Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2750
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.08.2018, 21:21

mkx napisal/-a:Pa dobro, je lepo @Re 4/4 napisal: pristojbine ne pokrijejo niti rednega vzdrževanja. Kje je šele vračilo investicije... večinoma se investicija v infrastrukturo povrne skozi posredne dobičke, če pa hitri vlaki ne bi ustavljali v SI pa res ne vem, kje bi se našlo posredni dobički za R. Slovenijo in njene prebivalce.


Tako nekako. SNCF Réseau, ki upravlja z LGV progami, kot vsemi ostalimi je lani ustvaril prihodke v višini 6,496 milijarde evrov, od tega je bilo nazaj investirano 5,2 milijarde evrov (okoli 1000 km prog in 1600 gradbišč), vendar je na koncu pridelal 157 milijonov evrov minusa. #-o

holding napisal/-a:"Karavanke" pa sanirat' šele, ko bo Štajerka fertig.....


Rok za zaprtje so verjetno zatevali jodlarji.
V letu 2020 je predvidena nadgradnja obstoječe cevi železniškega predora Karavanke, za kar je predvidena zapora obstoječe železniške proge za ves tranzitni promet in mednarodni potniški promet. Zapora naj bi trajala 6 mesecev. Predvidena je modernizacija železniške infrastrukture, signalno varnostnih in telekomunikacijskih naprav ter elektro energetskih naprav.


Ne bo hudega...razen, javni razpisi... :mrgreen:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1742
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a holding » 13.08.2018, 22:19

....jodlarji zahtevajo sanacijo Karavank že 20 LET....... :!: ....oziroma naši obljubljajo in nategujejo jodlarje že 20 let...

..."jodlarske" zahteve so - poleg slabega stanja predora - povsem razumljive, saj so doživeli Kaprun, pa Tauern,..... :mrgreen: ...in....njihovo osebje vozi vlake skozi Karavanke......
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2750
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.08.2018, 8:44

Ja ja, 20 let nazaj so bili potrpežljivi. Sedaj pa....konec obljub. :roll: Samo, kje bo Slovenija dobila 50 milijonov. :mrgreen: Dokumentacije še nisem videl, cajtngi pa že poročajo, da leta 2020 zapora povsem možna. :!:

https://www.kleinezeitung.at/kaernten/v ... en-Euro-in
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 377
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a gorican » 28.08.2018, 18:58

V jutrišnji(29. avgust) izdaji časnika Primorske novice

Ob avtobusni še obnova koprske železniške postaje

Potem ko so v koprski občini v začetku poletja napovedali, da načrtujejo posodobitev glavne avtobusne postaje, so zdaj odločitev, da je obenem smiselna tudi prenova bližnje železniške postaje, dorekli še v direkciji za infrastrukturo. Njuni prenovljeni podobi naj bi potniki dočakali prihodnje leto.

https://www.primorske.si/2018/08/28/v-n ... -preberite
Benny
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 54
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 31.08.2018, 20:12

hidro
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 06.08.2006, 9:11

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a hidro » 31.08.2018, 22:48

Novo mesto?
Hm, le kdo bi lahko to bil?
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 607
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a bisabre » 01.09.2018, 7:37

Ja res. Le kdo bi to lahko bil? :mrgreen:
Sicer pa šefom SŽ svetujem brezžično krmiljenje, saj je povsem jasno, da so francjožefovi kabli preveč mamljivi za zbiratelje vrednot slovenskih železnic. :lol: :lol:
Sicer pa je možna še ena rešitev. Da močno povečajo višino denarnih socialnih pomoči, da se nikomur več ne bo dalo krasti, pa bo zadeva rešena kot bi mignil.
A kolikor jaz poznam situacijo, palicaji dobro vedo za koga gre, a ne smejo glasno govoriti o tem, saj to lahko počno zgolj za tatove žemljic, žvečilk in fajercajhov. Še smešneje pa je, da podjetja, ki zbirajo odpadne kovine (Surovina) nikoli ne obvesti Policije, ko nekdo prpelje večjo količino skurjenega kablovja, saj bi se lahko ugotovilo če gre za ukradeno bakrovino, ki še ni pretopljena. Ukradene kable kriminalci namreč zgolj zažgejo, da se rešijo izolacije, ostale značilnosti pa ostanejo prepoznavne. Pa tudi, kolikor je meni znano, se mora po novem vsak, ki prielje "staro železo" na odpad, identificirati z osebnim dokumentom, zaradi obračuna DDV.
Torej? Kdo ima koga za norca?
Simpl je tanartabul.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1073
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a desiro » 08.09.2018, 22:15

Odlično.... zdaj pa res nevem ali se nekdo na infrastrukturi v kolaboraciji z potniškim prometom dela norca ali so dejansko tako zaostali...

Zaradi predvidene popolne zapore proge bo od 8. do vključno 10. septembra, med Ljubljano, Kranjem, Jesenicami in Beljakom (Villach Hbf), organiziran nadomestni avtobusni prevoz.


Dobro saj za vikend je takšna praksa že nekaj let ampak na delovni dan vse potniške vlake vozit z avtobusi???? #-o #-o #-o #-o :roll: :roll: :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1742
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a holding » 09.09.2018, 17:39

....dejstva iz npr. "žledoloma", ko na Primorki več kot eno leto niso vozili potniški vlaki...... :roll: ....ampak bus...
....in dejstva iz Štajerke, ko zaradi remonta (zaenkrat) pol leta med tednom ne vozi med Celjem - Zidanim Mostom -(Ljubljano) dnevno več kot 30 potniških vlakov, ampak bus....
...postajajo dejstva tudi na Gorenjki... :!: ....tri dni namesto vlaka bus...(čez cca dve leti pa bo to nekaj mesecev )...

...lahko pa vzameš vsa ta dejstva tudi kot norčevanje,..... :thumbupr ...če ti bo lažje pr' src'...

..P.S.:....očitno je bil "Kranj" viewtopic.php?f=15&t=8785 draga in konkretna šola... :shock: ...
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1073
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a desiro » 15.09.2018, 0:55

Še huje pa je ker zapora je 3 dni ma delajo dvomim da ponoči, seveda se je stvar ponovila ta vikend ko potujem tudi sam in sem odvisen od zveze z vlakom v Villachu... #-o #-o :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2750
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 21.09.2018, 10:05

Prenavljali bodo železniški predor Karavanke

Na Direkciji RS za infrastrukturo bodo oktobra podpisali pogodbo z izvajalcem za pripravo projektne in izvedbene dokumentacije za prenovo predora Karavanke, v načrtih je tudi zasnova nove trase in vzporednega predora.
Popolna prenova predora pa bo na vrsti v letih 2020 in 2021. Skupna vrednost nadgradnje skupaj z investicijsko in projektno dokumentacijo je ocenjena na 138,8 milijona evrov (z DDV), od tega bo delež Slovenije 60,5 milijona evrov (z DDV), delež Avstrije pa 78,3 milijona evrov (z DDV). Predvidena je zasnova trase za novo cev
V sodelovanju z avstrijskim partnerjem ÖBB-Infrastruktur so v Direkciji RS za infrastrukturo (DRSI) letos aprila objavili javno naročilo za izdelavo projektne in izvedbene dokumentacije za varnostno-tehnično nadgradnjo železniškega predora Karavanke. V okviru razpisa je predvidena tudi zasnova nove trase in novega predora ob zdajšnji predorski cevi. V teku so pogajanja z izvajalci za pripravo dokumentacije, podpis pogodbe je predviden letos oktobra. Tri milijone evrov za pripravo dokumentacije
Slovenija in Avstrija sta prek evropskega razpisa v okviru Instrumenta za povezovanje Evrope (IPE) pridobili tri milijone evrov za izdelavo dokumentacije, od tega je Slovenija upravičena do 1,36 milijona evrov. Kaj vse prenavljamo na železnici
Na DRSI imajo letos na voljo 204 milijone evrov za prenovo cest, kjer poteka veliko manjših projektov. Okoli 383 milijonov je za prenovo železnic – v to številko je vštet tudi denar, ki ga dobijo Slovenske železnice za upravljanje in vzdrževanje infrastrukture ter za vodenje prometa. Največji projekti prenove železnic
Te dni poteka prenova proge Zidani Most–Celje, kjer je v več svežnjih za 280 milijonov evrov poslov. Za letos sta v načrtu še dva večja projekta, prvi je nadgradnja železniške proge Maribor–Šentilj, ki je skupaj vredna 242 milijonov evrov, EU pa bo iz kohezijskega sklada prispevala približno sto milijonov evrov. Za zdaj se je začela gradnja odseka Pesnica–Šentilj–državna meja, kjer je posel v vrednosti 44,4 milijona evrov dobil konzorcij domačih gradbincev, ki jih vodi Pomgrad, v konzorciju pa so še GH Holding, GGD in SŽ – ŽGP. Na DRSI že pripravljajo projekte za naslednjo finančno perspektivo: med temi bosta največja nadgradnja proge Divača–Ljubljana v ocenjeni vrednosti 267 milijonov evrov in nadgradnja proge Ljubljana–Jesenice–državna meja, kjer so posli ocenjeni na 545 milijonov evrov (v ta sveženj sodi tudi prenova predora Karavank). Veliko poslov bo tudi pri nadgradnji urbanih prometnih vozlišč, za kar 254 milijonov evrov, v pripravi je tudi nadgradnja proge Ljubljana–Zidani Most–Dobova–državna meja, kjer so dela ocenjena na 268 milijonov evrov.


Vir:Finance.

Odprt pa je že razpis za gradnjo dveh napajalnih na Notranjki. ENP Borovnica in Postojna, ter sekcijsko mesto na Verdu z stikališčem za možnost povezave desnega in levega voznega voda za povečanje efekta zaviranja digitalk.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1742
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a holding » 21.09.2018, 15:09

...pa se le vrti..... =D> ...po dobrih štirih letih po žledolomu in obnovi vozne mreže Logatec - Borovnica......jim je le "kapnilo", da vedno več KWh na tem odseku spuhti v zrak....

...v času same obnove (pred štirimi leti) jim še ni..... #-o .....takrat so bili le globoko začudeni nad vprašanjem... :?: .....če bodo istočasno s skoraj popolno obnovo VM naredili tudi več povezav levega in desnega tira (preko daljinsko krmiljenih stikal) v smislu optimalne porabe vrnjene energije zaradi EDZ digitalk....
...pa se le vrti.... =D> ....
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 444
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 21.09.2018, 16:26

holding napisal/-a:...pa se le vrti..... =D> ...po dobrih štirih letih po žledolomu in obnovi vozne mreže Logatec - Borovnica......jim je le "kapnilo", da vedno več KWh na tem odseku spuhti v zrak....

...v času same obnove (pred štirimi leti) jim še ni..... #-o .....takrat so bili le globoko začudeni nad vprašanjem... :?: .....če bodo istočasno s skoraj popolno obnovo VM naredili tudi več povezav levega in desnega tira (preko daljinsko krmiljenih stikal) v smislu optimalne porabe vrnjene energije zaradi EDZ digitalk....
...pa se le vrti.... =D> ....


Že sedaj je v Borovnici, Verdu in Postojni vklopljeno stikalo 41. Tako, da se ne odkriva tople vode.
Pohvalno pa je, da se dva najdaljša odseka na "aorti" SŽ dopolni z dvema ENP (vsaka po dobrih 10MW).
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1742
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a holding » 21.09.2018, 18:10

...je tako!!!...je...!!...že od leta 2015.... :thumbupr .....do takrat pa je bila od vsega začetka elektrovleke redna lega stikala 41 na VSEH vmesnih postajah dvotirnih prog izključeno...!....kljub temu, da digitalke laufajo gor in dol že dobrih 10 let......in da je že vsaj toliko časa vpeljana daljinska strega stikal VM...
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 861
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a sikos » 22.09.2018, 13:58

...."V SŽ vsako leto izvedejo anketo zadovoljstva potnikov in lanskoletna (vzorec n= 767) je postregla z bistveno slabšimi rezultati kot ankete v minulih letih ter znižala povprečno oceno s 3,36 (od 5) v letu 2016 na 2,84 v letu 2017. Vsi elementi kakovosti so se poslabšali. Po mnenju potnikov je daleč najslabša hitrost vlakov (povprečna ocena znaša 2,29), le malenkost bolje je ocenjena točnost vlakov, in sicer s povprečno oceno 2,43. Najbolj zamujajo vlaki na progi Maribor–Prevalje in Ljubljana–Zidani Most–Dobova. S povprečno oceno 2,71 potniki ocenjujejo videz in urejenost vlakov, leta 2015 je ta ocena znašala 3,31. Z oceno 2,78 pa so ocenili udobje na vlaku. Najmanj so zadovoljni z videzom in urejenostjo vlakov na kamniški progi."

... "V minulih dneh so objavili javni razpis za dobavo blaga, s katerim bodo osvežili ene najstarejših vlakov, ki so še v prometu. Tako bodo za 280.000 evrov (brez DDV), kolikor znaša najvišja predvidena vrednost javnega naročila, v enih najstarejših vlakov in vagonov zamenjali notranjost. Osvežili jo bodo v dizelskih garniturah, katerih predvidena življenjska doba je 20 let, večina pa jo že za vsaj 12 let presega, ter v elektromotornih garniturah, ki svojo predvideno življenjsko dobo 14 let presega tudi do 30 let. »Omenjeni vlaki in vagoni imajo še vedno originalen notranji dizajn,« priznavajo v SŽ. Tako bodo letos in prihodnje leto končno popravili sedeže in zamenjali preobleke ter zavese. »Manjše poškodbe na vlakih popravljamo sproti, večja popravila, kot je menjava blaga, pa se izvajajo v okviru revizijskih popravil na štiri leta,« so sporočili iz družbe."

Vir: https://www.dnevnik.si/1042840600/slovenija/osvezili-bodo-najstarejse-vlake-in-jim-zamenjali-notranjost

:hmm, očitno so revizije "nepopolne" kajti "Kanarčki" so še sedaj v originalni notranji podobi... Če se da razbrati naj bi prenovo doživeli "Kanarčki" in "Gomulke" pa še kakšen vagon?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: _Borsig_ in 15 gostov