Stran 1 od 2

Metla od 541 - 016 po nesreči

Objavljeno: 07.09.2011, 21:11
Napisal/-a dare20
Gorchi napisal/-a:Tine, sej je vseeno, kje točno so vrata, bistveno je, ali se sploh lahko umakneš iz kabine proti sredini lokomotive ali ne kajti pri vožnji lokomotive dejansko skakat iz nje se mi zdi nevarno...
Prvo načelo pri vožnji je bilo to, da imaš vedno in vsak trenutek roko na zaviralniku. Pa ne zaradi tega, da se se delaš frajerja ampak zato, da čimbolj znižaš hitrost do morebitnega trka. NA določenih lokomotivah je resni problem kam se umakniti.
Vsi poznamo probleme z mehom in njegovim odpiranjem čelnega dela. Ali pa primer karambola EMG 311 z kamionom, kateri je prevažal pivo. Ves tovor je bil na višini kabine. Strojevodja po izvršenih vseh hitrih ukrepih se je umaknil v prvi služben oddelek in je bil ves porezan.

Če hočeš samo na to študirat se lahko tudi poškoduješ doma na pručki.

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 07.09.2011, 22:39
Napisal/-a Žiga
Mislim, da bi bilo zelo priporočljivo, da bi se tudi takšne stvari učili na izpitih :roll: Se pravi, kako ravnati v primeru neizogibnega trka. Pa na vsaki lokomotivi pred prvo vožnjo narediti test, kako lahko v najkrajšem primeru vklopiš zasilno zavoro in varno odideš iz kabine na manj nevarno mesto.

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 6:55
Napisal/-a Dolfe
Ah, dej no. :lol:

Prvič, vlaki niso narejeni za zaletavanje in so hude nesreče praviloma zelo redke.

Kot drugo, če je človek brez refleksa samoohranitve, ne more biti strojevodja, ker pač s psihotesti ne pride skozi.

lp,
Dolfe :wink:

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 14:46
Napisal/-a dare20
Žiga napisal/-a:Mislim, da bi bilo zelo priporočljivo, da bi se tudi takšne stvari učili na izpitih :roll: Se pravi, kako ravnati v primeru neizogibnega trka. Pa na vsaki lokomotivi pred prvo vožnjo narediti test, kako lahko v najkrajšem primeru vklopiš zasilno zavoro in varno odideš iz kabine na manj nevarno mesto.
Oprosti tukaj pa ostro protestiram. NAmreč to je DOLŽNOST MENTORJA, DA TE SEZNANI Z NUJNIMI UKREPI ZA ZAUSTAVITEV VLAKA.
LOkomotiva 342 ima svojo proceduro, 363 isto, 312 prav tako, 311 tudi, 642 enako, 661 enako, 644, 664 prav tako.
711, 813 itd..

KAj pa so delali mentorji na teh lokomotivah in inštruktorji strojevodij????

Če strojevodja ne pozna teh ukrepov prosim nima kaj iskati na lokomotivi. TAkoj priviti inštruktorje Strojevodij zakaj ne poučujejo tako kot treba.

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 15:08
Napisal/-a cokla
dare20 napisal/-a: TAkoj priviti inštruktorje Strojevodij zakaj ne poučujejo tako kot treba.
Pa kaj "noriš"...kje piše, da je Žiga strojevodja... #-o

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 15:45
Napisal/-a Žiga
Strojevodja res (še) nisem, čeprav me to delo zanima. Sem pa gasilec že skoraj od rojstva in sem bil priča že kar nekaj prometnih nesreč, tudi hujših in, ko takšne stvari vidiš v resnici od blizu, začneš dajati velik povdarek na varnost v prometu (ne samo cestnem). Tudi na vaji, ki je bila simulacija nesreče vlaka sem že sodeloval, tako da tudi ta postopek reševanja kar dosti poznam. Če se vam nekaterim zdi smešno, da razmišljam v tej smeri... tudi prav! #-o

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 15:52
Napisal/-a dare20
cokla napisal/-a:
dare20 napisal/-a: TAkoj priviti inštruktorje Strojevodij zakaj ne poučujejo tako kot treba.
Pa kaj "noriš"...kje piše, da je Žiga strojevodja... #-o

No Cokla pa sva že nekaj ugotovila, da je izraba naziva strojevodja zelo pogosta na tem forumu. Vljudno prosim, da se to odpravi v imenu vseh strojevodij.

Nedopustno je, da se nekdo prijavi, ker nima drugih izbir klikne strojevodja. TAko pridemo do tega, da se ustvari domnevni vtis, kot sem razumel v mojem prispevku.

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 16:01
Napisal/-a Žiga
dare20 napisal/-a:Nedopustno je, da se nekdo prijavi, ker nima drugih izbir klikne strojevodja. TAko pridemo do tega, da se ustvari domnevni vtis, kot sem razumel v mojem prispevku.
No, da ne bo slučajno kakšne pomote... Nikoli se nisem hvalil, da sem strojevodja ali kaj v tem smislu. Če pa mi piše pod uporabniškim imenom "Strojevodja II", pa za to nisem jaz kriv :wink:

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 16:02
Napisal/-a dare20
Žiga napisal/-a:Strojevodja res (še) nisem, čeprav me to delo zanima. Sem pa gasilec že skoraj od rojstva in sem bil priča že kar nekaj prometnih nesreč, tudi hujših in, ko takšne stvari vidiš v resnici od blizu, začneš dajati velik povdarek na varnost v prometu (ne samo cestnem). Tudi na vaji, ki je bila simulacija nesreče vlaka sem že sodeloval, tako da tudi ta postopek reševanja kar dosti poznam. Če se vam nekaterim zdi smešno, da razmišljam v tej smeri... tudi prav! #-o
Žiga iz vidika varnosti in iz vidika, kot ga vidi gasilec si postavil izredno zanimivo debato. NAmreč nesreče se dogajajo. Strojevodje imajo mentorje, kateri jim pokažejo te položaje.
NA Jesenicah je strojevodja naredil dobro, da je skočil v notranjost vagona. Sam sem pred nekaj časa izpostavil kolesa takoj za strojevodsko kabino na takšni garnituri, ki je bila udeležena na Jesenicah. NA določenih lokomotivah je navadno umik v notranjost lokomotive. Vendar je problem stol, katerega je potrebno umakniti in ukrepati.

V ZM, ko se je zaletel vlak (342) v kamion, ki je obstal na tirih je strojevodja uporabil prostor v VN hodniku, saj bi ga v kabini.
EMG 311 pri Sevnici je strojevodja in pomočnik tudi uporabila vse ukrepe in skočila v služben oddelek. Če nebi bi bilo po njih.

ŽAl pa je odvisno od vsakega položaja posebej

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 16:04
Napisal/-a dare20
Žiga napisal/-a:
dare20 napisal/-a:Nedopustno je, da se nekdo prijavi, ker nima drugih izbir klikne strojevodja. TAko pridemo do tega, da se ustvari domnevni vtis, kot sem razumel v mojem prispevku.
No, da ne bo slučajno kakšne pomote... Nikoli se nisem hvalil, da sem strojevodja ali kaj v tem smislu. Če pa mi piše pod uporabniškim imenom "Strojevodja II", pa za to nisem jaz kriv :wink:

Žiga nisi kriv. Kriv je tisti, ki ni uredil prijave.

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 16:17
Napisal/-a Tin€
dare20 napisal/-a:
Žiga nisi kriv. Kriv je tisti, ki ni uredil prijave.
Dare, in ti boš kmalu ugotovil, da se sonce vrti okoli zemlje :!:

"Stopnje" uporabnikov so povezane glede na število njegovih prispevkov 8oglašanj) na tem forumu, če se ne motim je za 80-ti prispevek že stopnja "Strojevodja I". Tako si je pač avtor tega foruma zamislil in o tem ni debate in pika :!:

Da te malo potolažim glede teh stopenj uporabnika foruma. Pred časom mi je sodelavec rekel, da se izdajam za strojevodjo, saj je njegov sokrajan (član tega foruma, mlečnozobi) videl pod mojim avatarjem tak naziv.

So pa seveda določene izjeme okoli naziva tu, za podrobnejšo razlago, komu pripada kakšni "častni" naziv (brez moderatorjev) pa uporabi funkcijo išči ali pa preberi celoten forum in zadeva ti bo kristalno jasna.

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 16:22
Napisal/-a kretnica
@Dare, kakšen položaj pa ti prakticiraš :mrgreen: :mrgreen:

Majke mi

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 17:30
Napisal/-a Tono
Porkaduš, jaz sem tudi Strojevodja I. Bi pa rad bil Višji mazalec. Moderator, a lahko menjam??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 17:43
Napisal/-a Dolfe
Jst bi tud strojevodja 1, pa mi ne puuuuustiiiiiijooooooooo!!!! ..... buuuhuhuuuuu....Slika

Orkaduš, metlo bo treba zakurblat. press Slika

Re: 541 - 016 po nesreči....

Objavljeno: 08.09.2011, 20:14
Napisal/-a dare20
kretnica napisal/-a:@Dare, kakšen položaj pa ti prakticiraš :mrgreen: :mrgreen:

Majke mi
Nedopustno se je predstavljati, kot strojevodja ali mu določevati, da je ta in ta strojevodja. NAmreč z takšnim načinom, kot je že COKLA ugotovil v drugem prispevku, gre za diskreditacijo poklica, saj neki bralec določenega prispevka bo razumel povsem napačno. ŽAl pa moramo biti pošteni, da takšen položaj sproducirajo posamezniki z nepremišljenim in lahkomiselnim obnašanjem.

NAmreč nekdo, ki bo bral nek prispevek bo z tem napisom dobil povsem negativno sliko okrog poklica STROJEVODJA. ZAto je nekorektno, da se kar piše k uporabniku neki naziv, katerega NIMA. Kolikor vem je tudi celo to kaznjivo.

Ta problem se je pojavil, ko je bilo razumljeno, da se v izobraževanju za poklic STROJEVODJA ne pouči osnovnih stvari pri prisilni ustavitvi vlaka.

Sam menim, da se takšno pripisovanje nekih nazivov članom ni najbolj primerno. Če gledamo ostale forume ne bomo nikjer našli, da se pripiše recimo na zravstvenem področju kar zdravnik, doktor, primarij, doc doktor primarij, svetnik itd in prav je tako, da se ne pripiše tega.