počutje v kabinah

Take in drugačne nepomembnosti, ki pa jih radi delili z širnim svetom, pa stvari, ki jih premaknemo.
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a kvak »

Pozdravljeni,

zanima me kakšno je vae mnenje v počutju v kabinah "naših " lokomotiv (zračenje, gretje, hrup, sedeži,...). Vem da je v Živi udobno, pa tudi v Brižiti ni prav slabo. V reganu je verjetno obupno slaba preglednost pri vožnji z daljšim koncem naprej.


lp
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a dare20 »

kvak napisal/-a:Pozdravljeni,

zanima me kakšno je vae mnenje v počutju v kabinah "naših " lokomotiv (zračenje, gretje, hrup, sedeži,...). Vem da je v Živi udobno, pa tudi v Brižiti ni prav slabo. V reganu je verjetno obupno slaba preglednost pri vožnji z daljšim koncem naprej.


lp
Določene serije lokomotiv povzročajo takšne vibracije, da kamere ne delujejo, saj je slika motna. Določene serije imajo sedeže zvezane neposredno na DM, ker sploh nimajo dušenja vibracij. Elektro lokomotive pa so poglavje zase.
Uporabniški avatar
Klemen
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 309
Pridružen: 24.05.2008, 7:41
Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a Klemen »

Ni ga bolšega ko voziš 664 z dolgim delom naprej ... :wink:
LP, Klemen
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a Tono »

Paro lahko tudi kaj obravnavamo? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ko smo že pri dolgih koncih dizelk; nekako mi ne gre v račun, kako je lahko pravilna usmeritev lokomotive tako, da je z dolgim koncem naprej, saj je s tem omejeno vidno polje strojevodje? Najboljša vidljivost je gotovo pri Reganu in Krokodilu v smeri kratkega konca ampak vseeno, zakaj je usmeritev z dolgim koncem naprej pravilna?
Goran
Jake
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 44
Pridružen: 09.10.2010, 23:38

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a Jake »

Ugibam. Mogoče zaradi varnosti strojevodje (večja t.i. "crush" cona)? Nevem.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a mkx »

Gorchi napisal/-a:Ko smo že pri dolgih koncih dizelk; nekako mi ne gre v račun, kako je lahko pravilna usmeritev lokomotive tako, da je z dolgim koncem naprej, saj je s tem omejeno vidno polje strojevodje? Najboljša vidljivost je gotovo pri Reganu in Krokodilu v smeri kratkega konca ampak vseeno, zakaj je usmeritev z dolgim koncem naprej pravilna?
Osebno menim, da je to od takrat, ko so dieselke prihajale in so bile v uporabi parne lokomotive.

Pri pari se je vedelo, kaj gre naprej: dolgi konec. Najbrž so pač potegnili paralelo, sploh ker se pri Kenedijih (razen podserije 4xx) tudi s kratkim koncem naprej ne vidi prav dosti bolje kot z dolgim koncem naprej. In potem se je to pravilo vleklo naprej tudi na druge serije dieselk ...
LP, Metod
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Tako je, prometno je dolgi del lokomotive naprej se iz casov pare. Tehnicno je pa kratki del naprej.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Kot je jembah napisal je usmeritev lokomotiv.Se pa morajo redno obračati zaradi kolesnih vencev,tako kot vse lokomotive.
Zadnjič spremenil SIMY, dne 06.07.2011, 14:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a mkx »

SIMY napisal/-a:Pravilne usmeritve dizel lokomotiv ni.Se pa morajo redno obračati zaradi kolesnih vencev,tako kot vse lokomotive.
Ali se tudi elektro lokomotive obračajo? Kaj pa potniške (diesel in elektro) garniture?
LP, Metod
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Vse se obrača.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a mkx »

OK, morda butasto vprašanje: kako se pa obrača elektro garniture? Pri DMG načeloma ni težave, gre pač čez enega izmed trikotnikov. Ali pa morda v Sloveniji obstaja dovolj velika okretnica za celo 311/5-2xx garnituro? :twisted: Naslednja možnost je, da se garnituro v celoti razpne in obrne posamezne dele ... ampak to bi se mi zdelo pa že precej čudno.
LP, Metod
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Saj imaš električne trikote,npr Zidani most,Pragersko.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a mkx »

SIMY napisal/-a:Saj imaš električne trikote,npr Zidani most,Pragersko.
Ahh :oops: razmišljam preveč globalno :^o
LP, Metod
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: počutje v kabinah

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Elektrificiran je tudi divaški trikotnik. Neelektrificiran je samo mariborski.
Tine
Zaklenjeno