Modernizacija Slovenskih Železnic
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Elektronske SVN na progi ZM Šentilj so trenutno v Poljčanah in Sl. Bistrici. Opremljajo že tudi Rimske Toplice. Ampak daljinsko ni še nobena vodena. Postaje se bodo postopomA vkljapljale in vodile oz cvp MB. Dela je za naslednjih nekaj let oz po planu do 2027, če bo pa res, bomo pa videli.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Svetujem ti, da takšne komentarje pri meni v bodoče obdržiš zase. Če pa te še kaj muči, pa lahko napišeš na ZS. In, da še po tvoje prijazno odgovorim oz. povzamem tisto kar je povsem jasno napisano na tistem linku: daljinsko vodenje prometa bo na progi Zidani Most - Šentilj uvedeno do leta 2027.Ljubitelj napisal/-a:Vsekakor bi te mati lahko naučila dostojnega komuniciranja.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
In pametni molčijo!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
nsajderske novice iz konference o podzemnih gradnjah, kjer so na okrogli mizi debatirali predstavniki DARS, DRSI, 2TDK, CPG in Elea iC:
tivolskega loka NE bo (kar pomeni, da kampus ne bo možno (pre)prodati, možen bo pa razvoj nepremičnin na zemljišču Uniona, ki bo selil pol tovarne); kot zanimivost - začetna ocena investicije loka je bila 30 miljonov, po nešteto pogajanjih z MOL in Unionom so končali na 70 miljonih in še niso razrešili vseh težav, zato so zadevo prekinili
namesto tivolskega loka se bo gradila obvozna proga Dolgi Most - Vižmarje
do izgradnje obvozne proge se bosta zagotovila vsaj dva tira prevozna tira skozi postajo LJ samo za tovorni promet do postaje Moste, kjer bi obračali lokomotive
DRSI cilja na vsaj 450 miljonov € letne realizacije samo v investicije, od tega vsaj 300M € v železnice
leta 2030 na vseh krakih proge v LJ taktni promet na 15min
v prostor se pospešeno umešča nova proga LJ - Jesenice, ki bo vsaj med Kranjem in Jesenicami v veliki meri v predorih, da se izogne vplivom na okolje na površini.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Verjetno je bil tivolski lok še vedno prepoceni in prelahek za umeščenje v prostor.tivolskega loka NE bo (kar pomeni, da kampus ne bo možno (pre)prodati, možen bo pa razvoj nepremičnin na zemljišču Uniona, ki bo selil pol tovarne); kot zanimivost - začetna ocena investicije loka je bila 30 miljonov, po nešteto pogajanjih z MOL in Unionom so končali na 70 miljonih in še niso razrešili vseh težav, zato so zadevo prekinili
namesto tivolskega loka se bo gradila obvozna proga Dolgi Most - Vižmarje
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Objavljena so naročila za obnovo(gradbena dela) železniških postaj: Šentjur, Zagorje, Domžale in Šmartno ob Paki.
Šentjur : http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Zagorje : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=429773
Domžale : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=427840
Šmartno ob Paki : https://www.smartnoobpaki.si/objava/563145
Ter naročila za izdelavo izvedbenega načrta za postajališči Ljubljana-Rudnik, Zbelovo ter izdelavo izvedbene dokumentacije za nadgradnjo železniške infrastrukture na območju železniške postaje Nova Gorica.
Ljubljana-Rudnik : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=427985
Zbelovo : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=429294
Nova Gorica : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=428977
Šentjur : http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Zagorje : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=429773
Domžale : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=427840
Šmartno ob Paki : https://www.smartnoobpaki.si/objava/563145
Ter naročila za izdelavo izvedbenega načrta za postajališči Ljubljana-Rudnik, Zbelovo ter izdelavo izvedbene dokumentacije za nadgradnjo železniške infrastrukture na območju železniške postaje Nova Gorica.
Ljubljana-Rudnik : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=427985
Zbelovo : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=429294
Nova Gorica : https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=428977
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Na domžalski železniški postaji so danes podpisali pogodbo o nadgradnji železniške postaje Domžale
https://www.domzale.si/objava/638269
Pa so le našli skupni jezik
https://www.domzale.si/objava/638269
Pa so le našli skupni jezik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Niso. V prispevku v slovenski kroniki RTVS je župan Domžal precej jasno povedal, da drugega tira Ljubljana-Kamnik ne bo, dokler se država ne bo odločila za vkopanje proge. No, ne ravno s temi besedami, ampak jasno je, kaj je za zahtevami, ki jih novinar omenja. Župan je omenjal časovni okvir 2040-2050, torej bodo čez 20 do 30 let podrli, kar bodo naredili tokrat. Če bo pač obveljala beseda sedanjega župana.
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Takrat, ko se bo delal 2. tir za Kamnik, tega župana Domžal že dolgo ne bo več!
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ne, bodo pa sitneži, kakršni so sedanjega župana nahecali v zelo obširne zahteve. In se bodo iste stvari vrtele vedno znova. Tako kot pri marsikaterem drugem projektu.
LP, Metod
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Samo obnova postaje znotraj kretnic je v igri, ampak BREZ obnove SVN naprav. Torej po nadgradnji, bo postaja "lepa", ampak tehnično zastarela, kot so Grosuplje.gorican napisal/-a: ↑26.05.2022, 18:54 Na domžalski železniški postaji so danes podpisali pogodbo o nadgradnji železniške postaje Domžale
https://www.domzale.si/objava/638269
Pa so le našli skupni jezik
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Pa saj se SVN lahko namestijo naknadno, v ločenem projektu?
Recimo, ko se bo (enkrat) šlo v nadgradnjo Ljubljana - Kamnik?
p.s. enako velja za ŽP Grosuplje, ko bo prišla na vrsto nadgradnja Ljubljana -Ivančna Gorica(Novo mesto?)
Recimo, ko se bo (enkrat) šlo v nadgradnjo Ljubljana - Kamnik?
p.s. enako velja za ŽP Grosuplje, ko bo prišla na vrsto nadgradnja Ljubljana -Ivančna Gorica(Novo mesto?)
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Najmanj sto bolj pomembnih in nujno potrebnih projektov je na železniškem omrežju kot je pa dvotirnost proge proti Kamniku.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Problem je v tem, da je razpisna dokumentacija slabo pripravljena ali pa čaka in čaka na denar, vmes se pa pravilniki in vizija spreminjajo. Na koncu pa mečejo pol stvari ven iz razpisa, vedno vsaj pet popravkov dokumentacije, ali pa se gre faznost od a do žblj za naslednjih 20 let in na koncu vse skupaj še vedno ne služi tako, kot bi moralo.
V primeru Domžal so hoteli novo mizo, skupinski izvozni signal in novo Iskrino predpotopno SVN. Pa so se že prej spomnili, da bo Kamnik II tir prioriteta in bi tako, če ne bi črtali del razpisa, vse to po 10 letih spet menjavali. Da bi postajo že v tem sklopu pripravili na daljinsko vodenje...ne to pa ne gre...bomo dvakrat po postaji kopali. Z Borovnico pa se enkao mučka. B stran ja, A stran, pa se še sploh ne ve, kako bi in kako bo.
Edina pozitivna stvar je, da je vzunaj razpis za gradnjo 5-6 MW močni napajalni Borovnica in Postojna.
Re: Modernizacija Slovenskih Železnic
Ali lahko Žive sploh kje na JŽI RS vozijo s polno močjo? Pa tukaj niti ne govorim o dvojnikih, še solo je problem. Večina napajalnih ima moči za pol ene Žive.
LP, Metod