Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 04.05.2019, 7:59

Pa si ti prepričan, da Mes ve, kje je bohinjska proga?? :D Zadnjič se je naša gostilničarka jezila, ko je en "železničar" iz prestolnice priznal, da če ne bi bilo železnice ne bi res bil nikdar v teh krajih. (seveda ne govorim za Bled) In kako sploh tu preživimo? Pa je skoraj četrtina hiš v vasi že v tuji, največ angleški lasti. :D :D


Glede na današnji intervju, Intervju Dušan Mes v Dnevnikovem Objektivu 4.5.2019 bom z malce zlobe zapisal, da verjetno sploh ne loči vlaka od avomobila. Zapisano (torej je verjetno to povedal DM, ali se je mogoče zapisalo novinarki AH?)

...Gorenjska proga je enotirna in vlaki se lahko križajo z avtomobili samo na določenih mestih, vsaka zamuda na želenici pa povzroči verižne zamude ... ,(Op. torej na cesti !?)

Skratka unikatna trditev o urejenosti prometa v naši domovini in mi bi radi progo LJ-JE uvrstili med koridorske!
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 173
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 04.05.2019, 11:07

@Ljubitelj

Vidim da imaš dostop! Ali smeš ta intervju deliti z nami?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 04.05.2019, 11:19

Vidim da imaš dostop! Ali smeš ta intervju deliti z nami?


Na žalost nimam urejenega dostopa do e-časopisa. Je pa zanimiv intervju, navedel sem samo en majhen lapsus, pa ne vem ali Mesa ali novinarke, je pa skrajno zabavno prebirati o križanju vlaka in avtomobilov na enotirni progi.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 628
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Florjan » 04.05.2019, 12:40

Verjetno je mislil na strnjene garnitures preseženo dolžino za prevoz avtomobilov. Naprimer v Žirovnici smo vlak na drugem tiru potegnili čez IS, po sprostitvi kretnice pa prestavil kretnico v štuc in vlak spustili nazaj za IS. Vlak proti Ljubljani je ravno tako podaljšal vožnjo v štuc. Pri težkem vlaku in slabih adhezijskih pogojih premik iz štuca je bil lahko malo problematičen. Kako je sedaj ne vem.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3039
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.05.2019, 13:13

Novi vlaki bi morali biti po pogodbi dobavljeni aprila 2020, a dobavitelji zagotavljajo, da bodo že oktobra letos.

"V naslednjem mesecu bomo realizirali možnost za naročilo dodatnih 26 garnitur, torej skupaj 52 garnitur. Dobavni roki so od 24 do 36 mesecev. Leta 2021 bodo tukaj vse garniture"

Prvi dobavljeni vlaki bodo dizelski, zato jih bodo po njegovih besedah verjetno razvrstili na kočevsko progo... Elektrovlaki, ki bodo dobavljeni pozneje, pa verjetno ne bodo vozili samo na eni progi, temveč jih bodo prestavljali glede na potrebe

Glede železniških povezav v Ljubljani in okolici je Mes med drugim izrazil mnenje, da bo Tivolski lok zgrajen v treh letih.

Govoril je tudi o potencialni dokapitalizaciji katere druge družbe v holdingu SŽ poleg družbe Tovorni promet. Potencialni kandidat je Železniško gradbeno podjetje, za katero med potencialnimi vlagatelji vlada veliko interesa, je povedal.

Glede projekta Emonika na območju ljubljanske železniške postaje pa je med drugim napovedal, da bodo skušali javni del graditi hkrati z zasebnim, saj si ne morejo privoščiti dvakratnega zaprtja glavne železniške postaje.



Povzeto iz STA, ki povzema interviju v dnevniku. Komplet novice bom kopiral, ker ostalo ni nič posebnega in, ker se STA plačuje.
Thomas
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 5
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Thomas » 06.05.2019, 11:53

Je morda znano, kaj je vzrok za prenovo postaje v Grosupljem oz. zakaj z obstoječo ne bi mogel steči potniški promet na kočevski železnici (če ne štejem druga nedokončana dela)? Na primer postaja v Trebnjem je na videz dost podobna pa se tam vseeno lahko križata vlak za LJ/NM in vlak za Sevnico. Ali je v planu posodobiti vse večje postaje?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a mkx » 06.05.2019, 13:31

Postaja v Grosupljem ima (med drugim) neustrezno tirno shemo, ki ne omogoča vseh manipulacij, potrebnih za optimalen potek potniškega prometa - to pa je praktično sočasen uvoz treh vlakov iz vseh treh smeri. Tudi peroni in prehod med njimi ne omogočajo varnega prestopanja med vsemi možnimi pari vlakov.

Potencialno je proga proti Kočevju dosti bolj prometna kot proga Trebnje - Sevnica, zato so takšne manipulacije bolj pomembne.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 540
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Anzee » 06.05.2019, 18:22

mkx napisal/-a:to pa je praktično sočasen uvoz treh vlakov iz vseh treh smeri


Ampak a je to dejansko nujno potrebno? Verjetno lahko en od vlakov pocaka na uvoznem signalu pred postajo? Vem da ni optimalno, pa vendar..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a mkx » 06.05.2019, 20:38

Sedaj vlaki na Dolenjski progi čakajo na vseh možnih uvoznih signalih ... in podaljšujejo čas potovanja daleč preko meje sprejemljivega.

Če se želi uvesti dober hiter promet proti Ljubljani, je (tudi zaradi velike zasedenosti odseka Grosuplje-Ljubljana) potrebno poskrbeti za udobno prestopanje potnikov ... brez pretiranega izgubljanja časa. In še križanje z vlakom v nasprotni smeri.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3372
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 07.05.2019, 6:37

mkx napisal/-a:Potencialno je proga proti Kočevju dosti bolj prometna kot proga Trebnje - Sevnica, zato so takšne manipulacije bolj pomembne.

Na Kočevki imaš dnevno 2 vlaka, na Sevnica-Trebnje pa 14. Torej katera proga je bolj frekventna?
Se bo pa to razmerje verjetno korenito spremenilo, ko bo na Kočevki uveden potniški promet. Pa še nagradno vprašanje - koliko potniških vlakov bo dnevno vozilo na Kočevki? :D
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a mkx » 07.05.2019, 9:01

Regan 664 napisal/-a:
mkx napisal/-a:Potencialno je proga proti Kočevju dosti bolj prometna kot proga Trebnje - Sevnica, zato so takšne manipulacije bolj pomembne.

Na Kočevki imaš dnevno 2 vlaka, na Sevnica-Trebnje pa 14. Torej katera proga je bolj frekventna?
Se bo pa to razmerje verjetno korenito spremenilo, ko bo na Kočevki uveden potniški promet. Pa še nagradno vprašanje - koliko potniških vlakov bo dnevno vozilo na Kočevki? :D


Kot sem napisal: potencialno.

Pa še mojih 5 dek zenfa kot odgovor na nagradno vprašanje: potencialno (če se stvar prime, kar pa ne bo čez noč ampak v roku leta ali dveh ... če bo PP sposoben in pripravljen toliko časa voziti pol prazne garniture z ustrezno frekvenco) bo lahko dnevno tam vozilo kakšnih 16-18 parov vlakov, od tega recimo 14 parov potniških. Vsaj tretjina vlakov (v času konic) bi lahko bilo zelo polnih.
LP, Metod
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kitak » 23.05.2019, 16:36

Izvedba aktivnih protihrupnih ukrepov ter sanacija temeljev drogov in sider vozne mreže na območjih žel postaje Ljubljana Zalog in Ljubljana Polje
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
kitak
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: rogatec

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a kitak » 30.05.2019, 17:58

Dobava in vgradnja 18 stabilnih tirnih mazalnih naprav ter 1 stabilne mazalne in protihrupne naprave na slovenskem železniškem omrežju
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

Izvedba podatkovnega omrežja za daljinsko vodenje prometa na javni železniški infrastrukturi
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 173
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

OdgovorNapisal/-a Benny » 13.06.2019, 8:14

Nadgradnja železniškega postajališča Štore
http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredisce/novica/6011/

Izdelava izvedbenih načrtov za umestitev izven nivojskih dostopov na železniških postajah Laze, Kresnice, Šentjur, Ponikva in Rače in ureditev železniške postaje Litija
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=312162

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov