Stran 22 od 23

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 02.08.2012, 8:46
Napisal/-a holding
igor72 napisal/-a: MMG: ali tovorni vlakom še kar menjujejo lokomotive?
...."nedotaknjenih" je (skupaj z RCA-jevimi) dnevo cca pet vlakov proti Avstriji in cca trije iz Avstrije....

...na vseh ostalih pa se - v različnih variantah - bodisi menjajo, odstavljajo ali dodajajo lok.... :D ....cca 30 - 60 kom/24 ur.... :cry: ...

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 02.08.2012, 8:54
Napisal/-a Brižitka 363
milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......
Torej je nekoč tukaj bil tir ozkotirne železnice?

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 02.08.2012, 9:28
Napisal/-a milchy
Brižitka 363 napisal/-a:
milchy napisal/-a:točno tako, to je ostanek proge proti Ratečam, ki pa ga je samo še kakšen km - do skladišča Interevrope, kamor dnevno dostavijo po en tovorni vagon ......
Torej je nekoč tukaj bil tir ozkotirne železnice?
kje si pa ti najdu Rudolfovo ozkotirno železnico proti Ratečam oz. Trbižu ? da nisi pobrkal z ozkotirnico, ki je bila zgrajena ob in za izdelavo Karavanškega predora ?

predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi tule

M.

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 02.08.2012, 9:33
Napisal/-a Brižitka 363
Se je ta tir v Ratečah končal? Je bil normalne širine (1435 mm)?

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 02.08.2012, 9:58
Napisal/-a Cepi
Brižitka 363 napisal/-a:Se je ta tir v Ratečah končal? Je bil normalne širine (1435 mm)?
Odgovor

http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... a&start=15
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... ate%C4%8De

Pa še kje tukaj bi se kaj našlo.

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 02.08.2012, 11:16
Napisal/-a Brižitka 363
Ta dva fotopisa sem že videl. Torej del odgovora je že na dlani - proga je šla tudi čez mejo. Drugi del vprašanja; je to bila 1435 mm proga?

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 02.08.2012, 11:24
Napisal/-a milchy
Brižitka 363 napisal/-a:Ta dva fotopisa sem že videl. Torej del odgovora je že na dlani - proga je šla tudi čez mejo. Drugi del vprašanja; je to bila 1435 mm proga?
milchy napisal/-a:
predlagam, da si prebereš knjigico "Razvoj železniškega omrežja v Sloveniji in okolici" - lahko tudi tule

M.
dej malo preberi no

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 16.09.2012, 10:56
Napisal/-a milchy
stručkoti boste vedeli za katero lokomotivo je sklop ......

Slika

Slika

Slika

če se ne motim je to za španko, ki jo popravljajo v Novem mestu ?

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 16.09.2012, 11:20
Napisal/-a mkx
milchy napisal/-a:če se ne motim je to za španko, ki jo popravljajo v Novem mestu ?
Nič smeškota, tako da sem v dvomih. Jaz bi sicer prej rekel, da bo tole za novomeškega jembaha. :?:

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 18.09.2012, 15:58
Napisal/-a milchy
očitno nikoli ne bomo izvedeli, za katero lokomotivo so ta kolesa, ker je stručkotom pod čast pisat v smetišče :P

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 19.09.2012, 11:39
Napisal/-a 541-110
Da ni tole za kenedi-ja?

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 19.09.2012, 13:39
Napisal/-a mkx
OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.

Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).

Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 19.09.2012, 16:44
Napisal/-a Barbarpapa1
Pozdrav

Delim mnenje, ki ga ima @mkx. Na naših električnih in dieselelektričnih lokomotivah kotnih prenosov ni. So pa skoraj vedno pri dieselhidravličnih in dieselmehanskih. In pa na našem Pendolinu, ki ima motorje pod glavnim okvirjem...

LP

Jože

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 19.09.2012, 17:21
Napisal/-a kurjač
mkx napisal/-a:OK, pa dajmo malo nabijati po Smetišču če že nobenega znalca ni blizu da bi povedal kako in kaj.

Meni bi se zdelo čudno, da bi na pogonski osi lokomotive z električnimi vlečnimi motorji rabili na pogonski sklop pripeljati kakšne kardane. Tale na Milanovi fotografiji ima na zgornjem delu z obeh strani nekakšne prirobnice, na katere bi najbrž sedel kakšen kardan ali dva (z vsake strnai po eden). Kot bi to recimo pričakoval pri povezavi več pogonskih osi. Vsekakor pa po mojem mnenju tale gmota na osi ni pogonski motor ... kot bi lahko bil pri Španki ali Kenediju (ali kakšni e-lok).

Spomladi je počila os novomeškemu Jembahu pri Mirni (to je dobro pokril Tin€) in nazadnje sem slišal, da ga bodo popravili v NM. Po mojem laičnem poznavanju pa bi pričakoval nekaj takega pri srednji osi Jembaha ... na eno stran kardan do hidravličnega prenosnika, na drugo stran pa kardan do končne osi. Tudi časovno se stvari skladajo, po precej mesecih bi pa že lahko skompletirali os do stopnje, ko je primerna z vgradnjo.
=D>

Re: milčijeva kanta

Objavljeno: 07.11.2013, 11:43
Napisal/-a milchy
na Jesenicah pa kot v enih čist drugih časih .....

Slika

Slika

Slika

Slika