Ampak tale diskriminacija med vlaki mi pa ni jasna. Vlak z jeklom ima običajno precej krajše vagone kot vlag z 110 m^3 "silosi" za žita. Bi človek kvečjemu pričakoval težji, seveda v okvirih zmožnosti elektrovleke. na sever pa 2500 ton, a res naše lokomotive/proge ne prebavijo težjega vlaka, ali je razlog še bolj na vzhodu.Skupno vsem pa je 2200. Vsi "prehrambeni" vlaki na RFI omrežju (Italija) imajo to zgornjo mejo. "Jeklo" vlaki 1920 ton, ostalo 1600 ton. Za povečanje bruto teže je potrebna tehnična analiza in nekaj testnih voženj in imaš "štempl" RFI. Na sever se žito vozi do 2500 ton.
Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
...še enkrat preberi.. ..@ljubitelj.....RFI ....italijanska infra postavlja te pogoje.....na sever se pa iz vzhoda ne vozi čez Italijo.....
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Teže vlakov si ni izmislila RFI, ampak prevozniki. In to ne državni, ker E 655, 652, 405 in 412 niso za nikamor, ampak privatniki.
In ja do 2500 ton se vozi daleč stran od Italije. Je pa končna teža odvisna od prevoznika in proge. Sem šel gledat točne številke in vozi Adria 2195 ton, medtem pa Captrain do Hamburga 2250 ton. Če kdo rad dlakocepi.
Pa še češnjica na torti. Lahko si pogledate obremenitve lokomotiv.
https://wafbasic-p-043.noncd.db.de/cdb8 ... ?p=135:407
Klik na leto voznega reda, izberete tri lokomotive, lahko dodaš sprego, doprego in razširite na streckenabschnitt hinzufuegen, ter poiščete traso...
In ja do 2500 ton se vozi daleč stran od Italije. Je pa končna teža odvisna od prevoznika in proge. Sem šel gledat točne številke in vozi Adria 2195 ton, medtem pa Captrain do Hamburga 2250 ton. Če kdo rad dlakocepi.
Pa še češnjica na torti. Lahko si pogledate obremenitve lokomotiv.
https://wafbasic-p-043.noncd.db.de/cdb8 ... ?p=135:407
Klik na leto voznega reda, izberete tri lokomotive, lahko dodaš sprego, doprego in razširite na streckenabschnitt hinzufuegen, ter poiščete traso...
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
KDAJ UREDITEV RAZMER NA ŽELEZNICAH?
https://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174574670
https://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/174574670
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Dolgi Most bo kmalu spedenan…
Edino to dvigalo mi ne gre v račun....dobra dva metra pod nivojem perona
Edino to dvigalo mi ne gre v račun....dobra dva metra pod nivojem perona
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pa še nekaj 10 metrov rampe, da prideš na peron....igor72 napisal/-a:Dolgi Most bo kmalu spedenan…Edino to dvigalo mi ne gre v račun....dobra dva metra pod nivojem perona
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Saj bojo to popedenali takoj ko bojo odprli postajališče in hitrost dvignili na progovno bodo šli štimat tole pa bomo spet vozili 30 kak mesec pa potem kako leto ali dve 50, podnevi in ponoči ker južneje od Ljubljane ne poznajo počasne vožnje ki bi veljala samo v določenih časovnih okvirjih...pa črnih vreč za pokrivat loparje....igor72 napisal/-a:
Edino to dvigalo mi ne gre v račun....dobra dva metra pod nivojem perona
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Mislim, da vrata dvigala niso v končnem zgornjem položaju in zato ne kažejo realnega stanja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pa toliko pisanja o neki nedokonani stvari, pa tako preprost odgovor (zelo verjetno).Mislim, da vrata dvigala niso v končnem zgornjem položaju in zato ne kažejo realnega stanja.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ponavadi se pri montaži dvigala zelo hitro postavijo,vgradijo vrata,saj pogojujejo pravilen odmik kabine dvigala od vertikalnih
sten.Sama kabina dvigala pa je vsekakor višja kakor je odprtina vrat,tako je potreben še prostor v jašku dvigala za vrhnji del
del kabine(stropni del).V dvigalnem jašku pa je še na vrhu potrebno predvideti prostor kamor ob dvigu dvigalo tlači zrak.Imam
občutek,kolikor pač je vidno s slike,da so vrata montirana na svoje mesto.
Najvažnejše pa bo,da bo dvigalo funkcioniralo,nekaj metrov po rampi pa tudi verjetno ni tako težko narediti!
Pozdrav,Pele!
sten.Sama kabina dvigala pa je vsekakor višja kakor je odprtina vrat,tako je potreben še prostor v jašku dvigala za vrhnji del
del kabine(stropni del).V dvigalnem jašku pa je še na vrhu potrebno predvideti prostor kamor ob dvigu dvigalo tlači zrak.Imam
občutek,kolikor pač je vidno s slike,da so vrata montirana na svoje mesto.
Najvažnejše pa bo,da bo dvigalo funkcioniralo,nekaj metrov po rampi pa tudi verjetno ni tako težko narediti!
Pozdrav,Pele!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Vrata so montirana v končni legi.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Smo že kaj hujšega doživeli...https://www.youtube.com/watch?v=qPhVZExcGXg
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
In kaj vse smo ugotovilli od (vsak se bo prepoznal sam):
Edino to dvigalo mi ne gre v račun....dobra dva metra pod nivojem perona
Pa še nekaj 10 metrov rampe, da prideš na peron....
Mislim, da vrata dvigala niso v končnem zgornjem položaju in zato ne kažejo realnega stanja.
Pa toliko pisanja o neki nedokonani stvari, pa tako preprost odgovor (zelo verjetno).
Ponavadi se pri montaži dvigala zelo hitro postavijo,vgradijo vrata,saj pogojujejo pravilen odmik kabine dvigala od vertikalnih
sten.Sama kabina dvigala pa je vsekakor višja kakor je odprtina vrat,tako je potreben še prostor v jašku dvigala za vrhnji del
del kabine(stropni del).V dvigalnem jašku pa je še na vrhu potrebno predvideti prostor kamor ob dvigu dvigalo tlači zrak.Imam
občutek,kolikor pač je vidno s slike,da so vrata montirana na svoje mesto.
Najvažnejše pa bo,da bo dvigalo funkcioniralo,nekaj metrov po rampi pa tudi verjetno ni tako težko narediti!
do:Vrata so montirana v končni legi.
Ogled na mestu pa pove, da je izhod iz dvigala na edinem primernem mestu, višinske razlike do roba perona je slab meter po uradno definiranem metru in ne dobra dva metra. In pomislite blaga rampa je dolga do nadstreška celih 45 korakov, enako kakor dolžina perona preko stopnic do dvigala. če bi hoteli vgraditi dvigalo katerega izhoid bi bil v višini perona, bi pa morali na to misliti že med gradnjo nadvoza in ustrezno podaljšati peron ki bi bil združen z nadvozom.... ker pač ceste gradijo eni, ŽI pa drugi pa pride do neusklajenosti. Ampak brez panike, dvigala še itak ni v jašku, še zastekljen ni in tudi nikakršnih aktivnosti na dvigalu in 99% končanih peronih ni zaslediti . Odprtje se pa nezadržno bliža. Od vseh "aktivnosti" je dejavna le omejitev hitrosti>...Smo že kaj hujšega doživeli...https://www.youtube.com/watch?v=qPhVZExcGXg
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Replika na zgornje nakladanje kar stvojimi besedami:Ljubitelj napisal/-a:In kaj vse smo ugotovilli od (vsak se bo prepoznal sam):Edino to dvigalo mi ne gre v račun....dobra dva metra pod nivojem peronaPa še nekaj 10 metrov rampe, da prideš na peron....Mislim, da vrata dvigala niso v končnem zgornjem položaju in zato ne kažejo realnega stanja.Pa toliko pisanja o neki nedokonani stvari, pa tako preprost odgovor (zelo verjetno).Ponavadi se pri montaži dvigala zelo hitro postavijo,vgradijo vrata,saj pogojujejo pravilen odmik kabine dvigala od vertikalnih
sten.Sama kabina dvigala pa je vsekakor višja kakor je odprtina vrat,tako je potreben še prostor v jašku dvigala za vrhnji del
del kabine(stropni del).V dvigalnem jašku pa je še na vrhu potrebno predvideti prostor kamor ob dvigu dvigalo tlači zrak.Imam
občutek,kolikor pač je vidno s slike,da so vrata montirana na svoje mesto.
Najvažnejše pa bo,da bo dvigalo funkcioniralo,nekaj metrov po rampi pa tudi verjetno ni tako težko narediti!do:Vrata so montirana v končni legi.
Ogled na mestu pa pove, da je izhod iz dvigala na edinem primernem mestu, višinske razlike do roba perona je slab meter po uradno definiranem metru in ne dobra dva metra. In pomislite blaga rampa je dolga do nadstreška celih 45 korakov, enako kakor dolžina perona preko stopnic do dvigala. če bi hoteli vgraditi dvigalo katerega izhoid bi bil v višini perona, bi pa morali na to misliti že med gradnjo nadvoza in ustrezno podaljšati peron ki bi bil združen z nadvozom.... ker pač ceste gradijo eni, ŽI pa drugi pa pride do neusklajenosti. Ampak brez panike, dvigala še itak ni v jašku, še zastekljen ni in tudi nikakršnih aktivnosti na dvigalu in 99% končanih peronih ni zaslediti . Odprtje se pa nezadržno bliža. Od vseh "aktivnosti" je dejavna le omejitev hitrosti>...Smo že kaj hujšega doživeli...https://www.youtube.com/watch?v=qPhVZExcGXg
Dejstrvo je, da so ga usrali...al za en meter, ali pa dva!Ljubitelj napisal/-a: Pa toliko pisanja o neki nedokonani stvari, pa tako preprost odgovor (zelo verjetno).
LEP DAN
Igor
Igor