Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 11.10.2017, 23:26

Regan 664 napisal/-a:Nekaj je že jasno, da II. tir pred letom 2025 ne bo dan v uporabo.... :roll:

Da smo na fejsu, lajkal bi te! Davne 2007. godine sam se smijal u facu onim kretenima koji su bili uvjereni u bajke o dvokolosijecnoj streki prema
Rijeci kroz tunele od 14 i 9 kilometara.. i da ce to biti realizirano 2013. godine.. Smijal sam im se u facu.. i bil sam proglasen debilom.. Ovde ima puno fantasta.. a premalo realista... Dok ne bude keša iz Bruxa..ne bu bilo dela..
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4384
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 23.10.2017, 13:13

ČE smo pred kratkim ugibali, zakaj se pojavljajo luknje, med protipožarnimi pasovi:
Matevz96 napisal/-a:Rekel, bi da zaradi živali, ker so verjetno ekologi mnenja, da čez beton ne morejo.

Ljubitelj napisal/-a:
Verjetno se na skorajda povsem položnem delu uporabi princip na sliki
Zanigrad...vse bolj ograjen

LPL

....lahko ugotovimo da noben odgovor ni pravi, ampak so se vrnili in luknjo zapolnili #-o (luknja je bila med 1 in 2 stebrom iz desne proti levi)
Slika

Tudi mimo Podpeči so ugotovili, da kar je bilo prvotno narejeno, je bilo bolj za medije, kot učinkovito, zato so ponovno prenesli mašinerejo na staro mesto
Slika

Seveda tudi višine ovire ni dovolj visoka, pripravlja se logičen poporavek
Slika

Še en manjkajoči del, kjer so očitno mislili da je trava neunetljiva, bojo porihtali [-o<
Slika

Pa še Zanigrad v, dokončni, novi podobi... :?
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2306
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 23.10.2017, 17:03

igor72 napisal/-a:....lahko ugotovimo da noben odgovor ni pravi, ampak so se vrnili in luknjo zapolnili #-o (luknja je bila med 1 in 2 stebrom iz desne proti levi)

Zmanjkalo materiala? Hudič so ti javni razpisi in najnižja cena. Pa se špara na kakovosti materiala in/ali količini, da dobiš razpis.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4384
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 23.11.2017, 15:08

Končno so se dogovorili za nadaljevanje remonta na Koprčanki. Tako so med božično-novoletnimi prazniki planirani trije sklopi popolne zapore le te; 2x po 48h in enkrat 84h!
Ne bojo pa končali manjkajočega dela med Rižano in Hrastovljami, ampak se preselili nad Hrastovlje...očitno je ta odsek najslabši med najslabšimi...
Kakorkoli, dobili bomo naslednjih, skoraj 2km, frišnega "asfalta" :mrgreen:
Začela so se pripravljalna dela, tako so med ponedeljkovo zaporo razložili nove tirnice; zgornja meja remonta bo predsignal postaje Hrastovlje iz A strani....
Slika

...pa vse do uvozne kretnice na A strani postaje Hrastovlje. Vmes je tudi 602m dolg tunel, zato je pred njim že pripravljen generator in po celem predoru že visijo reflektorji....
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4384
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a igor72 » 06.12.2017, 17:14

Priprave ne božičnonovoletne zapore so v polnem teku...
Slika

Slika

Položeni pa so bili tudi prvi metri kablov, 20kV napajanja, za ENP Hrastovlje
Slika

Slika
LEP DAN
Igor
kitak
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: donačka gora

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a kitak » 06.12.2017, 19:33

Ali bodo polagali betonske pragove?
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 07.12.2017, 15:52

kitak napisal/-a:Ali bodo polagali betonske pragove?


Pozdravljen ˝kitak˝,

Zaenkrat ne,saj spodnji ustroj ne ustreza pogojem za betonske prage.
Tako da leseni impregnirani pragovi bodo zamenjani. :wink:

Lep dan,Dejan
“Morire, ma non mollare”.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1129
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a preglednik » 07.12.2017, 17:29

Kakšni so pogoji za spodnji ustroj pri betonskih pragih?
preglednik
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 88
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Heisenberg » 07.12.2017, 18:41

preglednik napisal/-a:Kakšni so pogoji za spodnji ustroj pri betonskih pragih?


Pozdravljen ˝preglednik˝,

Veliko dejavnikov je pogojenih za izbiro betonskih pragov.
Eden izmed najbolj pomembnih pa je,da se betonski pragi ne smejo vgrajevati v krivine z radiem manjšim od 400 m.
Betonski pragi so vedno armirani, lahko z običajno ali s prednapeto armaturo. Poznamo enodelne prage, to so pragi iz enega kosa in s prednapeto armaturo, ter dvodelne prage z običajno armaturo.
Enodelni betonski pragi:
Na mreži slovenskih železnic se vgrajujejo samo enodelni betonski pragi.Ti imajo večjo maso od dvodelnih in so zato primerni za uporabo v dolgem tirnem traku ter zahtevajo mehanizirano polaganje.Imajo veliko naležno površino,zato jih je potrebno vgrajevati samo v dobro in čvrsto podlago s kvalitetnim tolčencem.
Pri nas uporabljamo dva tipa enodelnih betonskih pragov in sicer :
tip JŽ 70, ki ima dolžino 240 cm in B 70 MOD z dolžino 260cm ki je primeren za tirnice 60 E1.
Dvodelni betonski pragi:
Dvodelni armiranobetonski prag je sestavljen iz dveh betonskih blokov,ki sta medsebojno povezana z jeklenim elementom Y ali I profila.So bolj elastični od enodelnih pragov,imajo manjšo naležno površino,so cenejši od prednapetih enodelnih,vendar pa se jih v mrežo Slovenskih Železnic ne vgrajuje.

Lep dan,Dejan
“Morire, ma non mollare”.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1129
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a preglednik » 07.12.2017, 18:57

Hvala za odgovor. Ko sem se vozil po Avstriji, sem imel občutek, da so njihovi pragi nekoliko drugačni od naših. Nako bolj stisnjeni in bolj na gosto položeni. Je kaj na tem? Radij 400 m ni tako majhen in dvomim da nikjer ne uporabljajo betonskih pragov pri takšnih krivinah.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3788
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 07.12.2017, 21:24

Eden izmed najbolj pomembnih pa je,da se betonski pragi ne smejo vgrajevati v krivine z radiem manjšim od 400 m.


Iz meni dostopne literature, ki se kljub starosti še danes uporablja, (T. Milojkovič, Gornji ustroj železnica, zavod za novinsko izdavačku i propagandnu delatnost na JŽ, Beograd, 1986) ,ni čisto tako.

Betonski pragovi se naj ne bi vgrajevali v krivine z radijem pod 400m. Leseni se obvezno morajo vgrajevati v krivine pod 250 m. Vmesno področje je pa stvar posamezne odločitve. Vsekakor pa v Pravilniku o gornjem ustroju ni ničesar napisanega o omejitvah za betonske pragove.

Vendar bodo impergnirani pragovi načelno prepovedani v nekaj naslednjih letih in se bodo vsepovsod uveljavili betonski, plastični etc.....

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1129
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a preglednik » 07.12.2017, 21:34

Kje tiči problem, da se pri majhnih radijih ne sme uporabljati betonskih pragov?
preglednik
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 7972
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 08.12.2017, 1:16

Ljubitelj, pozdravljen,

tvojo literaturo je povozil....čas :old :pope :train2 :wink: :lol:

Potrebno bo pridobiti izkušnje tehnično razvitih narodov...recimo od DB....
Sicer bomo zopet delali eksperimente in zapravljali davkoplačevalski denar, odgovarjal pa bo: NIHČE.

Potrebno bo začeti brskati po podobni literaturi, kjer so navedene izkušnje, ker samo te štejejo, saj to že sam veš po toliki kilometrini (malo pred penzijo :wink: :lol:

Samo za vzorec dodajam nekaj s področja betonskih pragov, toliko da se vidi, da je to kompleksna zadeva:

http://www.imb-dynamik.de/pdf/publ/Beto ... tnisse.pdf
Die Eisenbahntechnische Rundschau (kurz ETR) ist eine seit 1952 erscheinende deutsche Eisenbahn-Fachzeitschrift. Das Magazin erscheint heute in einer Auflage von 6500. Jährlich erscheinen zehn Ausgaben

pozdrav
Darko
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3788
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.12.2017, 17:40

ŽC, to nikakor ni "moja" literatura. Mene je skoraj kap, ko sem ugotovil, da se na eni boljših univerz v tem delu Evrope pri delu naslanjajo na tako historična del. To najlepše kaže, kakšno je stanje tehnične izobrazbe na tem področju dandanes v RS. In ker znanja ni, potem se pač piše nekakšna navodila (v pravilniku o gornjem ustroju železniških prog tega sicer ni), da se sme betonske pragove vgrajevati samo nad določenim radijem, kakor se je še nedavno nazaj trdilo, da se betonskih pragov ne sme vgrajevati pod kretnice. No očevidno ima vpliv EU neke pozitivne lastnosti, pa ne samo pri kretniških pragovih.

Kakor hitro pa tete EU ni za kontrolo pa prihaja do takšnih absurdov, da se v novo obnovljene dele najbolj obremenjene proge vgrajujejo najšibkejše še dovoljene tirnice, primer Lj-Polje.

Tvoj link pa kaže, da je problematika pragov obsežna in obstajajo mnoge možnosti izboljšav. In naši arhaični viri so skoraj iz časov, ko so se uporabljale topolove podložne plošče...... Vprašanje pa je, če se ne bo izkazala primernejša vgradnja tirnic na nekakšno "fiksno betonsko podlago", kar so v Nemčiji preiskusili pri enem od zadnjih odsekov svojih neštevilnih hitrih prog.

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: AH14, Bing [Bot] in 6 gostov