Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3548
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Elektronske SVN na progi ZM Šentilj so trenutno v Poljčanah in Sl. Bistrici. Opremljajo že tudi Rimske Toplice. Ampak daljinsko ni še nobena vodena. Postaje se bodo postopomA vkljapljale in vodile oz cvp MB. Dela je za naslednjih nekaj let oz po planu do 2027, če bo pa res, bomo pa videli.
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 196
Pridružen: 16.09.2009, 21:36
Kraj: Zasavje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Žiga »

Ljubitelj napisal/-a:Vsekakor bi te mati lahko naučila dostojnega komuniciranja.
Svetujem ti, da takšne komentarje pri meni v bodoče obdržiš zase. Če pa te še kaj muči, pa lahko napišeš na ZS. In, da še po tvoje prijazno odgovorim oz. povzamem tisto kar je povsem jasno napisano na tistem linku: daljinsko vodenje prometa bo na progi Zidani Most - Šentilj uvedeno do leta 2027.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4675
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In pametni molčijo!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3805
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

nsajderske novice iz konference o podzemnih gradnjah, kjer so na okrogli mizi debatirali predstavniki DARS, DRSI, 2TDK, CPG in Elea iC:
tivolskega loka NE bo (kar pomeni, da kampus ne bo možno (pre)prodati, možen bo pa razvoj nepremičnin na zemljišču Uniona, ki bo selil pol tovarne); kot zanimivost - začetna ocena investicije loka je bila 30 miljonov, po nešteto pogajanjih z MOL in Unionom so končali na 70 miljonih in še niso razrešili vseh težav, zato so zadevo prekinili
namesto tivolskega loka se bo gradila obvozna proga Dolgi Most - Vižmarje
do izgradnje obvozne proge se bosta zagotovila vsaj dva tira prevozna tira skozi postajo LJ samo za tovorni promet do postaje Moste, kjer bi obračali lokomotive
DRSI cilja na vsaj 450 miljonov € letne realizacije samo v investicije, od tega vsaj 300M € v železnice
leta 2030 na vseh krakih proge v LJ taktni promet na 15min
v prostor se pospešeno umešča nova proga LJ - Jesenice, ki bo vsaj med Kranjem in Jesenicami v veliki meri v predorih, da se izogne vplivom na okolje na površini.
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a bugear »

tivolskega loka NE bo (kar pomeni, da kampus ne bo možno (pre)prodati, možen bo pa razvoj nepremičnin na zemljišču Uniona, ki bo selil pol tovarne); kot zanimivost - začetna ocena investicije loka je bila 30 miljonov, po nešteto pogajanjih z MOL in Unionom so končali na 70 miljonih in še niso razrešili vseh težav, zato so zadevo prekinili
namesto tivolskega loka se bo gradila obvozna proga Dolgi Most - Vižmarje
Verjetno je bil tivolski lok še vedno prepoceni in prelahek za umeščenje v prostor. :twisted:
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Odgovori