O parnih lokomotivah-bluzenje

Take in drugačne nepomembnosti, ki pa jih radi delili z širnim svetom, pa stvari, ki jih premaknemo.
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 424
Pridružen: 07.07.2011, 20:23
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: HUPA

OdgovorNapisal/-a andrazon » 24.08.2011, 9:17

Da ne bo ostalo samo pri mojem pisanju okoli 01-ke na Jesenicah, vam je na voljo še zvočni zapis. Video pa bo v prihodnosti prenešen na YouTube.

Prvi pisk zagotovo prepoznate, čigav je. Pri drugem in tretjem pisku, pa kvalitetno odmeva.


Prvi pisk nedvomno 33, ki pa se mi zdi veliko bol prodoren, ker je visok.
LP Andraž

sž 664-115 rulz
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 424
Pridružen: 07.07.2011, 20:23
Kraj: Bled
Kontakt:

O parnih lokomotivah-bluzenje

OdgovorNapisal/-a andrazon » 27.02.2012, 16:51

Hehe, ampak ko bo pa tender spraznu bo pa lahko dve :twisted:
LP Andraž

sž 664-115 rulz
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 424
Pridružen: 07.07.2011, 20:23
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a andrazon » 27.02.2012, 17:47

nurmi napisal/-a:...... mali! :twisted:
Letos ti bom jaz zrihtal dovolilnico da prideš na paro.Samo da mi je videt ali te je tudi toliko v hlačah,kot na jeziku.
Podbrdo bo povedalo ali si moški ali pičketina. 8)

Ja to bi blo pa zlo fino. Si že en cajt želim jet s parono lokomotivo na zmenek :lol: . Samo, če ti želiš zvedet al me je kej v hlačah ( najprej povej kako vi to delate) boš mogu pa dovolilnco zrihtat. Za tak test bi ti bil zelo hvaležen 8)

Za kej več pa zs :wink:
LP Andraž

sž 664-115 rulz
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 27.02.2012, 17:57

Da dokažeš kolk te je v glačah ne rabiš diplome! Če ne boš sfolgal,potem me tud pozdravi ne več na forumu.Ker boš zame nižja rasa.Linija mehkojajčnikov v deblu sesalcev,ki se je odcepila od debla vodilnih samcev.
Pimpek je pa samo za okras,oz. ostanek neke dobe ki bo z evolucijo izginil.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 424
Pridružen: 07.07.2011, 20:23
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a andrazon » 27.02.2012, 17:59

Hvala za izčrpno razlago :lol:

Še kr nič ne vem kaj hočeš s tem, da te bom moral dohajat???
LP Andraž

sž 664-115 rulz
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 27.02.2012, 18:01

Ne boš me dohajal,ti že danes povem.Pršparej si blamažo,lepo čičaj za računalnikom,nage babe glej.Vlake pa pusti velikim fantom. :P
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 424
Pridružen: 07.07.2011, 20:23
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a andrazon » 27.02.2012, 18:07

Tko hitro se me pa ne boš znebil.

Raje povej koliko je lopata težka, pa kolk premoga naenkrat v kilah preneseš. Bomo malo potrenirali. Kondicije mi pa ne manjka, glede na to, da sem včeraj šel okrog blejskega jezera z svetovno mladinsko prvakinjo v biatlonu tečt. Dohajal sem jo brez problema. Bo samo še hrbet pa možgančke treba utrdit.
LP Andraž

sž 664-115 rulz
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 27.02.2012, 18:09

Možgančke,možgančke..... hrbet maš še mlad!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 424
Pridružen: 07.07.2011, 20:23
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a andrazon » 27.02.2012, 18:12

Če si veslač je kar kmalu dober, pa še vaje moraš prave delat. Možgančke pa za psiho in vzdržljivost. Pa ciljanje v tarčo z lopato... Ja si bo treba model peči narest pa vadt. Če to hočeš od mene?
LP Andraž

sž 664-115 rulz
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1257
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

OdgovorNapisal/-a Nejac » 27.02.2012, 18:26

andrazon napisal/-a:Tko hitro se me pa ne boš znebil.

Raje povej koliko je lopata težka, pa kolk premoga naenkrat v kilah preneseš. Bomo malo potrenirali. Kondicije mi pa ne manjka, glede na to, da sem včeraj šel okrog blejskega jezera z svetovno mladinsko prvakinjo v biatlonu tečt. Dohajal sem jo brez problema. Bo samo še hrbet pa možgančke treba utrdit.

Svetovna mladinska prvakinja v biatlonu se ti je prilagajala, da bi se ti zdel kako si dober...
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6469
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: O parnih lokomotivah-bluzenje

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 28.02.2012, 12:27

Odstranjeno bluzenje, da ne rečem tudi žaljenje, ki nima nič s temo...
Originalna tema: viewtopic.php?f=2&t=3662

Nurmi, četudi Te razumem, se prosim poskusi vzdržati žalitev, ker ne sodijo na forum. Najraje bi ti prisodil rumeni karton, predvsem za tole:
nurmi napisal/-a:Da dokažeš kolk te je v glačah ne rabiš diplome! Če ne boš sfolgal,potem me tud pozdravi ne več na forumu.Ker boš zame nižja rasa.Linija mehkojajčnikov v deblu sesalcev,ki se je odcepila od debla vodilnih samcev.
Pimpek je pa samo za okras,oz. ostanek neke dobe ki bo z evolucijo izginil.
Goran
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Delovni čas strojevodje

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 28.02.2012, 13:11

:D stojim za vsako besedo tudi če mi daš diamantni karton Gorchi.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 7971
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: O parnih lokomotivah-bluzenje

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 28.02.2012, 14:33

Nurmi si je zelo želel "svojo" temo o parnih lokomotivah.

Sedaj mu jo je "zrihtal" @andrazon...

Kdo bi si mislil, kako lahko začetnik sprovocira takega mojstra :fraca

:lol: :lol:

Nič hudega, tudi milchy ima odlično temo na smetišču.Pa jo poskušajmo peljati tukaj dalje. Seveda vsaj na takem nivojukot je milchyjeva kanta.

Bo za začetek opisal Nurmi svje delo na Bohinjki. Naslednji pa bo strojevodja. Pa bomo potem videli, če se kje opisa "prekrivata"...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: O parnih lokomotivah-bluzenje

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 28.02.2012, 21:25

:-k V tej tematiki,bi mogoče lahko samo nadaljeval v poglobljenem razmišljanju z navezavo na pisanje Vesne Godina.O škodljivostih permisivne vzgoje,o vzgajanju narcisoidnih otrok, ki vidijo samo in edino sebe,ter o pojavu Ojdipovega sindroma pri mladih fantih.

Kar se parnih lokomotiv tiče,bom debatiral pa edino z ljudmi,ki se na to spoznajo in vejo kaj govorim.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 7971
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: O parnih lokomotivah-bluzenje

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 28.02.2012, 21:43

Ja, verjetno imaš prav. Danes se v SLO vsak spozna na vse.
Šefi od tebe pobirajo podatke in jih nosijo višjim šefom, da jim povejo, kako pametni in pomembni so. V bistvu pa nimajo pojma in v bistvu uničujejo firme na tak način. Te višji šefi pa tudi nimajo pojma in mislijo, da brez tistih šefov, ki jim pridejo kaj povedati, firme ne morejo delovati. In to se nadaljuje do vrha...
Seveda so izjeme, vendar jih ni prav veliko.
Novinar gre v Nemčijo in kima enmu specialistu zdravniku, kako razume , kaj mu govori...ejga, še imen dela telesa ne zna našteti (novinar namreč).
In to se potem širi po družbi, ki je že s tem vseznanjem prežeta do zadnjih por.
Pol pa še eni tipi, ki ponarejajo diplome...ko je že itak en k... treba znati, da jo dobiš legalno :roll:

Bo verjetno potrebno, da bomo imeli ena vprašanja za nižjo stopnjo, da ne bodo prihajali v konflikt tisti, ki ne vedo skoraj nič s tistimi, ki vedo dovolj, da opravljajo kvalitetno svojo službo na železnicah v SLO.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost