Klemen napisal/-a:Ni ga bolšega ko voziš 664 z dolgim delom naprej ...
Jaz ga ne vidim problema
Gorchi napisal/-a:Ko smo že pri dolgih koncih dizelk; nekako mi ne gre v račun, kako je lahko pravilna usmeritev lokomotive tako, da je z dolgim koncem naprej, saj je s tem omejeno vidno polje strojevodje? Najboljša vidljivost je gotovo pri Reganu in Krokodilu v smeri kratkega konca ampak vseeno, zakaj je usmeritev z dolgim koncem naprej pravilna?
Pravilna usmeritev z dolgim koncem naprej je samo v butastih Balkanskih glavah.Niti ena od Amerikank ni tehnično skonstruirana za vožnjo z dolgim koncem naprej.Že samo če pogledaš smer zraka pri prehranjevanju motorjev,.........pa še par konstrukcijskih značilnosti,da vam ne bluzim.Komandni pult 2 je v originalu bil le pomožni,osiromašen samo za "short shunting or switching purposes".
Samo Balkanđerosi,ki so izbirali lokomotive v ZDA so zahtevali za Jugo 2 enakovredna pulta 1.Ok lepa sela lepo gore pa tud vsaka vukojebina nima šajbe.Vse se da razumeti.
Amerikancem pa itak dol visi in bi jim namontirali tudi tretjega ali pa tistega s Space shuttla.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!