milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......
milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......
Torej je nekoč tukaj bil tir ozkotirne železnice?
kje si pa ti najdu Rudolfovo ozkotirno železnico proti Ratečam oz. Trbižu ? da nisi pobrkal z ozkotirnico, ki je bila zgrajena ob in za izdelavo Karavanškega predora ?
predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi tule
Brižitka 363 napisal/-a:Ta dva fotopisa sem že videl. Torej del odgovora je že na dlani - proga je šla tudi čez mejo. Drugi del vprašanja; je to bila 1435 mm proga?
milchy napisal/-a:
predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi tule
OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.
Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).
Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.
Delim mnenje, ki ga ima @mkx. Na naših električnih in dieselelektričnih lokomotivah kotnih prenosov ni. So pa skoraj vedno pri dieselhidravličnih in dieselmehanskih. In pa na našem Pendolinu, ki ima motorje pod glavnim okvirjem...
mkx napisal/-a:OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.
Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).
Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.