Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 20.11.2020, 14:36

Kot je razvidno iz povezave na nemške železnice na strani Vozni redi, bodo vlaki na kočevski progi začeli voziti 3. januarja naslednje leto. Tako bo iz Ljubljane preko dneva za Ribnico in Kočevje pripeljalo 7 vlakov, proti Ljubljani pa 8. Izgleda , da bo prvi jutranji vlak iz Ljubljane sestavljen, saj bosta zjutraj proti Ljubljani odpeljala dva in sicer najprej z odhodom ob 5 45 ter naslednji ob 6 27. Vožnja pri vlakih do Ljubljane je planirana uro in 10 minut, v primeru prestopanja v Grosupljem pa ustrezno daljša. Je pa zanimivo, da so na primer predvideni postanki v Ribnici 1 minuto, le pri vlaku s prihodom iz Kočevja ob 17 03 ( iz Kočevja ob 16 52), je planiran odhod ob 17 06. Najbrž potreben popravek na 17 05, ker so zajeti časi vožnje na tej relaciji 10 do 12 minut.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 20.11.2020, 16:47

inovak napisal/-a:Je pa zanimivo, da so na primer predvideni postanki v Ribnici 1 minuto, le pri vlaku s prihodom iz Kočevja ob 17 03 ( iz Kočevja ob 16 52), je planiran odhod ob 17 06. Najbrž potreben popravek na 17 05, ker so zajeti časi vožnje na tej relaciji 10 do 12 minut.


Vprašanje kaj je na stvari. Ker tudi za LP4482 (ki ima podaljšan čas med odhodoma iz Stare Cerkve in Ribnice v primerjavi z ostalimi) ima potem od Ribnice naprej enake vozne čase kot ostali ...
LP, Metod
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a gorican » 24.11.2020, 17:39

Danes je v Slovenskih novicah članek o dveh parnih lokomotivah, kateri sta na ŽP Kočevje.
Prva, katera je v tem mesecu bila pripeljana in postavljena na posebno mesto na ŽP Kočevje, bo dobila še ograjco okrog in nadstrešek.
Druga, katera se skoraj desetletje let nahaja v stari kurilnici, pa bo šla v razrez.
Kurilnico bodo podrli, "prizanesli" naj bi remizi.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 25.11.2020, 21:32

Slika


Prehodi, ki so pri RIKU, za Otavice, v Otavicah in Lipovcu še niso dokončani, saj manjkajo letve na mehanizmih.


Slika


Tak pa je pogled na prehod iz otavške strani za tistega, ki se približuje prehodu.


Slika


Bolj pozoren pogled vozniku iz Otavic proti Ribnici da slutiti, da je za zapornico neki znak, ki ni najbolj viden.


Slika


Ko se pogleda natančneje, je za mehanizmom zapornice kar pomemben znak. Tega pa je treba najprej videti, da se ga lahko upošteva, posebno zdaj, ko svetlobni znak in zapornica še ne delujeta. Kasneje bo prometni znak za zaustavljanje odstranjen.


Slika


Ostal je tudi prehod s cesto, ki povezuje Otavice in Prigorico.


Slika


Slika


Slika


Slika


Prehod v Lipovcu je dopolnjen s tem, da je na drugi strani nova povezovalna cesta z Otavicami, ki je bila potrebna zaradi ukinitve bližnjega starega prehoda za Otavice.


Slika
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a vidkrt » 25.11.2020, 21:41

Meni se pa že nekaj časa zanima, kaj je tisti tir, ki vodi naprej od železniške postaje Kočevje? Zdi se mi, da je industrijski tir. A ni tako?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3408
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 26.11.2020, 5:43

vidkrt napisal/-a:Meni se pa že nekaj časa zanima, kaj je tisti tir, ki vodi naprej od železniške postaje Kočevje? Zdi se mi, da je industrijski tir. A ni tako?

Včasih je bil, sedaj pa je samo izvlečni tir za Kočevsko postajo. Sicer pa se je preko njega dostopalo do Melamina, zaključek progepa je bil v rudniku, ko je ta še deloval.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 26.11.2020, 10:14

Isti tir pa je peljal tudi do obrata Mešalnica močnih krmil v okviru KGP Kočevje ( Kmetijsko gozdarsko podjetje), kasneje ZKGP ( Združeno...). Za svoje in za potrebe drugih so imeli skladiščene surovine za izdelavo krmil, dobava pa je bila predvsem iz nekdanjih republik Jugoslavije. Zaradi velikih potreb je bile železnica najprimernejši transport za koruzo, pšenico, pesne rezance in ostale potrebne surovine za izdelavo krmil. Kmetijski del je namreč sestavljalo v časih TOZDov več enot in sicer govedoreja, prašičerije, mesarija, agroservis in kmetijska kooperacija ter seveda tudi skupne službe. Dobro zastavljena proizvodnja mlečnih izdelkov prevsem znana Kočevska gauda odlične kvalitete ter surovo maslo, v prepoznavni embalaži zlate barve, so bili prejemniki številnih zlatih odličij na mednarodnih kmetijskih sejmih. Kočevsko mleko se je med ostalim dolga leta z avtocisterno redno, nekajkrat na teden, vozilo v Splitsko mlekarno. Z leti in lastninskimi preoblikovanji pa je blagovna znamka ZKGP ugasnila, kot je tudi že prej "izginila" kvalita kočevske gaude, ki se je s postavitvijo nove mlekarne in uvedbo nove tehnologije s prepoznavnega hlebca sira preoblikovala na industrijsko proizvedeno kocko sira, brez nekdaj prepoznavne barve, oblike in okusa. Kot je teklo preoblikovanje tako je počasi ugasnil in odšel v pozabo nakup kočevskih izdelkov kot kajla prave kočevske gaude, sladke smetane v litrski steklenici s srebrnim alumijijskim zamaškom z vtisnjemimi podatki ter koščka kočevskega putra v njihovi trgovina v središču Kočevja.
Na zračnem posnetko Kočevja na strani Google maps je še dobro viden potek industrijskega tira za Melamin ter tudi mešalnico.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov