprav le zasilna skladišča, odkoder so nakopičeni maerial razvažali z žičnicami, vozovi, tovornjaki ali mulami na kraj uporabe. Eno izmed takih razkladališč je bilo tudi na ravnici, ki leži na desnem bregu Bače med km 52,438 in km 52,898 pri domačiji Franca Kofola malo pred Mostom na Soči. Tja je 17. avgusta 1917 okrog poldneva pripeljal vlak, naložen z razstrelivom, kar pa je opazil italijanski izvidnik iz letala. Sledilo je uničevalno topniško obstreljevanje; vojaki in ruski ujetniki, ki so razkladali vlak, so odhiteli v varna zaklonišča. Tovorni vlak, naložen z razstrelivom, je ostal na progi izpostavljen topovskim granatam, ker se je strojevodja, Nemec po rodu, že ob prvem poku granate zatekel v zaklonišče. Na lokomotivi je ostal samo kurjač - domačin, ki se je odločil, da odpelje nevarni tovor na varno. Med gostim padanjem granat in eksplozijami je z vzvratno vožnjo zaeljal celotno kompozicijo v en kilometer oddaljeni predorr Rakovec. Za pogumno dejanje je bil odlikovan s srebrno medaljo. Ker pa kot kurjač ne bi smel sam voziti, so bili pristojni nekako prisiljeni v to hvalevredno dejanje vključiti tudi strojevodjo in so mu podelili zlato kolajno. "

Napisal sem malo več, kot je potrebno, zato da je znano še ozadje in pa, da je bolj zanimivo. :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.08.2010, 13:34

AH14, hvala za dopolnitev.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 23.08.2010, 21:07

novinar napisal/-a:Dokument železnic bo jutri v celoti objavljen na spletni strani Financ - ker je pač dopisovanje s Tancarjem neproduktivno. Ker pač, kot mnogo ljudi v službi dvojca brez krmarja, ne išče poti za izboljšanje stanja, temveč zgolj način, kako bi upravičil zdajšnje stanje in dokazal, da spremembe niso potrebne.



In seveda,veliki frajer.Mamam ki doma pečejo kruh,babicam,ki kleklajo in avtomehanikom,zobarjem,ginekologom,boš obelodanil interni strokovni železniški dopis da si ga sami razlagajo in presodijo.Kdo je večja budala,Godec ali Tancar.
Pa ti si biser svetovnega formata =D>
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 830
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 24.08.2010, 6:29

Spenjalna telenovela v Financah se nadaljuje, sedaj že skoraj z razsežnostmi WikiLeaks, novinar je namreč uresničil grožnjo z objavo internih dokumentov. Bo treba prevetriti protiobveščevalno službo...
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 912
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a SIMY » 24.08.2010, 6:56

Čuj ''Godec'' kdo spenja dizelmotorno garnituro serije 813?814 ?Daj se malo pozanimaj o tem ?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.08.2010, 7:30

Pohvala Novinarju, ki je omogočil ogled tega famoznega dovoljenja. Vse lepo po reglcih, kot v času KuK monarhije. Celo v primeru požara se dovoljuje strojevodji da odpne lokomotivo, povsem v stilu zgodbice iz prve vojne. Moti le to, da je za normalni postopek spenjanja lokomotive in vlaka potrebno nič manj in nič več kot:

-seveda strojevodja, ki vozi lokomotivo
-premikač, ki pripne spenjačo, zavorne cevi in info kabel
-in še vzdrževalec elektro ogrevanja, ki spne kabel za energetiko

Nato pa verjetno vozovni preglednik opravi zavorni preiskus.......

Skratka, s pripravami, prihodom, etc.... cca 4 delovne ure, ali okrog 200€, kar je skorajda plačana prevoznina za povprečni potniški vlak na SŽ (50 potnikov x 4€). Naj živi polna zaposlenost na davkoplačevalski račun.

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 24.08.2010, 8:00

:lol: :lol: :lol:
Ne boš nehal drkat,dokler jih ne boš dobil po gobcu a ne da ne!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
novinar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 09.11.2007, 13:14

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a novinar » 24.08.2010, 8:16

Nurmi napisal/-a::lol: :lol: :lol:
Ne boš nehal drkat,dokler jih ne boš dobil po gobcu a ne da ne!


Všeč so mi internetni heroji - delujejo celo bolj prepričljivo od Chucka Norrisa :)
vido
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 07.08.2007, 7:01

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a vido » 24.08.2010, 8:29

Nurmi napisal/-a::lol: :lol: :lol:
Ne boš nehal drkat,dokler jih ne boš dobil po gobcu a ne da ne!


Nurmi, daj se na vajeti, ker se iz posta v post (žal) vedno bolj blamiraš. Ne glede na vse, tak nivo komunikacije, kot si ga izkazal v zadnjem času, pritiče užaljenim kratkohlačnikom.

LP
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 24.08.2010, 9:22

Blamiranje koga že!?
Nivo komunikacije? Sladke medena kajle leporečenja in podjebancije prišparajte za predvolilno kampanjo.
Pred heroji tipkovnic,provokatorji,......
Prej ali slej se prekrižajo pota življenja izven sijaja varnega monitorja.Chuck Norris kratkohlačnik,... :lol:
Bomo videli,alo pod svojimi dolgimi hlačami skrivate tudi kaj jajc,ali vas je samo gobec.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
novinar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 09.11.2007, 13:14

Re: Iz časopisa

OdgovorNapisal/-a novinar » 24.08.2010, 9:40

Nurmi napisal/-a:Blamiranje koga že!?
Nivo komunikacije? Sladke medena kajle leporečenja in podjebancije prišparajte za predvolilno kampanjo.
Pred heroji tipkovnic,provokatorji,......
Prej ali slej se prekrižajo pota življenja izven sijaja varnega monitorja.Chuck Norris kratkohlačnik,... :lol:
Bomo videli,alo pod svojimi dolgimi hlačami skrivate tudi kaj jajc,ali vas je samo gobec.


Običajno me brez težav cel dan najdeš na naslovu Dalmatinova 2, Ljubljana, kjer imamo redakcijo, lahko me pokličeš tudi ven, če se ti zdi prenaporno priti v drugo nadstropje, lahko pa me srečaš tudi kje drugje - recimo kje blizu ljubljanske železniške postaje. :lol:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost