Metla od Metrans-a
Re: Metrans
Kje pa ve francoski vozovni preglednik kaj je to vagon
Re: Metrans
Po tvoji logiki si sedaj začel mešati Francoske preglednike za varnost in brezhibnost vagonov na Slovenkih tirh!!1216-001 napisal/-a:Kje pa ve francoski vozovni preglednik kaj je to vagon
Re: Metrans
cokla napisal/-a:Le zakaj ne , če so usposobljeni.....dare20 napisal/-a:
Glede tuje konkurence in tujih prevoznikov menim, da nesmejo sami opravljati zavornih preiskusov, če hočemo zagotoviti varnost na tirih.
Problem je, če jih je sploh zagotovil oziroma jih zagotavlja.??
Re: Metrans
Madona Darko...si pa res en model.dare20 napisal/-a:cokla napisal/-a:Le zakaj ne , če so usposobljeni.....dare20 napisal/-a:
Glede tuje konkurence in tujih prevoznikov menim, da nesmejo sami opravljati zavornih preiskusov, če hočemo zagotoviti varnost na tirih.
Problem je, če jih je sploh zagotovil oziroma jih zagotavlja.??
Ma daj no...kaj ima zdaj veze vagon z slovenskimi tiri. Če je vagon brezhiben je tukaj ali pa v Franciji; ali tunđikistanu, če hočeš...ustvarjaš probleme tam kjer jih ni.dare20 napisal/-a:Po tvoji logiki si sedaj začel mešati Francoske preglednike za varnost in brezhibnost vagonov na Slovenkih tirh!!1216-001 napisal/-a:Kje pa ve francoski vozovni preglednik kaj je to vagon
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Metrans
In kaj bo imel strojevoja konkurence s sabo še preglednika v kabini,da mu podpiše D zavoro.dare20 napisal/-a:cokla napisal/-a:Le zakaj ne , če so usposobljeni.....dare20 napisal/-a:
Glede tuje konkurence in tujih prevoznikov menim, da nesmejo sami opravljati zavornih preiskusov, če hočemo zagotoviti varnost na tirih.
Problem je, če jih je sploh zagotovil oziroma jih zagotavlja.??
Re: Metrans
Mirče napisal/-a: In kaj bo imel strojevoja konkurence s sabo še preglednika v kabini,da mu podpiše D zavoro.
Vidiš tukaj je potrebno določiti pravila igre in ne, da se jih spreminja kakor kdo hoče. Prvi pa najbolj pokasira prav Strojevodja.
Pucamo2
Kolikor sem prebral v reviji Railvolution je bil METRANS izredno nezadovoljen s storitvami MAV Cargo, zato se je odločil za lastno vleko. Prej je vlak porabil 24 ur, da je prevozil madžarsko, sedaj pa jih rabi le dobrih 6 ur.
In še najpomembnejše kar piše: vleka po Sloveniji je predvidena od SŽ, saj je Metrans zadovoljen z našimi storitvami (predvsem hitrostjo) v primerjavi z Madžari, tako da bo vlake za nedoločen čas vlekle SŽ.
To da pa SŽ ne pusti vozit vlakov je pa larifari SŽ nima nič s tem in vsak, ki izpolnjuje pogoje mu AŽP dodeli spričevalo in lahko vozi po JŽI v RS
Lahko, da bo tudi Metrans enkrat vlake vozil do Kopra....
In še najpomembnejše kar piše: vleka po Sloveniji je predvidena od SŽ, saj je Metrans zadovoljen z našimi storitvami (predvsem hitrostjo) v primerjavi z Madžari, tako da bo vlake za nedoločen čas vlekle SŽ.
To da pa SŽ ne pusti vozit vlakov je pa larifari SŽ nima nič s tem in vsak, ki izpolnjuje pogoje mu AŽP dodeli spričevalo in lahko vozi po JŽI v RS
Lahko, da bo tudi Metrans enkrat vlake vozil do Kopra....
Re: Metrans
Regan 664
Se strinjam, da se je odločil za lastno vleko. NAmreč če gledamo potovanje kontenerja iz Kitajske v Evropo vsak prevozik in logist strmi k temu, da čim manj denarja porabi za stroške transporta.
Če je izdelek na Kitajskem z končno ceno recimo 10 EUR in transport pride 20 EUR je torej cena 30 EUR.
ZAto vsi strmijo k temu, da prej naveden kontejner pripeljejo od pošiljatelja do naročnika z najmanšim številom vmesnih prevoznikov. Ali pa ti prevozniki imajo takšno ceno, da ni na izgubi glavni logist.
Se strinjam, da se je odločil za lastno vleko. NAmreč če gledamo potovanje kontenerja iz Kitajske v Evropo vsak prevozik in logist strmi k temu, da čim manj denarja porabi za stroške transporta.
Če je izdelek na Kitajskem z končno ceno recimo 10 EUR in transport pride 20 EUR je torej cena 30 EUR.
ZAto vsi strmijo k temu, da prej naveden kontejner pripeljejo od pošiljatelja do naročnika z najmanšim številom vmesnih prevoznikov. Ali pa ti prevozniki imajo takšno ceno, da ni na izgubi glavni logist.