milčijeva kanta

Take in drugačne nepomembnosti, ki pa jih radi delili z širnim svetom, pa stvari, ki jih premaknemo.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1603
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a holding » 02.08.2012, 8:46

igor72 napisal/-a:MMG: ali tovorni vlakom še kar menjujejo lokomotive?

...."nedotaknjenih" je (skupaj z RCA-jevimi) dnevo cca pet vlakov proti Avstriji in cca trije iz Avstrije....

...na vseh ostalih pa se - v različnih variantah - bodisi menjajo, odstavljajo ali dodajajo lok.... :D ....cca 30 - 60 kom/24 ur.... :cry: ...
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2105
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 02.08.2012, 8:54

milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......

Torej je nekoč tukaj bil tir ozkotirne železnice?
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a milchy » 02.08.2012, 9:28

Brižitka 363 napisal/-a:
milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......

Torej je nekoč tukaj bil tir ozkotirne železnice?


kje si pa ti najdu Rudolfovo ozkotirno železnico proti Ratečam oz. Trbižu ? da nisi pobrkal z ozkotirnico, ki je bila zgrajena ob in za izdelavo Karavanškega predora ?

predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi tule

M.
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2105
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 02.08.2012, 9:33

Se je ta tir v Ratečah končal? Je bil normalne širine (1435 mm)?
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a Cepi » 02.08.2012, 9:58

Brižitka 363 napisal/-a:Se je ta tir v Ratečah končal? Je bil normalne širine (1435 mm)?


Odgovor

http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=17&t=1672&hilit=rudolfova+%C5%BEeleznica&start=15
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=17&t=1164&hilit=Rate%C4%8De

Pa še kje tukaj bi se kaj našlo.
Iščem šiht, infromacije zaželene. LP Damjan
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2105
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 02.08.2012, 11:16

Ta dva fotopisa sem že videl. Torej del odgovora je že na dlani - proga je šla tudi čez mejo. Drugi del vprašanja; je to bila 1435 mm proga?
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a milchy » 02.08.2012, 11:24

Brižitka 363 napisal/-a:Ta dva fotopisa sem že videl. Torej del odgovora je že na dlani - proga je šla tudi čez mejo. Drugi del vprašanja; je to bila 1435 mm proga?


milchy napisal/-a:
predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi tule

M.


dej malo preberi no
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a milchy » 16.09.2012, 10:56

stručkoti boste vedeli za katero lokomotivo je sklop ......

Slika

Slika

Slika

če se ne motim je to za španko, ki jo popravljajo v Novem mestu ?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3100
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a mkx » 16.09.2012, 11:20

milchy napisal/-a:če se ne motim je to za španko, ki jo popravljajo v Novem mestu ?

Nič smeškota, tako da sem v dvomih. Jaz bi sicer prej rekel, da bo tole za novomeškega jembaha. :?:
LP, Metod
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a milchy » 18.09.2012, 15:58

očitno nikoli ne bomo izvedeli, za katero lokomotivo so ta kolesa, ker je stručkotom pod čast pisat v smetišče :P
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1081
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a 541-110 » 19.09.2012, 11:39

Da ni tole za kenedi-ja?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3100
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a mkx » 19.09.2012, 13:39

OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.

Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).

Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.
LP, Metod
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1633
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 19.09.2012, 16:44

Pozdrav

Delim mnenje, ki ga ima @mkx. Na naših električnih in dieselelektričnih lokomotivah kotnih prenosov ni. So pa skoraj vedno pri dieselhidravličnih in dieselmehanskih. In pa na našem Pendolinu, ki ima motorje pod glavnim okvirjem...

LP

Jože
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a kurjač » 19.09.2012, 17:21

mkx napisal/-a:OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.

Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).

Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.


=D>
kurjač
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: milčijeva kanta

OdgovorNapisal/-a milchy » 07.11.2013, 11:43

na Jesenicah pa kot v enih čist drugih časih .....

Slika

Slika

Slika

Slika

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost