Stran 22 od 23
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 02.08.2012, 8:46
Napisal/-a holding
igor72 napisal/-a:
MMG: ali tovorni vlakom še kar menjujejo lokomotive?
...."nedotaknjenih" je (skupaj z RCA-jevimi) dnevo cca pet vlakov proti Avstriji in cca trije iz Avstrije....
...na vseh ostalih pa se - v različnih variantah - bodisi menjajo, odstavljajo ali dodajajo lok....
....cca 30 - 60 kom/24 ur....
...
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 02.08.2012, 8:54
Napisal/-a Brižitka 363
milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......
Torej je nekoč tukaj bil tir ozkotirne železnice?
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 02.08.2012, 9:28
Napisal/-a milchy
Brižitka 363 napisal/-a:milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......
Torej je nekoč tukaj bil tir ozkotirne železnice?
kje si pa ti najdu Rudolfovo ozkotirno železnico proti Ratečam oz. Trbižu ? da nisi pobrkal z ozkotirnico, ki je bila zgrajena ob in za izdelavo Karavanškega predora ?
predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi
tule
M.
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 02.08.2012, 9:33
Napisal/-a Brižitka 363
Se je ta tir v Ratečah končal? Je bil normalne širine (1435 mm)?
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 02.08.2012, 9:58
Napisal/-a Cepi
Brižitka 363 napisal/-a:Se je ta tir v Ratečah končal? Je bil normalne širine (1435 mm)?
Odgovor
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... a&start=15
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... ate%C4%8De
Pa še kje tukaj bi se kaj našlo.
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 02.08.2012, 11:16
Napisal/-a Brižitka 363
Ta dva fotopisa sem že videl. Torej del odgovora je že na dlani - proga je šla tudi čez mejo. Drugi del vprašanja; je to bila 1435 mm proga?
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 02.08.2012, 11:24
Napisal/-a milchy
Brižitka 363 napisal/-a:Ta dva fotopisa sem že videl. Torej del odgovora je že na dlani - proga je šla tudi čez mejo. Drugi del vprašanja; je to bila 1435 mm proga?
milchy napisal/-a:
predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi
tule
M.
dej malo preberi no
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 16.09.2012, 10:56
Napisal/-a milchy
stručkoti boste vedeli za katero lokomotivo je sklop ......
če se ne motim je to za španko, ki jo popravljajo v Novem mestu ?
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 16.09.2012, 11:20
Napisal/-a mkx
milchy napisal/-a:če se ne motim je to za španko, ki jo popravljajo v Novem mestu ?
Nič smeškota, tako da sem v dvomih. Jaz bi sicer prej rekel, da bo tole za novomeškega jembaha.
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 18.09.2012, 15:58
Napisal/-a milchy
očitno nikoli ne bomo izvedeli, za katero lokomotivo so ta kolesa, ker je stručkotom pod čast pisat v smetišče
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 19.09.2012, 11:39
Napisal/-a 541-110
Da ni tole za kenedi-ja?
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 19.09.2012, 13:39
Napisal/-a mkx
OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.
Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).
Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 19.09.2012, 16:44
Napisal/-a Barbarpapa1
Pozdrav
Delim mnenje, ki ga ima @mkx. Na naših električnih in dieselelektričnih lokomotivah kotnih prenosov ni. So pa skoraj vedno pri dieselhidravličnih in dieselmehanskih. In pa na našem Pendolinu, ki ima motorje pod glavnim okvirjem...
LP
Jože
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 19.09.2012, 17:21
Napisal/-a kurjač
mkx napisal/-a:OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.
Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).
Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.
Re: milčijeva kanta
Objavljeno: 07.11.2013, 11:43
Napisal/-a milchy