Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
"Remont" se nadaljuje z odsekom Brezovica-Borovnica
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Koliko tovornih vlakov pravzaprav vozi po odseku Borovnica -Ljubljana. Glede na remont je bilo pričakovati ne vem kakšne obvoze, pa vozita po bohinjski progi samo dva dodatna tovorna vlaka, še tista lokalna (Salonit Anhovo in Kovinar Jesenice)
preglednik
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Ni videti, da bi tovor zastajal kakor trdi naš mkx. Tovorni vlaki vozijo v 8-9 minutnem razmiku v snopih, muslim da po tri. Vsaj tako sem osebno zaznal, ko sem si ogledal gradbišče med Dolgim mostom in Tivolijem. Sicer pa ni enotiren promet samo do Brezovice, 2 tedna nazaj je bil vse do Borovnice, saj popravljajo razpadli tir proti Preserjem. Kot sem opazil tovorni vlaki stoje v Borovnici, dokler ne začnejo voziti proti Ljubljani. Da ni krize pa pove tudi to, da so včasih precej večje "kluknje" med vlaki, kot bi se pričakovalo. In kakor vidim v okolici našega vrta, se promet tovornih vlakov na glavni relaciji proti ZM (Jesenice skora zanemarljivo) ni zmanjšal, seveda merjeno na oč. Lahko, da pa so logisti začeli nezanesljivo železnico zamenjevati za bolj zanesljive ceste in tako sploh ni krize z zastoji v luki.Koliko tovornih vlakov pravzaprav vozi po odseku Borovnica -Ljubljana
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Propustnost našega žel. omrežja ni tako slaba, vsaj za tovorni promet, ki ga najbrž tudi ni toliko kot se govori. Včasih (pod Jugo) je bilo med Zidanim mostom in Ljubljano samo potniškega prometa toliko, kot je danes tovornega. Je pa res, da smo pri potniškem prometu nekonkurenčni zaradi počasnosti. Stare proge iz 19 stoletja ne moreš prenoviti za hitrosti, ki jih zahteva sodoben potniški promet. Pa tukaj ne mislim na hitre proge >200 km/h.
preglednik
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Vozi kaj obvoznih tovornih vlakov s Kopra čez Opčine
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Pod jugo je bilo precej manj potniških vlakov kakor danes. Recimo, da je bil potniški podnevi na 1 uro, pa še nekaj hitrejših, se bo število kar hitro ustavilo pri reda 25-30 parov vlakov. Tovornih je res bilo takrat mogoče več, toda danes vozijo tovorni vlaki 2-3x težji kot takrat. In kolikor se je zmanjšal promet proti Dobovi, je narastel, pa še za več, proti Šentilju in Hodošu.preglednik:
Včasih (pod Jugo) je bilo med Zidanim mostom in Ljubljano samo potniškega prometa toliko, kot je danes tovornega.
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
In dobili smo nove progovne hitrosti za obnovljeni odsek Podnart-Je-meja, PO_2022_0_Priloga_2F_Progovne_hitrosti-1.pdf. Neverjetna sprememba napram starim, ubogi tovorni vlaki tudi po najnovejši progi na smejo hiteti več kot 80 km/h, enako kot pred remontom in kar bo v veljavi tudi 2 leti po remontu. Ni kaj, uspešno delo!
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Luka Gradišnik mi je poslal fotografije katere prikazujejo stanje (1.12.2021) na gradbišču Brezovica - Ljubljana. Objavljene so na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/galerije/Brezovica/ tretji sklop na tej podstrani.
Pa še povabilo
Pa še povabilo
Tine
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Sem se peljal z vlakom do Reke, nekaj utrinkov gradbisca med Lj in Brezovico, dne 31.12.2021..
Most cez Celovsko, nato betonski pragovi
Situacija na postajaliscu Tivoli
Dolgi most ima lesene pragove (je kaksen razlog da so na postajaliscu leseni?)
In pa spet beton
Most cez Celovsko, nato betonski pragovi
Situacija na postajaliscu Tivoli
Dolgi most ima lesene pragove (je kaksen razlog da so na postajaliscu leseni?)
In pa spet beton
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Pogled na gradbišče iz strojevodske kabine (9.1.2022) https://miniaturna-zeleznica.eu/galerije/Brezovica/
Tine
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Hvala za dokumentiranje dogodkov...
Videti je nastavke za nove signale, med Brezovico in Ljubljano naj bi bili po novem 4.odseki....a to že po sprostitvi prometa po obnovljenem tiru, al šele leta 203x?
Videti je nastavke za nove signale, med Brezovico in Ljubljano naj bi bili po novem 4.odseki....a to že po sprostitvi prometa po obnovljenem tiru, al šele leta 203x?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Se mi je zdelo....bolano.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Očitno odločevalci mislijo, da APB še ni potreben. Kljub dvotirnosti je enostavno preveč prometa in medpostajni odseki so predolgi, da bi se dalo zvoziti vlake brez čakanja na postajah.
Ali gre kasneje v nadgradnjo tudi odsek Logatec - Rakek, ali samo Rakek - Postojna
Bi bilo smiselno recimo na najbolj problematičnih odsekih vzpostaviti začasne odjavnice
Ali gre kasneje v nadgradnjo tudi odsek Logatec - Rakek, ali samo Rakek - Postojna
Bi bilo smiselno recimo na najbolj problematičnih odsekih vzpostaviti začasne odjavnice