Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a desiro »

E.L. napisal/-a: 27.01.2022, 14:10
desiro napisal/-a: 27.01.2022, 11:28
038 napisal/-a: 26.01.2022, 22:14 Lahko rečeva, da so točni odgovori skriti v 2.čl Prometnega pravilnika v točki 32, 45 in 67. :wink:
Niti ne, saj malo dvomim da je stanje proge takšno da je maksimalna progovna hitrost lahko le 50 km/h....

To je neka birokratska bedarija. Severno od nas vlaki mimo podobnih delovišč vozijo 80 ali pa celo 100 km/h. Je pa res da se tam delavci ki delajo npr. Na nadgradnji levega tira, ne šetajo prosto po prešernu po tiru po katerem se odvija reden promet....
50 km/h na desnem tiru je, ker prenavljajo levega, 50 km/h na levem tiru je, ker bo promet kmalu stekel po njem in bodo prenavljali desnega.
Vredu, je zmanjšana hitrost zaradi delovišča ampak zakaj 50, zakaj ne npr. 80?
MMg tudi čez provizorje kjer pri nas vozimo 30 ali pa še manj se v Nemčiji (točneje na progi München - Salzburg vozi 80... videl signalno oznako za počasno vožnjo na lastne oči.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: 27.01.2022, 17:12
Vredu, je zmanjšana hitrost zaradi delovišča ampak zakaj 50, zakaj ne npr. 80?
MMg tudi čez provizorje kjer pri nas vozimo 30 ali pa še manj se v Nemčiji (točneje na progi München - Salzburg vozi 80... videl signalno oznako za počasno vožnjo na lastne oči.

30 in 50 sta zakoreninjeni v birokraciji, predvsem pa v 75. členu pravilnika o zgornjem ustroju, pogoji in način dela pri obnovi in nadgradnji zgornjega ustroja in se ju drži tudi v tem remontu.

150 dni – popolna zapora prometa po levem tiru
Dela v 1. fazi izvedbe se bodo izvajala ob popolni zapori prometa na levem tiru, promet pa se bo odvijal po sosednjem, desnem tiru, v obe smeri. Hitrost vlakov ob gradbišču bo omejena (glede na dinamiko izvedbe se lokacija spreminja) na 50 km/h, na najbolj »kritičnih« odsekih pa na 30 km/h. Odseki s počasno vožnjo bodo glede na dinamiko izvedbe, lokacijo in podobno določeni operativno. Po položitvi tira se naredi regulacija tira za 30 km/h. Po končanih delih in do končnega pregleda je hitrost na obeh tirih 50 km/h.
desiro napisal/-a: 26.01.2022, 21:20
MatejP napisal/-a: 26.01.2022, 19:34

50 je verjetno zaradi gradbišča saj se dela selijo na desni tir, končne hitrosti bodo pa 160/140/120 razen če se ni kaj spremenilo.
Zakaj pa na 140 in 120 madona saj je ravnina.....

Upoštevajoč dolžino 1 km najkrajšega odseka z enako hitrostjo so na obravnavanih
odsekih predvidene naslednje hitrosti klasičnih/lahkih vlakov ter v oklepaju hitrosti vlakov
z nagibno tehniko.

odsek proge od km do km hitrost
1 566+577 568+000 100/105 (125) km/h
2 568+000 573+527 160/160 (160) km/h
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a 038 »

@Re4/4 tvojega zadnjega zapisa pa kot stroevodja ne razumem povsem.
Obnovila se je cela štajerska od Celja naprej proti SV in zaradi gradbišč ni bila nobena progovna hitrost spremenjena na 50km/h.
Motiva zakaj se danes to počne sta meni poznana vsaj dva in ju zagovarjam.
V osnovi sem pa odgovarjal @ vidkrtu na njegovem nivoju.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Kar jaz vem za štajerski krak, da tam enega zmoderniziranega odseka na papirju niso predvideli (pozabili?) z varnostno razdaljo ali izolatorjev za 25 kV (pozabil kaj je že blo, je bilo pa tudi tukaj vprašanje), ter da so bile pritožbe gradbincev glede podstavke čuvaji. Me pa zanima potem, koliko pa je bila hitrost Dolga Gora - Poljčane v času remonta? Je bila počasna ali spremenjena progovna? Če se je poleti vozilo s počasno vožnjo 30 km/h, pomeni da je bila proga v slabem stanju. Predaleč je že to, da bi se spomnil, kako je sploh bilo. Spomnim se pa da so vlaki čakal, ker sta se lokalna vlaka, voznoredno srečala ravno nekje na tem odseku. Sicer je pa ta remont na Štajerskem neprimerljiv z današnjimi, saj SŽ-PP včasih ni imel pogodbe o opravljanju javne gospodarske službe javnega prevoza, kjer so sedaj pravila in dolžnosti za opravljanje prevoza povsem drugačne. Poleg tega pa tudi upravljalec ima sedaj določene obveznosti.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a 038 »

V času remonta Dolga gora-Poljčane ni bila spremenjena progovna hitrost. Ravno ob remontu tega odseka so počasne vožnje trajale najmanj časa.
Počasna vožja je bila poleti samo v času vročinskega vala ko je bila velika verjetnost deformacije tirnic.
Če se zmanjša progovna hitrost se posledično tudi hitrost vlaka in vozni časi. Ne zavajamo potnikov, kar je bil takrat absurd na tem koncu. Odpade nepotrebno balastno obveščanje in označevanje počasne vožnje. Zagotovo pa tega ne počneš za neko krajše obdobje, kar remonti zagotovo niso.
Gradbinci so se pritoževali, mi pa tudi saj smo vsak teden koga "sklatli" ker je bil v profilu.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a desiro »

@ Re 4/4 za razlago se ti zahvaljujem.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Benny »

Objavljeno naročilo za gradbena dela na odsekih Brezovica-Preserje, Preserje-Borovnica ter dela železniške postaje Borovnica
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html

Objavljeno je tudi naročilo za nadomestno gradnjo nadvoza čet Dunajsko cesto v okviru nadgradnje železniške postaje Ljubljana.
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Prehod čez Dunajsko dobi dva nova tira za potrebe 2. Tira proti Kranju in Kamniku. Prav razumem zadevo?
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Kako izgleda vožnja po obnovljenem tiru L50 med Ljubljano in Brezovico si lahko ogledate v 53 slikah, katerih avtor je Andraž Špan. https://miniaturna-zeleznica.eu/galerij ... vica/2del/
Slika
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Prehod čez Dunajsko dobi dva nova tira za potrebe 2. Tira proti Kranju in Kamniku. Prav razumem zadevo?
Prav razumeš, podobno piše tudi v današnjem Dnevniku. Je pa zanimivo, trenutno so preko nadvoza 4 tiri, 2 na Primorsko in dva v Šiško. In glej ga zlomka od teh 4 tirov se v prometu rabijo samo 3 (en v Šiško), en je pa namenjen parkiranju...... In pogled v začetno stanje v "3.1_SVTKnaprave_PodvozDunajska_IZP_objava.pdf" pokaže, da bi lahko bil tudi 4 tir z malimi stroški direktno povezan s postajnim tirom 12. Seveda bi potem bil tir 13 malce krajši in manj uporaben. Toda služi samo parkiranju. Na sploh je pa postaja Ljubljana edinstvena v Evropi, sredi glavnega mesta z visokimi cenami zemljišč se garira neuporabne vagone, kot je muzejski vlak....
Uporabniški avatar
STIB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 445
Pridružen: 18.04.2006, 11:57
Kraj: Zagreb, HR

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a STIB »

Ljubitelj napisal/-a: 03.02.2022, 8:28 Na sploh je pa postaja Ljubljana edinstvena v Evropi, sredi glavnega mesta z visokimi cenami zemljišč se garira neuporabne vagone, kot je muzejski vlak....
Ni edinstvena, tudi v Zagrebu je podobno :?
lp iz Zagreba
ZDRU
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ni edinstvena, tudi v Zagrebu je podobno
Odkdaj so pa HŽ referenca, recimo da mislim razvito Evropo in ne vzhodne priveske.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a: 03.02.2022, 16:37
Ni edinstvena, tudi v Zagrebu je podobno
Odkdaj so pa HŽ referenca, recimo da mislim razvito Evropo in ne vzhodne priveske.
Budimpešta x3, München, Frankfurt, Zürich, pa še kje se najde depo vagonov čisto zraven glavne postaje.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a igor72 »

TGV Lyria napisal/-a: 03.02.2022, 17:22
Ljubitelj napisal/-a: 03.02.2022, 16:37
Ni edinstvena, tudi v Zagrebu je podobno
Odkdaj so pa HŽ referenca, recimo da mislim razvito Evropo in ne vzhodne priveske.
Budimpešta x3, München, Frankfurt, Zürich, pa še kje se najde depo vagonov čisto zraven glavne postaje.
:lol: :lol: ...jaz bi se jih tudi en kup spomnu, ampak če Ljubitelj reče, da je Ljubljana "edinstven" poden sredi EU, je pač tako....spremljam :mrgreen:
LEP DAN
Igor
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

igor72 napisal/-a: 03.02.2022, 17:47 :lol: :lol: ...jaz bi se jih tudi en kup spomnu, ampak če Ljubitelj reče, da je Ljubljana "edinstven" poden sredi EU, je pač tako....spremljam :mrgreen:
Zdaj sta mi šinila v glavo še Salzburg in Innsbruck, tako po spominu.
Po drugi strani pa imajo ravno poniževalno imenovani "vzhodni priveski", kot sta Praga in Varšava, urejene depoje vagonov izven mesta. A ni zanimivo, Ljubiteljevo teorijo to povsem obrne na glavo :D
Odgovori