Verjetno zaradi časa, tukaj se jim ne mudi kot pri remontih.grega napisal/-a:Kaj pa je razlog, da se tukaj recimo betonira, ponekod med remonti pa da se temelje pripelje že zabetonirane?igor72 napisal/-a:......
Nadaljevali so z betoniranjem stebrov
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/2tir%20Koper%20Divaca/2017_05_1614_59_245371.jpg.html
...njihovo fino obdelavo
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/2tir%20Koper%20Divaca/2017_05_1014_11_095321.jpg.html
....
Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Matevz96 napisal/-a:Verjetno zaradi časa, tukaj se jim ne mudi kot pri remontih.grega napisal/-a:Kaj pa je razlog, da se tukaj recimo betonira, ponekod med remonti pa da se temelje pripelje že zabetonirane?igor72 napisal/-a:......
Nadaljevali so z betoniranjem stebrov
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/2tir%20Koper%20Divaca/2017_05_1614_59_245371.jpg.html
...njihovo fino obdelavo
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/2tir%20Koper%20Divaca/2017_05_1014_11_095321.jpg.html
....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...mat'r...ampak "fonde" so pa o'rnk.... ...
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
No tule sem po naključju naletel na članek kjer ocenjujejo, da bi 3,7 kilometrska železniška povezava med Žavljami (Trst) in Koprom stala 75 milijonov €
http://www.mladina.si/165092/drugi-tir-skozi-italijo/
Pristanišče v Kopru je imelo pa lansko leto 44,4 milijonov € čistega dobička. Pa še da bo obstoječi tir popolnoma zafilan naslednje leto.
Skrata ne samo da so popolnoma nesposobna firma, ki noče it sama v gradnjo "drugega tira", še povezave do Trsta ne znajo speljat.
Enostavno ne zastopim zakaj pristaniški delavci ki tako radi izvajajo pritiske vsepovsod ne pritisnejo na upravo, da začne vsaj pripravljat načrte za to povezavo. Sami sebe omejujejo z neumnostmi...
Da bi pa potem samo po Italijanskih železnicah vozili tovor proti Avstriji je pa tudi neumnost, saj imajo tudi oni precej omejeno kapaciteto proge med Tržičem in Trstom (obremenjenost 400.000 TEU, razpoložjiva kapaciteta 600.000 TEU) in bodo tudi oni imeli svojo afero z "2. tirom".
Ali pa fore, da bomo zato izgubili Evropski denar, ker bo pristanišče že povezano z Italijo.... Najbrž znajo EU uradniki tudi na zemljevid pogledat in takoj videt, da je popolnoma poleg Kopra še eno železniško omrežje, pa so vseeno 2. tir umestili na koridor.
http://www.mladina.si/165092/drugi-tir-skozi-italijo/
Pristanišče v Kopru je imelo pa lansko leto 44,4 milijonov € čistega dobička. Pa še da bo obstoječi tir popolnoma zafilan naslednje leto.
Skrata ne samo da so popolnoma nesposobna firma, ki noče it sama v gradnjo "drugega tira", še povezave do Trsta ne znajo speljat.
Enostavno ne zastopim zakaj pristaniški delavci ki tako radi izvajajo pritiske vsepovsod ne pritisnejo na upravo, da začne vsaj pripravljat načrte za to povezavo. Sami sebe omejujejo z neumnostmi...
Da bi pa potem samo po Italijanskih železnicah vozili tovor proti Avstriji je pa tudi neumnost, saj imajo tudi oni precej omejeno kapaciteto proge med Tržičem in Trstom (obremenjenost 400.000 TEU, razpoložjiva kapaciteta 600.000 TEU) in bodo tudi oni imeli svojo afero z "2. tirom".
Ali pa fore, da bomo zato izgubili Evropski denar, ker bo pristanišče že povezano z Italijo.... Najbrž znajo EU uradniki tudi na zemljevid pogledat in takoj videt, da je popolnoma poleg Kopra še eno železniško omrežje, pa so vseeno 2. tir umestili na koridor.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Predlagati gradnjo proge iz Kopra v Trst je ravno tako, kot bi dejal, da ne boš na svoji zemlji zgradil kratkega odseka poti, ampak boš raje hodil preko sosedove parcele, čeprav je potem po daljša, sosed pa naj zgradi svoj del poti zate! Kaj takega lahko zraste samo na zelniku Butalcev. Sicer pa zakaj potem rabimo AC Lendava-Koper, prav lahko bi kamioni peljali tudi preko Avstrije, Italije do Trsta in zgradili bi samo košček AC pred Trstom. Ampak takim umotvorom nekako ne more človek dopovedati, da mora država skrbeti za infrastrukturo na svojem ozemlju, ne na tujem!
Grd pozdrav L
Grd pozdrav L
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
suha pozdravljen,
glede povezave s Trstom bi moral vprašati kakšnega starejšega Primorca. Ti bo takoj razložil, kako je to z Italijani.
Če nič drugega, se poskusi z vlakom prepeljati iz Ljubljane do Trsta, pa ti bo takoj jasno.
Če misliš, da je sedaj, ko smo v EU to čisto drugače, ti mora biti jasno, da so v EU majhni in veliki. Veliki držijo skupaj, majhni pa ne.
Italijani bi našli 1000 in en izgovor, zakaj bi vlaki iz Kopra stali, njihovi pa vozijo....
In v Bruslju bi jim kimali...
Še najhuje mi je to, da je naša komisarka podpirala to progo do Trsta. Ne vem točno, kakšen je njen pristop danes
pozdrav
Darko
glede povezave s Trstom bi moral vprašati kakšnega starejšega Primorca. Ti bo takoj razložil, kako je to z Italijani.
Če nič drugega, se poskusi z vlakom prepeljati iz Ljubljane do Trsta, pa ti bo takoj jasno.
Če misliš, da je sedaj, ko smo v EU to čisto drugače, ti mora biti jasno, da so v EU majhni in veliki. Veliki držijo skupaj, majhni pa ne.
Italijani bi našli 1000 in en izgovor, zakaj bi vlaki iz Kopra stali, njihovi pa vozijo....
In v Bruslju bi jim kimali...
Še najhuje mi je to, da je naša komisarka podpirala to progo do Trsta. Ne vem točno, kakšen je njen pristop danes
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
ŽC, kolikor se spomnim je bila nekoč aktualna predvsem povezava lokalnega potniškega prometa, manj tovorni. Niso Italijani nori, da bi šli graditi en tir zaradi Kopra, bodo raje razvijali Trst. Pravzaprav, zakaj pa potem sploh rabimo Luko,če lahko vozimo preko Trsta. Predlagatelji takih Butalščin naj bodo temeljiti in naj predlagajo tudi gradnjo osrednje severno jadranske luke nekje pri Tržiču, kanale ustrezne globine skopati ni dandanes noben problem in nam ne bo potrebno grdaiti proge, še v Luko nam ne bo potrebno vlagati in znebili se bomo yugo-srbske-oznovske lopovščine. Glej "prekrasen" komentar forumaša v Financah: https://forum.finance.si/?t=199392
LPL
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdravljeni,
Inženirska akademija Slovenije, Inženirska zbornica Slovenije in Slovenska inženirska zveza so organizirale:
POSVET oz. PREDSTAVITEV TEHNIČNIH REŠITEV DVOTIRNE PROGE KOPER-DIVAČA 31. maja 2017 v dvorani Državnega sveta, Ljubljana.
Predstavljeno naj bi bilo 5 varijant (vključno z dvema vladnima), pa so vladni odpadli.
V linku dajem vris vseh variant, ki jih je pripravil Dr. Duhovnik.
http://stres.a.gape.org/VTA/Drugi_tir/J ... divaca.pdf
http://stres.a.gape.org/VTA/Drugi_tir/J ... divaca.jpg
Na posvetu je obveljalo načelo o nenapadanju med novimi variantami, veljalo pa je napadanje vladnih s strani vseh novih.
Na žalost je država povsem odpovedala, cincajo pri svoji varianti dva nova tira proge Divača-Koper, po drugi strani nimajo strokovnjakov, ki bi ugotovila probleme novih predlogov in jih sprejela v raziskavo ali pa takoj zavrgla. Morda pa to sploh komu politično koristi, da se porajajo vedno nove ideje in da se ovrednotijo.
Katastrofa, nove ideje se vlečejo že celo leto, pa nobene resne kritike s strani vlade.
Kot sem že zapisal, če ni domačih nevpletenih strokovnjakov, je potrebno poiskati tuje. Če je bil denar za Mehdorna, ne mi reči, da ga ni za enega strokovnjaka.
Sploh pa, glede na to, koliko denarja smo že zmetali za ugotavljanje tras...
pozdrav
Darko
Inženirska akademija Slovenije, Inženirska zbornica Slovenije in Slovenska inženirska zveza so organizirale:
POSVET oz. PREDSTAVITEV TEHNIČNIH REŠITEV DVOTIRNE PROGE KOPER-DIVAČA 31. maja 2017 v dvorani Državnega sveta, Ljubljana.
Predstavljeno naj bi bilo 5 varijant (vključno z dvema vladnima), pa so vladni odpadli.
V linku dajem vris vseh variant, ki jih je pripravil Dr. Duhovnik.
http://stres.a.gape.org/VTA/Drugi_tir/J ... divaca.pdf
http://stres.a.gape.org/VTA/Drugi_tir/J ... divaca.jpg
Na posvetu je obveljalo načelo o nenapadanju med novimi variantami, veljalo pa je napadanje vladnih s strani vseh novih.
Na žalost je država povsem odpovedala, cincajo pri svoji varianti dva nova tira proge Divača-Koper, po drugi strani nimajo strokovnjakov, ki bi ugotovila probleme novih predlogov in jih sprejela v raziskavo ali pa takoj zavrgla. Morda pa to sploh komu politično koristi, da se porajajo vedno nove ideje in da se ovrednotijo.
Katastrofa, nove ideje se vlečejo že celo leto, pa nobene resne kritike s strani vlade.
Kot sem že zapisal, če ni domačih nevpletenih strokovnjakov, je potrebno poiskati tuje. Če je bil denar za Mehdorna, ne mi reči, da ga ni za enega strokovnjaka.
Sploh pa, glede na to, koliko denarja smo že zmetali za ugotavljanje tras...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Za ceno 2. tira so Kitajci v Afriki naredili progo dolžine od Kopra do Amsterdama. http://www.publishwall.si/aktualno/post ... amsterdama
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kvaliteta pa ceni primerna. Afriški standard nič drugega.
Mogoče kontra publiswallu?
http://www.the-star.co.ke/news/2016/03/ ... l_c1306172
Kako se krade šele v Avstriji... 130 km proge Gradec-Celovec 5,3 milijarde. Ja tudi tam bodo imeli viadukte pa še malo predorov.
Mogoče kontra publiswallu?
http://www.the-star.co.ke/news/2016/03/ ... l_c1306172
Kako se krade šele v Avstriji... 130 km proge Gradec-Celovec 5,3 milijarde. Ja tudi tam bodo imeli viadukte pa še malo predorov.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ampak najbolj se pa krade v Švici, al pa tam res nimajo pojma kakšna je cena 1km železnice.
Za samo 57km so plačali 11 milijard € (po načrtih je bilo predvideno 9 milijard €).
Ha ha ha keri kekci, pa to bi jim naši strokovnjaki za desetino cene zrihtal.
Za samo 57km so plačali 11 milijard € (po načrtih je bilo predvideno 9 milijard €).
Ha ha ha keri kekci, pa to bi jim naši strokovnjaki za desetino cene zrihtal.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Regan 664 napisal/-a:Ja, še osnove geografije slabo poznajo, vsaj po njihovi sliki sodeč, kar je šele s tehniko. Ko prideš z vlakom iz Kopra v Divačo se gre levo proti Ljubljani (pravilno je Sežana), desno pa proti Reki (dejansko pa proti Ljubljani).boris napisal/-a:spet jih klamfa tale duhovnik...
http://ava.rtvslo.si/#174456568;;
V vsaj dobrega četrt leta še niso pogruntali v katero smer se gre proti Ljubljani.železocestnik napisal/-a:Inženirska akademija Slovenije, Inženirska zbornica Slovenije in Slovenska inženirska zveza so organizirale:
POSVET oz. PREDSTAVITEV TEHNIČNIH REŠITEV DVOTIRNE PROGE KOPER-DIVAČA 31. maja 2017 v dvorani Državnega sveta, Ljubljana.
Predstavljeno naj bi bilo 5 varijant (vključno z dvema vladnima), pa so vladni odpadli.
V linku dajem vris vseh variant, ki jih je pripravil Dr. Duhovnik.
http://stres.a.gape.org/VTA/Drugi_tir/J ... divaca.pdf
http://stres.a.gape.org/VTA/Drugi_tir/J ... divaca.jpg
In takim naj bi zaupali načrtovanje nove proge?
Mogoče bo šlo pa po novem čez Bohinjko!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Saj ne morem verjeti da kot "cenejšo alternativo" ponujajo vlečnico, ljudje pa temu nasedajo...
In referendum jim lahko uspe. Živele butale!
p.s. Sedaj je tudi napovedana direktna zveza z Budimpešto (poleti) pod vprašajem
In referendum jim lahko uspe. Živele butale!
p.s. Sedaj je tudi napovedana direktna zveza z Budimpešto (poleti) pod vprašajem
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ampak kakor pravi ŽC ni strokovnjaka iz SŽ ali lastnika infrastrukture, ki bi jim povedal kar jim gre!
LPL
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Se strinjam, pa tudi novinarji so tu malo zaspali... mogoče bi lahko to ''inovacijo'' preverili pri severnih sosedih (strokovnjakih), kaj si o njej mislijo.Ljubitelj napisal/-a:Ampak kakor pravi ŽC ni strokovnjaka iz SŽ ali lastnika infrastrukture, ki bi jim povedal kar jim gre!
LPL