Stran 1 od 3
Metla od Metrans-a
Objavljeno: 24.07.2011, 9:16
Napisal/-a dare20
Nurmi napisal/-a:Evo si si sam odgovoril.Politika,ne SŽ!
No vidiš Nurmi to je ideologija, katero so v preteklosti zagovarjali in sedaj smo tu, kot smo. Rešuje se kot kdo ve in zna. Vidiš to sem jaz zagovarjal, da Strojevodja, ko naredi strokovno usposobljenost ima javno priznano izobrazbo in ne interno.
Sedaj pa se pojavi problem in v katerem bodo strojevodje potegnili krajši konec. Ali drugače povedano privezan si na vrvico. (prej navedeno je prispodoba. Saj veš kaj to pomeni.)
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 10:00
Napisal/-a Dolfe
Dare, ne bluzi. SŽ ne dajejo, niti niso za to pristojni, da bi drugim zainteresiranim prevoznikom izdajali licenco.
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 11:01
Napisal/-a igor72
Matic.... a kej veš kdo je delal zavorni preizkus, ali je bil samo skrajšani....mogoče imajo že dogovor o zaupanju?? A na Hodoš je prišla strojna mašina?
Dare....spet bluziš
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 11:12
Napisal/-a Ljubitelj
Dolfe:
Dare, ne bluzi. SŽ ne dajejo, niti niso za to pristojni, da bi drugim zainteresiranim prevoznikom izdajali licenco.
Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.
Kar se pa tiče silnih kontrol in zavornih preiskusov po prehodu meje, so pa to ideje ki jih je zastopal naš prijatelj na prevzgoji.
LPL
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 11:32
Napisal/-a kretnica
Ljubitelj napisal/-a:Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.
Pa kaj potem??
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 11:37
Napisal/-a 664-111
igor72 napisal/-a:Matic.... a kej veš kdo je delal zavorni preizkus, ali je bil samo skrajšani....mogoče imajo že dogovor o zaupanju?? A na Hodoš je prišla strojna mašina?
Dare....spet bluziš
So delali zavorni preizkus A, vendar je mel to čez madžarski vlakovodja, mašina je pa na hodoš pripeljala tovorni vlak iz Budimpešte tam enkrat med tretjo in peto uro popoldan.
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:25
Napisal/-a dare20
Dolfe napisal/-a:Dare, ne bluzi. SŽ ne dajejo, niti niso za to pristojni, da bi drugim zainteresiranim prevoznikom izdajali licenco.
Prosim še enkrat preberi moj prejšnji prispevek in potem komentiraj. Po pisanju komentarja očitno ne razumeš ozadja. Še enkrat jaz nisem pisal o izdaji licenc prevoznikom ampak o problemu licenc lokomotivskega osebja. ZAradi teže problema ne bom razlagal v detalje in kakšni problemi se pojavljajo v ozadju.
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:29
Napisal/-a Dolfe
Ljubitelj napisal/-a:
Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.
Kar se pa tiče silnih kontrol in zavornih preiskusov po prehodu meje, so pa to ideje ki jih je zastopal naš prijatelj na prevzgoji.
LPL
Osveži nam spomin o teh polenih, Ljubitelj.
Kolikor je poznano meni, je bilo še največ nasprotovanja zgolj zaradi stroškov porabljene energije. Ker so tujci pač hoteli voziti na pol zastonj, če že ne na kompleten račun Slovenskih Železnic.
O zavornih preizkusih pa raje ne debatiraj, ker o njih ne veš ničesar. Gre namreč za varnost prometa, ter za varnost ljudi in ne za nekakšno mobilno bicikliranje. To so hudo resne reči. Preveč resne, da bi si kar po domače izmenjavali vlake.
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:31
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
@dare20: ko boš imel kej konkretno pametnega za povedat, da več kakšni problemi se kje pojavljajo pa od kod okoli 'licenc' lokomotivskega osebja, ti bom pa vrjel mogoče na vsako tretjo besedo.
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:32
Napisal/-a dare20
igor72 napisal/-a:Matic.... a kej veš kdo je delal zavorni preizkus, ali je bil samo skrajšani....mogoče imajo že dogovor o zaupanju?? A na Hodoš je prišla strojna mašina?
Dare....spet bluziš
Vidiš Igor72 udaril si na prvo in se nisi prepričal o problemih, katere bo pokasirala Slovenska stran. ZAvorne preiskuse delajo drugi. Poglej ugotovitve drugih sogovornikov. Ponovno ti predlagam, da pogledaš in prečitaš moj prispevek in razmisli o internem priznavanju izobrazbe in kakšna je sedaj dejanska slika. Podrobnosti pa ti bo povedala mati narava.
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:34
Napisal/-a Ljubitelj
Kretnica:
Ljubitelj je napisal:
Vse to je res, ampak prav SŽ so zmetale že mnogo polen pod noge (kolesa) ostalih prevoznikov, o čemer je že bilo govora.
Pa kaj potem??
Z metanjem polen SŽ neposredno delujejo proti interesom RS, to je privabiti čim več tovora na tire, kar pa se lahko stori le z racionalizacijo poslovanja, brez nepotrebnih stroškov (beri mejnih zastojev zaradi menjave lokomotiv, spremljajočih podvojenih in potrojenih kontrol in nenazadnje tudi nepotrebnih menjav osebja, kar vse znižuje produktivnost in povečuje stroške).
LPL
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:43
Napisal/-a dare20
Mojster_Strojevodja napisal/-a:@dare20: ko boš imel kej konkretno pametnega za povedat, da več kakšni problemi se kje pojavljajo pa od kod okoli 'licenc' lokomotivskega osebja, ti bom pa vrjel mogoče na vsako tretjo besedo.
Še enkrat ali lahko potrdiš, da je sedanji sistem izobraževanja, ko ga izvajajo Slovesnke železnice v duhu pridobitve veljavne licence za vse operaterje, ki opravljajo in bodo opravljali prevozne dejavnosti po Slovenskih tirih. NE, ker je izključno internega značaja.
Ali lahko odgovoriš zakaj se potem prikriva poklic in samo plasira podatek za delovno mesto Strojevodja ELlektro vlečnih vozil 55921, Strojevodja Dizelsih vlečnih vozil 55922.
Da ne govorimo posledic takšnega početja, ki so povezane z primeri, ko strojevodja zaradi poklicnih obolenj izgubi zdravstveno skupino.???
Ali lahko obrazložiš to povezavo. Ti lahko povem. Cilj je izključno ta, da ko strojevodja izgubi zdravstveno skupino izgubi vse. Tako se spravi ljudi v šah.
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:47
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
@Ljubitelj: mislim, da boš mogu narditi eno bolj poglobljeno analizo vsega videnega in povedanega. Saj tko mislim da ni tvoja pisarija ravno na mestu.
@dare20: žespet mešaš štrene z nečim kar nima nobene relavantne zadeve v tej debati, okoli kdo je naredu zavorni preizkus.
Prvič niti ne veš za kero stran se sprašuje a za vožnjo vlaka na našo stran ali na madžarsko
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:49
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
dare20 napisal/-a:Mojster_Strojevodja napisal/-a:@dare20: ko boš imel kej konkretno pametnega za povedat, da več kakšni problemi se kje pojavljajo pa od kod okoli 'licenc' lokomotivskega osebja, ti bom pa vrjel mogoče na vsako tretjo besedo.
Še enkrat ali lahko potrdiš, da je sedanji sistem izobraževanja, ko ga izvajajo Slovesnke železnice v duhu pridobitve veljavne licence za vse operaterje, ki opravljajo in bodo opravljali prevozne dejavnosti po Slovenskih tirih. NE, ker je izključno internega značaja.
Ali lahko odgovoriš zakaj se potem prikriva poklic in samo plasira podatek za delovno mesto Strojevodja ELlektro vlečnih vozil 55921, Strojevodja Dizelsih vlečnih vozil 55922.
Da ne govorimo posledic takšnega početja, ki so povezane z primeri, ko strojevodja zaradi poklicnih obolenj izgubi zdravstveno skupino.???
Ali lahko obrazložiš to povezavo. Ti lahko povem. Cilj je izključno ta, da ko strojevodja izgubi zdravstveno skupino izgubi vse. Tako se spravi ljudi v šah.
No zdaj vsaj dokončno vem, da imaš večje probleme, ki jih strešaš okoli na neprimernih mestih, kot je to naprimer tukaj.
Nismo in ne bomo tvoje propagandno platno za tvoje osebne probleme
Re: Metrans
Objavljeno: 24.07.2011, 13:52
Napisal/-a Ljubitelj
Dva primera:
1) Dolfe, sam veš, da tudi lokomotive SŽ niso vse bile opremljene s električnimi števci, kar se je striktno zahtevalo od RCA. Obstajal je še drugačen način obračunavanja, ali pa se mmogoče motim? Po interveciji ministerstva/direktorata (kdo bi se kot laik spoznal na vse upravne kolobocije) pa se je stvar uredila.
2) SŽ kot upravljalec JŽI so prevozniku RCA onemogočale dostop do stabilnih zračnih kompresorjev v Kopru in Zalogu. Po odredbi merodajnega organa so morale nehati nagajati, ker kompresorji niso last SŽ, ampak so del JŽI in financirane iz proračuna.
Dolfe, ustrezen pravilnik določa kako in kdaj se opravljajo zavorni preiskusi. Pravilniki so lahko bolj ali manj življenski, toda pravilniki v obliki, ki zahtevajo zavorni preiskus in ko vozovni pregledniki kontrolirajo stanje vagonov vsakih nekaj 10 km za kar se je zavzemal prijatelj s prevzgoje (Beljak-Jesenice npr., sedaj se vozi menda na zaupanje) pa bodo definitivno zagotovili 100% varnost evropskih železnic. Nesreč namreč sploh ne bo več, upam da ti je jasno zakaj.
Sam se ne bom nič vtikal v pravilnike, saj sem laik, le to vem da se nekomu s tako obliko poslovanja slabo piše, o čemer govore rdeče številke in upadajoč tržni delež.
LPL