Prvi pisk nedvomno 33, ki pa se mi zdi veliko bol prodoren, ker je visok.Da ne bo ostalo samo pri mojem pisanju okoli 01-ke na Jesenicah, vam je na voljo še zvočni zapis. Video pa bo v prihodnosti prenešen na YouTube.
Prvi pisk zagotovo prepoznate, čigav je. Pri drugem in tretjem pisku, pa kvalitetno odmeva.
O parnih lokomotivah-bluzenje
Re: HUPA
LP Andraž
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Ja to bi blo pa zlo fino. Si že en cajt želim jet s parono lokomotivo na zmenek . Samo, če ti želiš zvedet al me je kej v hlačah ( najprej povej kako vi to delate) boš mogu pa dovolilnco zrihtat. Za tak test bi ti bil zelo hvaležennurmi napisal/-a:...... mali!
Letos ti bom jaz zrihtal dovolilnico da prideš na paro.Samo da mi je videt ali te je tudi toliko v hlačah,kot na jeziku.
Podbrdo bo povedalo ali si moški ali pičketina.
Za kej več pa zs
LP Andraž
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Da dokažeš kolk te je v glačah ne rabiš diplome! Če ne boš sfolgal,potem me tud pozdravi ne več na forumu.Ker boš zame nižja rasa.Linija mehkojajčnikov v deblu sesalcev,ki se je odcepila od debla vodilnih samcev.
Pimpek je pa samo za okras,oz. ostanek neke dobe ki bo z evolucijo izginil.
Pimpek je pa samo za okras,oz. ostanek neke dobe ki bo z evolucijo izginil.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Hvala za izčrpno razlago
Še kr nič ne vem kaj hočeš s tem, da te bom moral dohajat???
Še kr nič ne vem kaj hočeš s tem, da te bom moral dohajat???
LP Andraž
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Ne boš me dohajal,ti že danes povem.Pršparej si blamažo,lepo čičaj za računalnikom,nage babe glej.Vlake pa pusti velikim fantom.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Tko hitro se me pa ne boš znebil.
Raje povej koliko je lopata težka, pa kolk premoga naenkrat v kilah preneseš. Bomo malo potrenirali. Kondicije mi pa ne manjka, glede na to, da sem včeraj šel okrog blejskega jezera z svetovno mladinsko prvakinjo v biatlonu tečt. Dohajal sem jo brez problema. Bo samo še hrbet pa možgančke treba utrdit.
Raje povej koliko je lopata težka, pa kolk premoga naenkrat v kilah preneseš. Bomo malo potrenirali. Kondicije mi pa ne manjka, glede na to, da sem včeraj šel okrog blejskega jezera z svetovno mladinsko prvakinjo v biatlonu tečt. Dohajal sem jo brez problema. Bo samo še hrbet pa možgančke treba utrdit.
LP Andraž
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Možgančke,možgančke..... hrbet maš še mlad!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Če si veslač je kar kmalu dober, pa še vaje moraš prave delat. Možgančke pa za psiho in vzdržljivost. Pa ciljanje v tarčo z lopato... Ja si bo treba model peči narest pa vadt. Če to hočeš od mene?
LP Andraž
Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje
Svetovna mladinska prvakinja v biatlonu se ti je prilagajala, da bi se ti zdel kako si dober...andrazon napisal/-a:Tko hitro se me pa ne boš znebil.
Raje povej koliko je lopata težka, pa kolk premoga naenkrat v kilah preneseš. Bomo malo potrenirali. Kondicije mi pa ne manjka, glede na to, da sem včeraj šel okrog blejskega jezera z svetovno mladinsko prvakinjo v biatlonu tečt. Dohajal sem jo brez problema. Bo samo še hrbet pa možgančke treba utrdit.
Re: O parnih lokomotivah-bluzenje
Odstranjeno bluzenje, da ne rečem tudi žaljenje, ki nima nič s temo...
Originalna tema: viewtopic.php?f=2&t=3662
Nurmi, četudi Te razumem, se prosim poskusi vzdržati žalitev, ker ne sodijo na forum. Najraje bi ti prisodil rumeni karton, predvsem za tole:
Originalna tema: viewtopic.php?f=2&t=3662
Nurmi, četudi Te razumem, se prosim poskusi vzdržati žalitev, ker ne sodijo na forum. Najraje bi ti prisodil rumeni karton, predvsem za tole:
nurmi napisal/-a:Da dokažeš kolk te je v glačah ne rabiš diplome! Če ne boš sfolgal,potem me tud pozdravi ne več na forumu.Ker boš zame nižja rasa.Linija mehkojajčnikov v deblu sesalcev,ki se je odcepila od debla vodilnih samcev.
Pimpek je pa samo za okras,oz. ostanek neke dobe ki bo z evolucijo izginil.
Goran
Re: Delovni čas strojevodje
stojim za vsako besedo tudi če mi daš diamantni karton Gorchi.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: O parnih lokomotivah-bluzenje
Nurmi si je zelo želel "svojo" temo o parnih lokomotivah.
Sedaj mu jo je "zrihtal" @andrazon...
Kdo bi si mislil, kako lahko začetnik sprovocira takega mojstra
Nič hudega, tudi milchy ima odlično temo na smetišču.Pa jo poskušajmo peljati tukaj dalje. Seveda vsaj na takem nivojukot je milchyjeva kanta.
Bo za začetek opisal Nurmi svje delo na Bohinjki. Naslednji pa bo strojevodja. Pa bomo potem videli, če se kje opisa "prekrivata"...
Sedaj mu jo je "zrihtal" @andrazon...
Kdo bi si mislil, kako lahko začetnik sprovocira takega mojstra
Nič hudega, tudi milchy ima odlično temo na smetišču.Pa jo poskušajmo peljati tukaj dalje. Seveda vsaj na takem nivojukot je milchyjeva kanta.
Bo za začetek opisal Nurmi svje delo na Bohinjki. Naslednji pa bo strojevodja. Pa bomo potem videli, če se kje opisa "prekrivata"...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: O parnih lokomotivah-bluzenje
V tej tematiki,bi mogoče lahko samo nadaljeval v poglobljenem razmišljanju z navezavo na pisanje Vesne Godina.O škodljivostih permisivne vzgoje,o vzgajanju narcisoidnih otrok, ki vidijo samo in edino sebe,ter o pojavu Ojdipovega sindroma pri mladih fantih.
Kar se parnih lokomotiv tiče,bom debatiral pa edino z ljudmi,ki se na to spoznajo in vejo kaj govorim.
Kar se parnih lokomotiv tiče,bom debatiral pa edino z ljudmi,ki se na to spoznajo in vejo kaj govorim.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: O parnih lokomotivah-bluzenje
Ja, verjetno imaš prav. Danes se v SLO vsak spozna na vse.
Šefi od tebe pobirajo podatke in jih nosijo višjim šefom, da jim povejo, kako pametni in pomembni so. V bistvu pa nimajo pojma in v bistvu uničujejo firme na tak način. Te višji šefi pa tudi nimajo pojma in mislijo, da brez tistih šefov, ki jim pridejo kaj povedati, firme ne morejo delovati. In to se nadaljuje do vrha...
Seveda so izjeme, vendar jih ni prav veliko.
Novinar gre v Nemčijo in kima enmu specialistu zdravniku, kako razume , kaj mu govori...ejga, še imen dela telesa ne zna našteti (novinar namreč).
In to se potem širi po družbi, ki je že s tem vseznanjem prežeta do zadnjih por.
Pol pa še eni tipi, ki ponarejajo diplome...ko je že itak en k... treba znati, da jo dobiš legalno
Bo verjetno potrebno, da bomo imeli ena vprašanja za nižjo stopnjo, da ne bodo prihajali v konflikt tisti, ki ne vedo skoraj nič s tistimi, ki vedo dovolj, da opravljajo kvalitetno svojo službo na železnicah v SLO.
Šefi od tebe pobirajo podatke in jih nosijo višjim šefom, da jim povejo, kako pametni in pomembni so. V bistvu pa nimajo pojma in v bistvu uničujejo firme na tak način. Te višji šefi pa tudi nimajo pojma in mislijo, da brez tistih šefov, ki jim pridejo kaj povedati, firme ne morejo delovati. In to se nadaljuje do vrha...
Seveda so izjeme, vendar jih ni prav veliko.
Novinar gre v Nemčijo in kima enmu specialistu zdravniku, kako razume , kaj mu govori...ejga, še imen dela telesa ne zna našteti (novinar namreč).
In to se potem širi po družbi, ki je že s tem vseznanjem prežeta do zadnjih por.
Pol pa še eni tipi, ki ponarejajo diplome...ko je že itak en k... treba znati, da jo dobiš legalno
Bo verjetno potrebno, da bomo imeli ena vprašanja za nižjo stopnjo, da ne bodo prihajali v konflikt tisti, ki ne vedo skoraj nič s tistimi, ki vedo dovolj, da opravljajo kvalitetno svojo službo na železnicah v SLO.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers