Metla od Metrans-a

Take in drugačne nepomembnosti, ki pa jih radi delili z širnim svetom, pa stvari, ki jih premaknemo.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Metla od Metrans-a

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 9:16

Nurmi napisal/-a:Evo si si sam odgovoril.Politika,ne SŽ! :wink:


No vidiš Nurmi to je ideologija, katero so v preteklosti zagovarjali in sedaj smo tu, kot smo. Rešuje se kot kdo ve in zna. Vidiš to sem jaz zagovarjal, da Strojevodja, ko naredi strokovno usposobljenost ima javno priznano izobrazbo in ne interno.

Sedaj pa se pojavi problem in v katerem bodo strojevodje potegnili krajši konec. Ali drugače povedano privezan si na vrvico. (prej navedeno je prispodoba. Saj veš kaj to pomeni.)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 24.07.2011, 10:00

Dare, ne bluzi. SŽ ne dajejo, niti niso za to pristojni, da bi drugim zainteresiranim prevoznikom izdajali licenco. #-o
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4530
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a igor72 » 24.07.2011, 11:01

Matic.... a kej veš kdo je delal zavorni preizkus, ali je bil samo skrajšani....mogoče imajo že dogovor o zaupanju?? A na Hodoš je prišla strojna mašina?

Dare....spet bluziš #-o
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.07.2011, 11:12

Dolfe:
Dare, ne bluzi. SŽ ne dajejo, niti niso za to pristojni, da bi drugim zainteresiranim prevoznikom izdajali licenco.


Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.
Kar se pa tiče silnih kontrol in zavornih preiskusov po prehodu meje, so pa to ideje ki jih je zastopal naš prijatelj na prevzgoji.

LPL
Uporabniški avatar
kretnica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 260
Pridružen: 09.01.2008, 16:09

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a kretnica » 24.07.2011, 11:32

Ljubitelj napisal/-a:Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.


Pa kaj potem??
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 24.07.2011, 11:37

igor72 napisal/-a:Matic.... a kej veš kdo je delal zavorni preizkus, ali je bil samo skrajšani....mogoče imajo že dogovor o zaupanju?? A na Hodoš je prišla strojna mašina?

Dare....spet bluziš #-o


So delali zavorni preizkus A, vendar je mel to čez madžarski vlakovodja, mašina je pa na hodoš pripeljala tovorni vlak iz Budimpešte tam enkrat med tretjo in peto uro popoldan.
LP
Matic
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 13:25

Dolfe napisal/-a:Dare, ne bluzi. SŽ ne dajejo, niti niso za to pristojni, da bi drugim zainteresiranim prevoznikom izdajali licenco. #-o


Prosim še enkrat preberi moj prejšnji prispevek in potem komentiraj. Po pisanju komentarja očitno ne razumeš ozadja. Še enkrat jaz nisem pisal o izdaji licenc prevoznikom ampak o problemu licenc lokomotivskega osebja. ZAradi teže problema ne bom razlagal v detalje in kakšni problemi se pojavljajo v ozadju.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 24.07.2011, 13:29

Ljubitelj napisal/-a:Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.
Kar se pa tiče silnih kontrol in zavornih preiskusov po prehodu meje, so pa to ideje ki jih je zastopal naš prijatelj na prevzgoji.

LPL


Osveži nam spomin o teh polenih, Ljubitelj. [-o<

Kolikor je poznano meni, je bilo še največ nasprotovanja zgolj zaradi stroškov porabljene energije. Ker so tujci pač hoteli voziti na pol zastonj, če že ne na kompleten račun Slovenskih Železnic.

O zavornih preizkusih pa raje ne debatiraj, ker o njih ne veš ničesar. Gre namreč za varnost prometa, ter za varnost ljudi in ne za nekakšno mobilno bicikliranje. To so hudo resne reči. Preveč resne, da bi si kar po domače izmenjavali vlake.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 24.07.2011, 13:31

@dare20: ko boš imel kej konkretno pametnega za povedat, da več kakšni problemi se kje pojavljajo pa od kod okoli 'licenc' lokomotivskega osebja, ti bom pa vrjel mogoče na vsako tretjo besedo.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 13:32

igor72 napisal/-a:Matic.... a kej veš kdo je delal zavorni preizkus, ali je bil samo skrajšani....mogoče imajo že dogovor o zaupanju?? A na Hodoš je prišla strojna mašina?

Dare....spet bluziš #-o


Vidiš Igor72 udaril si na prvo in se nisi prepričal o problemih, katere bo pokasirala Slovenska stran. ZAvorne preiskuse delajo drugi. Poglej ugotovitve drugih sogovornikov. Ponovno ti predlagam, da pogledaš in prečitaš moj prispevek in razmisli o internem priznavanju izobrazbe in kakšna je sedaj dejanska slika. Podrobnosti pa ti bo povedala mati narava.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.07.2011, 13:34

Kretnica:
Ljubitelj je napisal:
Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.


Pa kaj potem??



Z metanjem polen SŽ neposredno delujejo proti interesom RS, to je privabiti čim več tovora na tire, kar pa se lahko stori le z racionalizacijo poslovanja, brez nepotrebnih stroškov (beri mejnih zastojev zaradi menjave lokomotiv, spremljajočih podvojenih in potrojenih kontrol in nenazadnje tudi nepotrebnih menjav osebja, kar vse znižuje produktivnost in povečuje stroške).

LPL
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a dare20 » 24.07.2011, 13:43

Mojster_Strojevodja napisal/-a:@dare20: ko boš imel kej konkretno pametnega za povedat, da več kakšni problemi se kje pojavljajo pa od kod okoli 'licenc' lokomotivskega osebja, ti bom pa vrjel mogoče na vsako tretjo besedo.


Še enkrat ali lahko potrdiš, da je sedanji sistem izobraževanja, ko ga izvajajo Slovesnke železnice v duhu pridobitve veljavne licence za vse operaterje, ki opravljajo in bodo opravljali prevozne dejavnosti po Slovenskih tirih. NE, ker je izključno internega značaja.

Ali lahko odgovoriš zakaj se potem prikriva poklic in samo plasira podatek za delovno mesto Strojevodja ELlektro vlečnih vozil 55921, Strojevodja Dizelsih vlečnih vozil 55922.

Da ne govorimo posledic takšnega početja, ki so povezane z primeri, ko strojevodja zaradi poklicnih obolenj izgubi zdravstveno skupino.???

Ali lahko obrazložiš to povezavo. Ti lahko povem. Cilj je izključno ta, da ko strojevodja izgubi zdravstveno skupino izgubi vse. Tako se spravi ljudi v šah.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 24.07.2011, 13:47

@Ljubitelj: mislim, da boš mogu narditi eno bolj poglobljeno analizo vsega videnega in povedanega. Saj tko mislim da ni tvoja pisarija ravno na mestu.

@dare20: žespet mešaš štrene z nečim kar nima nobene relavantne zadeve v tej debati, okoli kdo je naredu zavorni preizkus. :x

Prvič niti ne veš za kero stran se sprašuje a za vožnjo vlaka na našo stran ali na madžarsko :x
Če ne gre uporabi večje kladivo.

"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."

"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 24.07.2011, 13:49

dare20 napisal/-a:
Mojster_Strojevodja napisal/-a:@dare20: ko boš imel kej konkretno pametnega za povedat, da več kakšni problemi se kje pojavljajo pa od kod okoli 'licenc' lokomotivskega osebja, ti bom pa vrjel mogoče na vsako tretjo besedo.


Še enkrat ali lahko potrdiš, da je sedanji sistem izobraževanja, ko ga izvajajo Slovesnke železnice v duhu pridobitve veljavne licence za vse operaterje, ki opravljajo in bodo opravljali prevozne dejavnosti po Slovenskih tirih. NE, ker je izključno internega značaja.

Ali lahko odgovoriš zakaj se potem prikriva poklic in samo plasira podatek za delovno mesto Strojevodja ELlektro vlečnih vozil 55921, Strojevodja Dizelsih vlečnih vozil 55922.

Da ne govorimo posledic takšnega početja, ki so povezane z primeri, ko strojevodja zaradi poklicnih obolenj izgubi zdravstveno skupino.???

Ali lahko obrazložiš to povezavo. Ti lahko povem. Cilj je izključno ta, da ko strojevodja izgubi zdravstveno skupino izgubi vse. Tako se spravi ljudi v šah.



No zdaj vsaj dokončno vem, da imaš večje probleme, ki jih strešaš okoli na neprimernih mestih, kot je to naprimer tukaj.
Nismo in ne bomo tvoje propagandno platno za tvoje osebne probleme [-X
Če ne gre uporabi večje kladivo.

"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."

"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4306
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Metrans

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 24.07.2011, 13:52

Dva primera:
1) Dolfe, sam veš, da tudi lokomotive SŽ niso vse bile opremljene s električnimi števci, kar se je striktno zahtevalo od RCA. Obstajal je še drugačen način obračunavanja, ali pa se mmogoče motim? Po interveciji ministerstva/direktorata (kdo bi se kot laik spoznal na vse upravne kolobocije) pa se je stvar uredila.

2) SŽ kot upravljalec JŽI so prevozniku RCA onemogočale dostop do stabilnih zračnih kompresorjev v Kopru in Zalogu. Po odredbi merodajnega organa so morale nehati nagajati, ker kompresorji niso last SŽ, ampak so del JŽI in financirane iz proračuna.

Dolfe, ustrezen pravilnik določa kako in kdaj se opravljajo zavorni preiskusi. Pravilniki so lahko bolj ali manj življenski, toda pravilniki v obliki, ki zahtevajo zavorni preiskus in ko vozovni pregledniki kontrolirajo stanje vagonov vsakih nekaj 10 km za kar se je zavzemal prijatelj s prevzgoje (Beljak-Jesenice npr., sedaj se vozi menda na zaupanje) pa bodo definitivno zagotovili 100% varnost evropskih železnic. Nesreč namreč sploh ne bo več, upam da ti je jasno zakaj.
Sam se ne bom nič vtikal v pravilnike, saj sem laik, le to vem da se nekomu s tako obliko poslovanja slabo piše, o čemer govore rdeče številke in upadajoč tržni delež.

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov